Chat GPT • sztuczna inteligencja

Przedsiębiorczyni, autorka książki “Jak stworzyć strategię marki z ChatGPT”, wydawczyni produktów cyfrowych we wsparciu AI, wykładowczyni akademicka, współtwórczyni kierunku podyplomowego Digital i AI Marketing na SGGW, trenerka biznesu, twórczyni produktów cyfrowych takich jak Instagram Turbo czy WydAI i sprzedAI kurs online, specjalizująca się w narzędziach sztucznej inteligencji, takich jak ChatGPT i Canva. Od 2020 roku pomaga przedsiębiorcom w budowaniu wizerunku i rozwijaniu biznesu dzięki nowoczesnym technologiom. Prowadziła warsztaty i prelekcje, m.in. podczas I love marketing, Procongress dla Loreal, Mobile Trends for Expert, Polskiego Stowarzyszenia Kobiet Biznesu, RocketJobs, JustJoinIT, czy podczas Carpathian AI Summit. Była również trenerką projektu „Write Your Future” z Lancôme oraz uczestniczyła w pilotażowej kampanii z CampusAI.