Socjolożki, badaczki, mówczynie. Popularyzatorki wiedzy o ludzkich zachowaniach. Partnerki w firmie badawczej IRCenter. Specjalistki od badań jakościowych i ilościowych. Profesjonalnie związane z badaniami rynku od ponad 25 lat. Twórczynie profilu na IG: socjolozki.pl, gdzie uczą jak wychodzić poza swoją bańkę.
Po 50tce postanowiłyśmy wyjść poza swoją badawczą bańkę i zacząć mówić o badaniach i socjologii prostym językiem. Metodycznie tropimy badawcze fejki, rozwiewamy lęki nakręcane przez media, a marka socjolozki to coś więcej niż tylko badania. To wiedza o naszym społeczeństwie, poszukiwanie wiarygodnych źródeł wiedzy i pasja. Przez 3 lata udało nam się zbudować markę własną, która wiele znaczy i dla nas samych – że w dojrzałym wieku wiele jeszcze można dobrego zdziałać dla siebie i innych.