• 2024-06-26
  • 242
  • 5 minut czytania

Jak pozyskiwać klientów w Social Mediach?

Jak pozyskiwać klientów w Social Mediach?

Ekspertka Miesiąca – Olga Wilczyńska – Paczka Girlbosskie

Jak pozyskiwać klientów w Social Mediach?

Serdecznie zapraszamy na szkolenie z Olgą wilczyńską, ekspertką ds sprzedaży, automatyzacji i rozwoju firm, które pomoże Ci skutecznie pozyskiwać klientów w social mediach. To wyjątkowe wydarzenie skierowane do przedsiębiorczych kobiet, które pragną rozwijać swoje biznesy i wykorzystać pełen potencjał mediów społecznościowych. Podczas tego intensywnego webinaru dowiesz się, jak opracować skuteczną strategię obecności w mediach społecznościowych, w tym jakie platformy są najbardziej efektywne dla Twojej branży oraz jak analizować i monitorować działania.

„Najważniejsze to zrozumieć, że social media to nie tylko narzędzie marketingowe, ale przede wszystkim miejsce budowania relacji” – podkreśla Olga Wilczyńska, ekspertka w dziedzinie social media.

Dowiedz się, jak budować relacje z klientami poprzez prowadzenie interakcji, które budują zaufanie i lojalność, oraz jak reagować na komentarze, pytania i opinie klientów. To szkolenie nauczy Cię, jak przekształcać obserwatorów w lojalnych klientów, co jest kluczem do długotrwałego sukcesu w biznesie.

Dołącz do webinaru jeśli:

  • Chcesz zwiększyć swoją sprzedaż
  • Zależy Ci na wzroście zaangażowania
  • Chcesz oszczędzać czas i pieniądze
  • Potrzebujesz praktycznych umiejętności
  • Chcesz opracować skuteczną strategię
  • Zależy Ci na lepszej interakcji z klientami
  • Chcesz prowadzić skuteczne kampanie reklamowe
  • Interesują Cię case studies i najlepsze praktyki

„W mediach społecznościowych nie chodzi tylko o to, co mówisz, ale przede wszystkim o to, jak słuchasz” – mówi Olga, zachęcając do świadomego i autentycznego zaangażowania.

To szkolenie jest idealnym miejscem dla każdej kobiety, która chce nauczyć się efektywnie korzystać z narzędzi social media, by wzmocnić swoją markę i zdobyć nowych klientów. „Twój sukces w social mediach zależy od tego, jak bardzo jesteś autentyczna i otwarta na swoich odbiorców” – dodaje Olga, kładąc nacisk na autentyczność i bliskość z klientami.

Obejrzyj spotkanie z Olgą Wilczyńską i odkryj potencjał social mediów!

 

Olga Wilczyńska – Ekspertka ds sprzedaży, automatyzacji i rozwoju firm

Posiada szeroką wiedzę i doświadczenie biznesowe, specjalizuje się w zrozumieniu mechanizmów oraz w tworzeniu realistycznych planów sprzedażowych. Pomaga innym budować działy sprzedaży, tworzyć strategie sprzedażowe i automatyzować procesy. Jej doświadczenie obejmuje także tworzenie treści sprzedażowych i marketingowych, oraz kształtowanie lejków sprzedażowych dla różnorodnych produktów i usług.

Dzięki zdolnościom w budowaniu zespołów i procesów, przyczyniła się do sukcesu kilkudziesięciu firm z branży EDU oraz IT. Jej osiągnięcia obejmują także tworzenie programów do zarządzania oraz raportowania. Regularnie prowadzi szkolenia i warsztaty tematyczne. Jako prelegentka i współautorka publikacji z zakresu rozwoju biznesu, dzieli się swoją wiedzą na różnego rodzaju wydarzeniach branżowych, inspirując innych do osiągania sukcesu. Jej umiejętności oraz zaangażowanie w rozwój przedsiębiorczości sprawiają, że jest poszukiwanym ekspertem w dziedzinie biznesu online. Jest także współautorką książki „Zarabiaj więcej.”, oraz wydawcą magazynu „Lider Branży”.

WWWInstagram | LinkedIn | E-mail

 

icon/Bell UWAGA! To szkolenie tylko dla Paczki GIRLBOSSKICH

To szkolenie obejrzysz tylko będąc aktywną członkinią programu Paczka GIRLBOSSKICH.

  • Co tygodniowe szkolenia branżowe, mentoringi i warsztaty,
  • Publikuj własne artykuły i wywiady na portalu GIRLBOSSKIE,
  • Znajdź klientki i nawiązuj relacje w społeczności GIRLBOSSKICH!

paczka poziom - Jak pozyskiwać klientów w Social Mediach?


Dołączam do Paczki! Loguję się na swoje konto!

Przeczytaj także

Wydaj książkę i zbuduj wizerunek eksperta!

Wydaj książkę i zbuduj wizerunek eksperta!

Dominika Surma, Kasia Bieńkowska, Ewa Wojtan, Katarzyna Mróz-Jaskuła, Olga Wilczyńska, Magda Mutlu – Panel dyskusyjny –…
Przejście klienta z procesu sprzedażowego do działu obsługi klienta:. Dlaczego warto rozdzielać te funkcje w firmie?

Przejście klienta z procesu sprzedażowego do działu obsługi klienta:. Dlaczego warto rozdzielać te funkcje w firmie?

Współczesny rynek jest niezwykle konkurencyjny, a firmy starają się nie tylko przyciągnąć klientów, ale także zatrzymać…
Modele tworzenia produktów w biznesie online

Modele tworzenia produktów w biznesie online

Olga Wilczyńska – Konferencja GIRLBOSSKIE 2022 Modele tworzenia produktów w biznesie online Planowanie swojego pierwszego produktu…

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *