Autorka książki

Brief info

Ewelina Salwuk-Marko. PR-owiec, dziennikarka, wydawca portali, wykładowca akademicki, przedsiębiorczyni. Właścicielka Agencji kreatywnej Sal-Mar, redaktor naczelna portalu Feszyn.com założonego w 2013 roku, a także portalu biznesowo-eksperckiego WartoZnac.pl. Twórczyni kampanii społecznej wspierającej kobiety na rynku pracy GoWomen. Wykładowca akademicki na Uniwersytecie Dolnośląskim i Wyższej Szkole Bankowej. Pomaga przedsiębiorczym osobom zaistnieć w mediach, wyjść przed szereg, dba o szeroko pojęty PR, sprzedaje genialne pomysły!

Ewelina Salwuk-Marko. PR-owiec, dziennikarka, wydawca portali, wykładowca akademicki, przedsiębiorczyni. Właścicielka Agencji kreatywnej Sal-Mar, redaktor naczelna portalu Feszyn.com założonego w 2013 roku, a także portalu biznesowo-eksperckiego WartoZnac.pl. Twórczyni kampanii społecznej wspierającej kobiety na rynku pracy GoWomen. Wykładowca akademicki na Uniwersytecie Dolnośląskim i Wyższej Szkole Bankowej. Pomaga przedsiębiorczym osobom zaistnieć w mediach, wyjść przed szereg, dba o szeroko pojęty PR, sprzedaje genialne pomysły!

Dzięki zaangażowaniu, wiedzy i kreatywności jej klienci mogą dotrzeć do szerszego grona odbiorców, dzielić się wiedzą w mediach Polsce i Europie. Otrzymała statuetki: Diamenty kobiecego biznesu 2017, Kobieta, która inspiruje 2020, Kobieta sukcesu 2021, Diament kobiecego biznesu 2021, Inspiratorka roku 2023. Członkini Europejskiego Klubu Kobiet Biznesu i finalistka akcji „Kobieta w biznesie”.

Ukończyła dwa kierunki studiów. Strateg komunikacji, PR-owiec i specjalista od content marketingu. Ekspertka od Digital Marketingu. Od lat wspiera polskie marki, propagując idee „wybieram polskie produkty”. Motywuje ludzi do zachowania kultury i etyki biznesowej, która ma dla niej kluczowe znaczenie. Twórczyni akcji „ Polskie kobiece marki, które warto znać”.

Interesuje się kwestiami związanymi z brandingiem i corporate identity. Branżą internetową zajmuje się od 2007 roku. Przez ten czas zdobywa doświadczenie przede wszystkim w szeroko pojętym marketingu internetowym.

Prywatnie miłośniczka seriali, pasjonatka mody, zafascynowana naturalnymi kosmetykami. Żona i matka.