Dominika Żak

Prelekcja: ZARABIANIE NA PRODUKTACH CYFROWYCH

Strateg biznesu i social media, założycielka i wieloletnia Prezeska DeeZee – marki, która od ponad 18 lat stanowi jedną z najbardziej rozpoznawalnych i najszybciej rozwijających się marek modowych w Polsce.

Dominika Żak zbudowała ogromną, ponad 2 milionową, zaangażowaną społeczność w mediach społecznościowych. DeeZee, pod jej nadzorem zapoczątkowała coś, co obecnie znamy jako influencer marketing. Na swoim Instagramie (@dominikazak) edukuje nt. budowania strategii silnej marki osobistej, śledzi ją tam blisko 300 tysięcy osób. To samo robi na LinkedInie. Często też udziela się w mediach. W 2020 roku znalazła się na okładce magazynu Forbes. W biznesie kieruje się twardymi danymi i analizami. Równocześnie bardzo ufa intuicji. Ogromną wagę przywiązuje także do doboru odpowiedniego zespołu. Jest absolwentką Uniwersytetu Marii Skłodowskiej-Curie w Lublinie, wykładała na Uniwersytecie Warszawskim.