Panelistka

Brief info

Panelistka w panelu: "Jak być biznesmamą?"

Przedsiębiorca, doradca biznesowy, coach, fanka aktywności fizycznej oraz życia w zgodzie ze sobą.

Budowa marek to coś, co mnie pasjonuje i towarzyszy mi od początku mojej kariery. Wraz z moimi partnerami zbudowałam w Polsce markę Tous.

Zaczynając ponad 15 lat temu, nigdy nawet nie marzyłam o takiej skali biznesu! Zatrudniałam ponad 300 osób. Prowadziłam 64 salony sprzedaży, w tym:

  • 45 w Polsce
  • 16 w Czechach
  • 4 w Słowacji
  • 1 w Rumunii


3 lata temu sprzedałam firmę i obecnie współtworzę markę odzieżową Misaga (https://maisonmisaga.com) oraz markę Prajanama Pilates (https://prajanama.pl)

Ponadto pomagam przedsiębiorcom w tworzeniu ich marek i rozwoju tych marek. Nigdy nie pracowałam u kogoś.

Jestem przedsiębiorcą od zawsze i wiem, co znaczy nie mieć budżetu, wiem, co znaczą dylematy, w którym kierunku skręcić, na jaki marketing wydać itp., jak działać optymalnie i adekwatnie do momentu, w którym się aktualnie jest.

Wiem też, jak ważne jest budowanie naszej wewnętrznej siły, bo to my niesiemy nasze marki czy firmy.
Stąd pojawił się u mnie coaching kognitywny, kurs, który skończyłam przede wszystkim dla siebie, ale z czasem ćwiczenia, które na mnie miały ogromny wpływ, zaczęłam wdrażać w rozmowy z innymi przedsiębiorcami i zaobserwowałam, jak wiele zmieniają w ich życiu i prowadzeniu firmy.

Co pasjonuje mnie w pracy ? Efekt, rozwój i pozytywna zmiana. Każdy z moich projektów jest inny i wymaga innych działań.

W budowaniu marki nie wystarczy jej wymyślić, stworzyć logotypu, produktu i kupić reklamę na FB. 
Jeśli tak by było, to każdemu by się udawało. A jednak są marki, które trwają i takie, które mają ciężko przetrwać na rynku dłużej niż parę lat.

Budowanie marki to po pierwsze strategia, ale po drugie umiejętność jej adaptacji i zmiany do warunków, jakie dostarcza nam rynek. To z jednej strony elastyczność a z drugiej stabilność.

Niezależnie czy tworzysz, czy planujesz stworzyć markę lokalną, czy globalną, zasady często są podobne.
Markę tworzymy, to pierwszy krok, a później ją zakorzeniamy, najlepiej postawić ją na paru nogach, tak aby przetrwała zawirowania.

Jeśli jesteś w momencie, że czujesz, iż potrzebujesz mojego wsparcia w projekcie, który tworzysz, skontaktuj się ze mną i sprawdź, jak możemy współpracować.