Prelekcja: Zarabianie na produktach cyfrowych

Strateg biznesu i social media, założycielka i wieloletnia Prezeska DeeZee – marki, która od ponad 18 lat stanowi jedną z najbardziej rozpoznawalnych i najszybciej rozwijających się marek modowych w Polsce.

Zbudowała ogromną, ponad 2 milionową, zaangażowaną społeczność w mediach społecznościowych. DeeZee, pod jej nadzorem zapoczątkowała coś, co obecnie znamy jako influencer marketing. Na swoim Instagramie edukuje nt. budowania strategii silnej marki osobistej, śledzi ją tam blisko 300 tysięcy osób. To samo robi na LinkedInie. Często też udziela się w mediach. W 2020 roku znalazła się na okładce magazynu Forbes. W biznesie kieruje się twardymi danymi i analizami. Równocześnie bardzo ufa intuicji. Ogromną wagę przywiązuje także do doboru odpowiedniego zespołu. Jest absolwentką Uniwersytetu Marii Skłodowskiej-Curie w Lublinie, wykładała na Uniwersytecie Warszawskim.