• 2024-12-22
  • 169
  • 4 minut czytania

Jak nagrywać na TikToku, aby inni chcieli słuchać?

Jak nagrywać na TikToku, aby inni chcieli słuchać?

Daria Kamińska – Konferencja GIRLBOSSKIE 12.2024

Jak nagrywać na TikToku, aby inni chcieli słuchać?

TikTok. Myślisz o nim jako o miejscu dla nastolatków tańczących do viralowych piosenek? Daria Kamińska, podczas grudniowej Konferencji Girlbosskie w Poznaniu, szybko rozwiała te stereotypy. TikTok to przestrzeń dla biznesu, pasji i… Twojej marki. Brzmi poważnie? Zaczynajmy!

 

„Moich klientów tam nie ma”

Nie ma ich? A może po prostu jeszcze ich nie znalazłaś? Daria podkreśla, że platforma przyciąga coraz więcej użytkowników z różnych grup wiekowych i zawodowych. Twoi klienci są na TikToku – wystarczy, że będziesz wiedziała, jak ich do siebie przyciągnąć.

 

Fundamenty są ważne

Zaczynasz od zera? Idealnie. Zacznij od solidnych podstaw:

  • Nazwa konta – tak, aby była zapamiętywalna i z której chcesz być kojarzona przez odbiorców.
  • Kontakt – daj szansę odbiorcom na kontakt mailowy z Tobą lub przez Instagrama.
  • Link do strony – niech prowadzi tam, gdzie chcesz skierować odbiorcę.

Masz już konto? Zrób szybki audyt. Czy Twoja BIO jasno mówi, czym się zajmujesz? Czy wszystko jest spójne z Twoją marką? Jeśli coś wymaga poprawy, zadziałaj od razu.

 

Zastanów się, do kogo mówisz

Nie musisz być dla wszystkich. Ważne, być dla tych, którzy faktycznie Cię potrzebują. Zadaj sobie pytanie: kto jest moim odbiorcą? Jakie treści chcesz tworzyć dla swojej społeczności? TikTok premiuje autentyczność, ale treści powinny mieć konkretny kierunek. Daria przestrzega: mieszanie prywaty z biznesem może nie być najlepszym pomysłem.

 

Drobne szczegóły robią dużą różnicę

Tytuły i nakładki na filmikach to podstawa, zwłaszcza na kontach firmowych. Pozwalają widzom szybko zrozumieć, o czym mówisz. To prosty detal, który może znacznie zwiększyć Twoje zasięgi, szczególnie jeśli Twoje konto odwiedzi osoba, spoza grona Twoich obserwujących.

 

Inspiruj się, ale z głową

Podglądaj konkurencję, inspiruj się twórcami z innych krajów, ale nigdy nie kopiuj. TikTok kocha autentyczność, a kopiowanie czyichś treści szybko przyniesie Ci szkody, zwłaszcza wizerunkowe.

 

Pokaż się

Wiesz, co przyciąga widzów? Ty sama. Twoja twarz, Twoja energia, Twój głos. Ludzie lubią ludzi, a TikTok to idealne miejsce, by pokazać się z najlepszej strony – Twojej strony. Nikt nigdy nie będzie Tobą, nie będzie mówił tak, jak Ty i czy używał Twoich ulubionych zwrotów. Przekuj swoje nawyki w mocne strony, pokaże je innym i niech Cię za to pokochają.

 

Regularność to klucz

Nie chodzi o codzienne publikacje, ale o spójny rytm. Algorytmy TikToka promują treści z nowych kont, więc na początku publikuj regularnie – najlepiej przez pierwsze tygodnie lub miesiące.

 

Zadbaj o jakość dźwięku i obrazu

Nie musisz tworzyć wizualnych dzieł sztuki, ale Twoje filmy powinny być dobrze widoczne i słyszalne. Warto zainwestować w mikrofon i dobre oświetlenie – to ma znaczenie. Miej jednak z tylu głowy, że TikTok to nie Instagram, tutaj wideo średniej jakość często staje się viralem ze względu na treść jaką z sobą niesie, a nie jak zostało wykonane.

 

TikTok to świetna platforma do budowania autentycznych relacji z klientami. Jak mówi Daria, sukces wymaga czasu, ale z odpowiednim podejściem możesz osiągnąć wiele. Może dziś jest idealny dzień, by nagrać swój pierwszy filmik? TikTok czeka!

 

 

Daria Kamińska – od czterech lat tworzy treści o tematyce roślinnej na TikToku i tyle samo czasu poświęciła na obserwowanie tej platformy oraz jej twórców. Obecnie studiuje także marketing internetowy i chętnie podzieli się z nami swoją wiedzą oraz obserwacjami!

 

icon/Bell UWAGA! To prelekcja z Konferencji GIRLBOSSKIE

Wykup dostęp do wszystkich nagrań ze wszystkich konferencji GIRLBOSSKIE.

  • Nagrania prelekcji, paneli dyskusyjnych z konferencji od 2021 roku,
  • 5 edycji konferencji GIRLBOSSKIE w jednym miejscu (140 nagrań / 95 h),
  • Wiedza z dziedziny prowadzenia biznesu, marketingu i online!

setki prelekcji konferencja girlbosskie - Jak nagrywać na TikToku, aby inni chcieli słuchać?


Wykupuję dostęp! Loguję się na swoje konto!

KTÓRA OKŁADKA NAJLEPSZA? (kliknij na okładkę i powiększ)

Pokaż wyniki

Loading ... Loading ...

Trzeci sezon podcastu Oli Gościniak dla przedsiębiorczyń!

ola gosciniak dla przedsiebiorczyn podcast - Jak nagrywać na TikToku, aby inni chcieli słuchać?

Gdzie słuchać podcastu Ola GOŚCINIAK dla przedsiębiorczyń?

  • Na blogu – lista wszystkich podkastów
  • Android – słuchaj na Androidzie w swojej aplikacji
  • Spotify – kliknij lub skorzystaj z lupki i frazy „Ola Gościniak”
  • Spotify for Creators – słuchaj w Spotify for Creators
  • iTunes – słuchaj podcastu na urządzeniach od Apple
  • Spreaker – korzystaj z aplikacji lub na stronie
  • YouTube – playlista z podcastami
  • Kanał RSS – skopiuj adres RSS i wklej go w aplikacji, której używasz

Przeczytaj także

Jak tworzyć na TikToku aby inni chcieli słuchać?

Jak tworzyć na TikToku aby inni chcieli słuchać?

Daria Kamińska – Konferencja GIRLBOSSKIE ’24 Jak tworzyć na TikToku aby inni chcieli słuchać? Czy marzyłaś…
Tiktok – jak wbić darmowe zasięgi w 2024

Tiktok – jak wbić darmowe zasięgi w 2024

Marcin Majzner  – Konferencja GIRLBOSSKIE ’24 Tiktok – jak wbić darmowe zasięgi w 2024 Czy marzyłaś…
TikTok od podstaw

TikTok od podstaw

TikTok od podstaw, czyli jak działa algorytm – Asia Krukowska Poznaj magię TikToka od podstaw. Sprawdź…

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *