Swoją karierę w sprzedaży i marketingu zaczynałam w korporacjach, gdzie zarządzając zespołami i procesami zdobyłam szeroką perspektywę na to, co naprawdę działa w biznesie.
Dziś, mając ponad 16 lat doświadczenia w tym obszarze, uczę przedsiębiorców, jak skutecznie komunikować się i sprzedawać za pomocą mediów społecznościowych. Moje podejście koncentruje się na realnych wynikach i sprzedaży, ale bez presji, że „trzeba” coś robić. Należy działać w zgodzie ze sobą.
Jestem jedną z TOP30 biznesowych influencerek na Instagramie wyróżnioną przez magazyn ForbesWomen. Tylko w zeszłym roku przeszkoliłam osobiście podczas szkoleń indywidualnych i grupowych ponad 600 osób, a kolejne dziesiątki na licznych konferencjach i eventach.
Na co dzień pokazuję, jak wykorzystać storytelling i strategiczny content marketing na Instagramie, by przyciągać wartościowych klientów i rozwijać biznes w sposób długofalowy. Moje metody bazują na sprawdzonych systemach i skutecznej komunikacji.