• 2024-06-13
  • 61
  • 3 minut czytania

Od groźby pozwu do pięciu gwiazdek. Rzecz o ekonomii behawioralnej

Od groźby pozwu do pięciu gwiazdek. Rzecz o ekonomii behawioralnej

Joanna Barska – Konferencja GIRLBOSSKIE ’24

Od groźby pozwu do pięciu gwiazdek, czyli jak za pomocą jednego potężnego narzędzia ekonomii behawioralnej zmieniłam totalną katastrofę sprzedażową w zadowolonego klienta

Joanna Barska, strategiczka marki i przedsiębiorczyni, w swoim szkoleniu „Od groźby pozwu do pięciu gwiazdek” dzieli się inspirującą historią, jak wykorzystując ekonomię behawioralną, przemieniła potencjalną katastrofę w sukces sprzedażowy. Szkolenie to jest pełne wskazówek, które pomogą Ci lepiej zrozumieć swoich klientów i budować trwałe relacje.

Joanna opowiada o sytuacji, która mogła zakończyć się bardzo źle – w wyniku pandemii dostawy materiałów do produkcji mebli zostały wstrzymane, co uniemożliwiło terminowe wykonanie projektu dla wymagającej klientki. „Klientka tupie nogą. Tłumaczymy, że nie ma materiałów, bo dostawy są zablokowane. Ona nie rozumie, jak to możliwe, przecież mamy umowę, mam coś zrobić i to natychmiast” – relacjonuje Joanna.

Zamiast poddawać się presji, Joanna zastosowała regułę szczytu i końca z ekonomii behawioralnej, aby przekształcić negatywne doświadczenia klientki w pozytywne. „Gdy przyjechali moi klienci, powitał ich wysprzątany, przewietrzony, pachnący świeżością dom oraz szef kuchni, który w ich ogrodzie przyrządził im kolację w ich własnej, zewnętrznej kuchni”. To zaskakujące zakończenie sprawiło, że klienci byli zachwyceni i w przyszłości rekomendowali firmę Joanny innym.

Joanna podkreśla, jak ważne jest projektowanie pozytywnych doświadczeń klienta. „W każdym doświadczeniu, które przywołujesz sobie w pamięci, liczą się głównie dwa momenty – szczyt, który może być negatywny lub pozytywny, i koniec” – tłumaczy, zachęcając do przemyślenia, jakie emocje towarzyszą klientom na każdym etapie współpracy.

 

Joanna Barska – doświadczona strateg marki i przedsiębiorczyni, specjalizująca się w ekonomii behawioralnej. Prowadzi kanał „Marka i mózg” na Instagramie i YouTube, gdzie dzieli się swoją wiedzą i analizuje różne przypadki z zakresu marketingu i sprzedaży. Joanna jest znana z praktycznego podejścia do budowania marki i zaangażowania w tworzenie pozytywnych doświadczeń dla swoich klientów.

 

 

icon/Bell UWAGA! To prelekcja z Konferencji GIRLBOSSKIE

Wykup dostęp do wszystkich nagrań ze wszystkich konferencji GIRLBOSSKIE.

  • Nagrania prelekcji, paneli dyskusyjnych z konferencji od 2021 roku,
  • 5 edycji konferencji GIRLBOSSKIE w jednym miejscu (140 nagrań / 95 h),
  • Wiedza z dziedziny prowadzenia biznesu, marketingu i online!

setki prelekcji konferencja girlbosskie - Od groźby pozwu do pięciu gwiazdek. Rzecz o ekonomii behawioralnej


Wykupuję dostęp! Loguję się na swoje konto!

Przeczytaj także

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *