Marka i mózg

Przedsiębiorczyni, inwestorka, właścicielka i dyrektor zarządzająca spółki zajmującej się produkcją mobilnych data center.

Z zamiłowania strateżka marki, zakochana w ekonomii behawioralnej, namiętnie testująca i wdrażająca wyniki badań neuronaukowych (science-based marketing) do komunikacji marki.

Prelekcja: Neuromarka – najszybsza droga do umysłu, serca i portfela klienta

Opowiem Ci o tym, czym naprawdę jest neuromarka – i jak możesz się nią stać, by klienci nie tylko chcieli Cię obserwować, ale też wchodzić z Tobą w interakcję i wracać po kolejne produkty i usługi.
Pokażę Ci, co badania neuronaukowe mówią o zakorzenianiu się w umyśle (i sercu) klienta, o tym, jak budować rytuał wokół swojej marki, wykorzystując takie koncepty jak ramowanie, heurystyka wysiłku czy efekt posiadania.

Udowodnię, że silna marka nie opiera się na algorytmach ani zasięgach, tylko na własnym, rozpoznawalnym głosie. I że nie musisz kopiować cudzych komunikatów ani korzystać z szablonów, by sprzedawać high tickety kilkoma stories.

W świecie przebodźcowania i nieustannego scrollowania wykorzystywanie narzędzi behawioralnych i neuromarketingu w budowaniu marki osobistej powoli staje nie ciekawostką, tylko koniecznością, którą naprawdę świadomie i dobrze wykorzystują na polskim rynku nieliczni.

Jesteś małą marką? Świetnie. Stań się jedną z pierwszych, które zapuszczą korzenie w umyśle odbiorcy i będą sprzedawać z lekkością, bez względu na zasięgi.

„””