• 2023-06-14
  • 49
  • 3 minut czytania

Instagram TikTok Blog LinkedIn czy YT

Instagram TikTok Blog LinkedIn czy YT

Katarzyna Dąbrowska, Paula Balicka-Zańczak, Maja Strzelecka, Tomasz Berlak, Ola Sidorowska, Ola Gościniak – Konferencja GIRLBOSSKIE 2023

Instagram, TikTok, Blog, LinkedIn czy YT?

Decydowanie, na jakich platformach społecznościowych zaistnieć, może być kluczowym krokiem w budowaniu Twojej marki online. Instagram, TikTok, blogi, LinkedIn, czy YouTube – każda z tych przestrzeni oferuje unikalne możliwości i różni się sposobem, w jaki możesz dotrzeć do swojej publiczności.

Instagram to świetne miejsce dla wizualnie atrakcyjnych marek, które chcą łączyć się z użytkownikami za pomocą zdjęć i krótkich filmów. To platforma, na której estetyka ma ogromne znaczenie.

TikTok przyciąga młodsze pokolenia i jest idealny dla tych, którzy chcą eksperymentować z krótkimi, angażującymi filmikami. Jeśli Twoja marka ma dynamiczny, kreatywny charakter i chcesz TikTok może być dla Ciebie.

Blogi oferują więcej przestrzeni na głębsze treści. Jeśli lubisz pisać i chcesz dzielić się bardziej szczegółowymi informacjami na temat swoich produktów, usług czy branży, prowadzenie bloga będzie dobrym wyborem.

LinkedIn to platforma o bardziej profesjonalnym charakterze, idealna dla biznesów B2B, czyli takich, które swoje produkty i usługi kierują do innych firm. Możesz tu budować swoją markę osobistą, nawiązywać relacje zawodowe i dzielić się swoją wiedzą branżową.

YouTube jest doskonałym kanałem dla tych, którzy chcą produkować dłuższe treści wideo. Jeśli masz umiejętności w tworzeniu filmów i chcesz budować długotrwałą relację z widzami, ta platforma może być odpowiednia.

Zastanów się, które z tych platform najlepiej odpowiadają Twoim umiejętnościom, celom biznesowym i rodzajowi treści, które chcesz tworzyć. Może warto wybrać jedną lub dwie, aby skupić na nich swoje działania, ale równie dobrze możesz zdecydować się na obecność w kilku miejscach, jeśli zasoby na to pozwalają. Ważne jest, aby każda platforma była dopasowana do specyfiki Twojej marki oraz żebyś czuła się na niej komfortowo, rozwijając swoją obecność online.

 

icon/Bell UWAGA! To prelekcja z Konferencji GIRLBOSSKIE

Wykup dostęp do wszystkich nagrań ze wszystkich konferencji GIRLBOSSKIE.

  • Nagrania prelekcji, paneli dyskusyjnych z konferencji od 2021 roku,
  • 5 edycji konferencji GIRLBOSSKIE w jednym miejscu (140 nagrań / 95 h),
  • Wiedza z dziedziny prowadzenia biznesu, marketingu i online!

setki prelekcji konferencja girlbosskie - Instagram TikTok Blog LinkedIn czy YT


Wykupuję dostęp! Loguję się na swoje konto!

Przeczytaj także

Sezon ogórkowy w biznesie? Jak sprawić, aby w biznesie był ciągły dopływ gotówki?

Sezon ogórkowy w biznesie? Jak sprawić, aby w biznesie był ciągły dopływ gotówki?

Mentoring Call, Ola Gościniak – Paczka Girlbosskie Sezon ogórkowy w biznesie? Jak sprawić, aby w biznesie…
Jak wygląda korekta dla mediów czy portali internetowych? – Podcast #GIRLBOSS133

Jak wygląda korekta dla mediów czy portali internetowych? – Podcast #GIRLBOSS133

Czy zastanawialiście się kiedyś, dlaczego niektóre teksty przyciągają uwagę, podczas gdy inne pozostają niezauważone? Czy to…
Zaplanuj budżet który przetrwa w gorszym momencie

Zaplanuj budżet który przetrwa w gorszym momencie

MENTORING CALL – Ola Gościniak – Paczka Girlbosskie [06.2024] Finanse firmy, czyli jak planować budżet firmy,…

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *