Head of Marketing w buycoffee.to

Wszechstronna marketerka z ponad 13-letnim doświadczeniem. Łączy analityczne myślenie z autentycznym storytellingiem i neuromarketingiem. Uważa, że marketing jest nierozerwalną częścią strategii biznesowej, a kreatywność musi być mierzalna. Jest zwolenniczką marketingu, który reaguje na wyzwania rynkowe i społecznie.

Od niedawna związana z buycoffee.to – polską platformą do monetyzacji treści, zaprojektowaną z myślą o niezależności i bezpieczeństwie Twórców. Jej misją jest wyposażenie Twórców w narzędzia do efektywnej monetyzacji i przekształcenie ich talentu w przewidywalne źródło dochodu.

Na warsztacie odszyfruje dla uczestników mechanizmy psychologiczne efektywnej monetyzacji. Przedstawi 6 neurohack’ów, które natychmiastowo aktywują potrzebę odwzajemnienia i uczą, jak wzbudzać zaufanie – kluczową dźwignię konwersji i lojalności. Uczestnicy wyjdą z gotowymi komunikatami i szablonami do projektowania strategii pozyskiwania finansowania z internetowej twórczości.