Magda Owsiany – wraz z wspólnikiem (i mężem) Tomkiem pomaga osobom, które chcą zarabiać na swojej wiedzy, stworzyć i sprzedawać cyfrowe produkty edukacyjne. Uczą tego w szkoleniach Sprzedawaj Słowem, Kasa Za Wiedzę i Skuteczna Kampania.
Przed otworzeniem własnej firmy Tomek był pełnoetatowym programistą, a Magda pracowała przy promocji i tworzeniu szkoleń online jako copywriterka. Możesz ją kojarzyć z programu Mailketing Macieja Aniserowicza. Wspólnie tworzą markę Burza w mózgu. W pierwsze 3 lata istnienia marki Burza w mózgu z ich szkoleń skorzystało już ponad 3 tysiące osób, co daje ponad 2 mln złotych przychodu. Bezpłatną wiedzą dzielą się na Instagramie, w newsletterach oraz w podcaście „Zarabiaj na wiedzy”. Magda i Tomek specjalizują się w sprzedaży „okienkowej” – ich produkty są dostępne do zakupu tylko kilka razy w roku.