• 2025-03-10
  • 54
  • 4 minut czytania

Jak opiekować się klientem by zwiększyć jego lojalność

Jak opiekować się klientem by zwiększyć jego lojalność

Joanna Pomes – Paczka Girlbosskich

Jak opiekować się klientem by zwiększyć jego lojalność

Zastanawiasz się, dlaczego niektóre marki mają klientów, którzy wracają jak bumerang, podczas gdy Ty ciągle musisz walczyć o nowych? Na warsztatach w Paczce Girlbosskich Joanna Pomes odkryła sekretny składnik, który sprawia, że klienci nie tylko zostają na dłużej, ale stają się Twoimi najlepszymi ambasadorami.

 

Dlaczego lojalność klienta jest na wagę złota?

Jak trafnie zauważyła Joanna podczas warsztatów, pozyskanie nowego klienta kosztuje 5 razy więcej niż utrzymanie obecnego. Na zatłoczonym rynku zbudowanie grupy lojalnych klientów, to jeden z najbardziej opłacalnych sposobów na rozwój Twojej firmy. A co najlepsze? Lojalni klienci nie tylko regularnie korzystają z Twoich usług, ale stają się Twoimi najlepszymi ambasadorami.

 

Trzy kluczowe etapy opieki nad klientem, które zmieniają zasady gry

1. Przed sprzedażą – pierwsze wrażenie, które zostaje na długo

Na warsztacie Joanna pokazała, jak kluczowe jest budowanie relacji jeszcze przed transakcją:

  • Precyzyjne określenie swojej idealnej klientki
  • Komunikacja wartości w sposób, który rezonuje z odbiorcą
  • Błyskawiczne odpowiadanie na pytania, które buduje zaufanie

To tylko przedsmak technik, które Joanna szczegółowo omawia w pełnym nagraniu!

2. W trakcie sprzedaży – moment prawdy

Ten etap często decyduje o sukcesie, a mimo to jest najczęściej zaniedbywany przez przedsiębiorczynie. Podczas warsztatu dowiedziałyśmy się, jak sprawić, by proces zakupowy był nie tylko bezproblemowy, ale wręcz przyjemny dla klientki.

3. Po sprzedaży – tu zaczyna się prawdziwa magia

To nie koniec, to dopiero początek – to motto, które Joanna wpaja wszystkim uczestniczkom warsztatów, a o którym bardzo często, nawet największe firmy, potrafią zapomnieć. Nie pozostawiaj klienta samemu sobie. Przypominaj się, pytaj jak możesz mu pomóc, poproś o ocenę lub feedback.

Nie czekaj, aż Twoja konkurencja wdroży te strategie pierwsza. Już dziś i zacznij budować armię lojalnych klientek, które będą Twoimi najlepszymi ambasadorkami!

Szkolenie Joanny Pomes to tylko jedna z wielu wartościowych treści dostępnych dla członkiń Paczki Girlbosskich. Jeśli chcesz mieć dostęp do tego oraz innych transformujących warsztatów prowadzonych przez ekspertki w swoich dziedzinach, dołącz do Paczki Girlbosskich – społeczności przedsiębiorczych kobiet.

 

icon/Bell UWAGA! To szkolenie tylko dla Paczki GIRLBOSSKICH

To szkolenie obejrzysz tylko będąc aktywną członkinią programu Paczka GIRLBOSSKICH.

  • Co tygodniowe szkolenia branżowe, mentoringi i warsztaty,
  • Publikuj własne artykuły i wywiady na portalu GIRLBOSSKIE,
  • Znajdź klientki i nawiązuj relacje w społeczności GIRLBOSSKICH!

paczka poziom - Jak opiekować się klientem by zwiększyć jego lojalność


Dołączam do Paczki! Loguję się na swoje konto!

Trzeci sezon podcastu Oli Gościniak dla przedsiębiorczyń!

ola gosciniak dla przedsiebiorczyn podcast - Jak opiekować się klientem by zwiększyć jego lojalność

Gdzie słuchać podcastu Ola GOŚCINIAK dla przedsiębiorczyń?

  • Na blogu – lista wszystkich podkastów
  • Android – słuchaj na Androidzie w swojej aplikacji
  • Spotify – kliknij lub skorzystaj z lupki i frazy „Ola Gościniak”
  • Spotify for Creators – słuchaj w Spotify for Creators
  • iTunes – słuchaj podcastu na urządzeniach od Apple
  • Spreaker – korzystaj z aplikacji lub na stronie
  • YouTube – playlista z podcastami
  • Kanał RSS – skopiuj adres RSS i wklej go w aplikacji, której używasz

Przeczytaj także

Dlaczego warto mieć profil na platformie biznesowej LinkedIn?

Dlaczego warto mieć profil na platformie biznesowej LinkedIn?

Joanna Pomes – Paczka Girlbosskie Dlaczego warto mieć swój profil na platformie biznesowej LinkedIn? Czujesz, że…

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *