Właścicielka marki PROPS, której torebki i produkty nosi już tysiące kobiet w Polsce i nie tylko. Rozpoczęła tworzenie marki od 400 zł w kieszeni, a dzisiaj zatrudnia już kilkunastoosobowy zespół, współpracuje z kilkoma szwalniami oraz krojowniami.
Oprócz produkcji pięknych ‘ torebek mocy ‘ tworzy również kampanie społeczne, które mają edukować, wspierać i motywować kobiety w ich życiu codziennym. Laureatka wielu plebiscytów takich jak m.in Osobowość Roku w kategorii biznes czy Kobieta Inspiracja wg Woman in The World. Członkini Lady Business Club. Finalistka XIII Konkursu Sukces Pisany Szminką, nominowana w plebiscycie Kobieta E-Commerce. Prelegentka konferencji o autentyczności marki czy marketingu i sprzedaży. Głęboko wierzy w to, że podanie ręki drugiemu człowiekowi może przemienić jego życie już na zawsze. Zakochana w pięknych dźwiękach fortepianu oraz książkach. Prywatnie mama Tymoteusza.