Menagerka Hotelu Restauracji Spa Leśny Zakątek Nowołoskońcu. Pomysłodawczyni akcji „Znana twarz hejtu” mówiącej o tym, że najbardziej niszczy nas hejt ze strony najbliższych „znanych nam twarzy”, Specjalistka sprzedaży i obsługi Klienta z kilkunastoletnim doświadczeniem.
Posiada umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych i niestandardowe rozwiązania to kluczowe zasady jej pracy. Wieloletnie doświadczenie w kontaktach z klientami pozwoliło jej na zbudowanie całej gamy rozwiązań będących idealną bazą dla środowiska sprzedaży.
Nieustannie szkoli się w takich dziedzinach jak: obsługa klienta, relacje interpersonalne, coaching i budowanie marki osobistej w Social Mediach. Jako swoje życiowe motto uznaje, że „sukcesem jest podjęcie próby, osiągnięcie celu jest nagrodą za wytrwałość” do czego zachęca kobiety obawiające się porażki na jakiejkolwiek przestrzeni życiowej.
Chętnie dzieli się wiedzą i swoimi doświadczeniami, bo wierzy, że skromność i lęk przed porażką to niechciane prezenty z przeszłości, które rzutują na przyszłość. Z zamiłowania grafik i fotograf.