- 2025-11-18
- 68
- 24 minutes read
Top 10 Marka osobista Roku – poznaj finalistów Kursorów Roku 2025

Zbudowali swoje marki pod prąd. Dziś wyznaczają kierunek całym branżom.
Finaliści w kategorii Top 10 Marka Osobista Roku to nie przypadkowe sukcesy. To efekt lat ciężkiej pracy, nieustępliwości i odwagi do bycia sobą w świecie, który ciągle próbuje nas wpakować w szablon. Jury konkursu Kursory Roku w składzie: Oliwia Simińska z AURORIA, Joanna Gacek-Sroka oraz Ola Gościniak, Ewelina Salwuk-Marko, Katarzyna Masztaller, wyłoniło dziesiątkę finalistów w kategorii Marka Osobista Roku, którzy udowodnili, że silna marka osobista to potężne narzędzie transformacji, nie tylko własnego życia, ale całych branż i tysięcy ludzi wokół.
Tegoroczni finaliści Top 10 Marka Osobista Roku to ludzie, którzy nie czekali na pozwolenie. Wzięli sprawy w swoje ręce i zbudowali coś trwałego, od zera, pod prąd, wbrew przeciwnościom. To eksperci, którzy przekuli swoją wiedzę w rozpoznawalną markę, pasję w biznes przynoszący miliony, a osobiste doświadczenia w misje zmieniające rzeczywistość innych.
Od pionierek TikToka po właścicieli kilkudziesięciu nieruchomości. Od kobiet, które samodzielnie nauczyły się marketingu, fotografii i programowania, po trenerów mentalnych olimpijczyków. Każda osoba w tym zestawieniu top 10 Marka Osobista Roku podjęła świadomą decyzję: nie będzie niewidzialna. Ich wiedza, historia i wartości, mają dzisiaj znaczenie. I pokazują to z pełną mocą.
Poznaj ludzi, którzy nie pytali o zgodę na sukces, po prostu go zbudowali:
Agata Papis-Maniecka
Znana w świecie mediów społecznościowych jako Facetka od reklamy, jest ekspertem marketingu z 19-letnim doświadczeniem. Od ponad 3 lat skupia się na TikToku, pomagając twórcom, markom osobistym i przedsiębiorcom maksymalizować ich obecność na platformie oraz przychody. Z misją kreowania wiodących marek osobistych na TikToku, zgromadziła ponad 170 tysięcy zaangażowanych obserwujących na TikToku i ponad 21 tysięcy na Instagramie, stając się autorytetem w zakresie tworzenia angażującej i wartościowej treści.
Facetka od reklamy
Jej misją jest budowanie największych marek na TikToku. Pomogła setkom przedsiębiorców i twórców odnaleźć się na tej platformie i zmienić swoje dotychczasowe życie na lepsze.
Iwona Borawska
Ekspertka od przełamywania barier wzrostu w średnich przedsiębiorstwach. Jest założycielką agencji interim managerów The Process, która wspiera polskie firmy w pokonywaniu stagnacji rozwojowej. Pomaga organizacjom o obrotach 10–100 mln zł, które utknęły na etapie „szklanego sufitu” i potrzebują praktycznych narzędzi do skalowania. Specjalizuje się w identyfikowaniu i eliminowaniu wąskich gardeł, zwiększaniu sprzedaży, przygotowaniu firm do ekspansji oraz prowadzeniu transformacji biznesowych. Sama zbudowała sześć firm, dwukrotnie zrealizowała exit i wyskalowała pięć organizacji, dzięki czemu wnosi do współpracy doświadczenie praktyka, a nie tylko teorię. Klienci cenią ją za pełną odpowiedzialność za wdrożenie zmian i realne rezultaty, a swoją wiedzą dzieli się także w podcaście „O skalowaniu” oraz w kanale „O produkt Ci chodzi”.
The Process
Pomogła ponad 2 tysiącom przedsiębiorstw pomagając im wygenerować wzrost o ponad 2 mld złotych. Dzieli się swoim doświadczeniem i wiedzą w podcastach, prowadzi aktywne konto na LinkedIn, a jej prezentacje na konferencjach przyciągają tłumy. Jest zaangażowana we wspieranie kobiet w rozwijaniu kariery managerskiej.
Jakub B. Bączek
Trener mentalny Mistrzów Świata i olimpijczyków, właściciel kilku firm, autor ponad 20 książek, sprzedawanych dziś w 17 krajach. Wykładowca studiów MBA na Akademii Leona Koźmińskiego, ekspert telewizyjny, mówca inspiracyjny, regularnie zapraszany do czołowych banków i korporacji. Twórca Akademii Trenerów Mentalnych™ i popularnych projektów szkoleniowych w Polsce i za granicą. Prywatnie pasjonat podróży, gry w golfa, buddyzmu i czytania książek. Uważa, że marzenia się nie spełniają – marzenia się… SPEŁNIA!
Trener Mentalny Gwiazd
Czołowy polski trener mentalny, biznesmen, podróżnik, były siatkarz. Złoty medalista mistrzostw świata, jako trener mentalny kadry narodowej siatkarzy Stéphane’a Antigi. Współpracował m.in. z Robertem Lewandowskim. Właściciel Stageman – firmy będącej liderem animacji czasu wolnego w Europie. Obecnie Firma ta działa w 8 krajach, jest liderem swojej branży. Założyciel Akademii Trenerów Mentalnych, branżę tę rozwinął również w Polsce. Prężnie działa na rynku nieruchomości, posiadając ich ponad 50. Autor wielu książek, m.in. najnowszej z Prezydentową Jolantą Kwaśniewską, „Tacy sami”. Założyciel Fundacji JBB. Współpracował m.in. z Orange, Bank Millenium, Orlen, ING, Polsat, PZU, Link4, BOSCH, L’Oreal, Ferrero, Ernst & Young, BZ WBK, Plus, YAMAHA i wieloma innymi. Propagator miniemerytur – czyli wielu wyjazdów w ciągu roku. Sam odbywa ich rocznie nawet kilkadziesiąt. Napisał na ten temat książkę. Swoje biznesy rozszerza na cały świat. Flagowy projekt Road Show w tym roku odbywa się także (oprócz 10 miast Polski) w Manchesterze, Londynie, Toronto i Chicago. Zwolennik wolności finansowej, którą osiągnął przed 40-stką, zdecydował jednak nadal być aktywny w swoich biznesach. Ekspert w tematach zdrowia mentalnego oraz tematach sportowych Polsat, Polsat News, Pytanie na Śniadanie, DDTVN, Puls Biznesu i wieli innych mediów. Jakub z każdym rokiem rozszerza swoją działalność na wielu polach i z pewnością zasługuje na tytuł Marki Osobistej Roku, gdyż swoją postawą udowadnia, że można z sukcesem działać na wielu płaszczyznach, pozostając sobą.
Justyna Arciszewska
Twórczyni Pogotowia Sprzątającego – marki, która działa na dwóch frontach: zawodowym i społecznym. Na co dzień profesjonalnie zajmuje się sprzątaniem trudnych, często ekstremalnych mieszkań – po zalaniach, zgonach, zbieractwie czy interwencjach MOPS. To praca wymagająca nie tylko siły fizycznej, ale i empatii. Drugą, równie ważną częścią jej działalności jest RESET – autorska, charytatywna akcja, w której bezpłatnie pomaga osobom żyjącym w kryzysie psychicznym, samotności lub skrajnym wstydzie, uporządkować ich przestrzeń… i często życie. RESET to coś więcej niż sprzątanie – to symbol drugiej szansy. Wszystko dokumentuje na YouTube i social mediach, gdzie gromadzi społeczność ludzi wrażliwych na drugiego człowieka. Nie jest „influencerką od ładnych wnętrz”. Jest głosem tych, którzy nie mają odwagi pokazać, jak naprawdę wygląda ich codzienność.
Pogotowie Sprzątające
Justyna stworzyła autorską akcję RESET – bezpłatną pomoc sprzątającą dla osób w kryzysie psychicznym i życiowym. Zbudowała aktywną społeczności w social mediach: TikTok (323 tys.), Instagram (72 tys.), YouTube (26 tys.). To właśnie na YouTube dokumentuje zrealizowane historie RESET-owe. Każde sprzątanie to konkretna osoba, konkretna przemiana.
Regularnie współpracuje ze specjalistami – m.in. Jarkiem Pogromcą Szkodników, psychologami. W konkursie Influencers Live Awards 2025 w kategorii Changemaker zdobyła 5. miejsce w głosowaniu internautów.
Stworzyła markę zarobkową Pogotowie Sprzątające, która utrzymuje i finansuje działania charytatywne, oraz pozyskuje partnerów wspierających akcję RESET. Wzięła udział w programie TVN Style „Nieczysta Gra”. Objęła swoim patronatem medialnym Branżowych Targów Clean Tech EXPO w Warszawie w 2025r., a wspólnie z Radiem RmfMaxx rozkręciła akcję „świąteczne sprzątanie”.
Kamila Gębik
CEO kammedia.pl. W ramach swojej działalności zbudowała portfolio i ekosystem składający się z ponad 100 firm. Pomysłodawczyni i organizatorka konferencji: „Zwiększ Sprzedaż E‑commerce”, „Przyszłość e‑commerce”, „E‑commerce na wodzie” i „Napędzamy e‑commerce”, a także konkursu i Gali “OSOBOWOŚĆ E‑COMMERCE”. Autorka książek: „PIĘKNY E‑COMMERCE. Jak sprzedawać fashion i beauty w Internecie?” , „PRZYSZŁOŚĆ E‑COMMERCE dla fashion i beauty”, “ZWIĘKSZ SPRZEDAŻ E‑COMMRCE. Jak skalować biznes fashion i beauty w Internecie?” (800 stron aktualnej wiedzy dla e‑commerce), 80 wywiadów z dyrektorami e‑commerce. Druga książka jest pierwszą na świecie publikacją, wydaną również w technologii NFT/NFC/Blockchain.Przewodnicząca Kapituły, składającej się z 32 ekspertów e‑commerce — E‑COM INSPIRATION AWARDS 2024 (Grupa Polska Press). Rozwinęła i zbudowała portfolio fashion i beauty jako CCO projektu Go2nft.io. Ambasadorka CAMPUS AI. Szkoli, uczestniczy w spotkaniach: live, webinarach i podcastach e‑commerce. Tworzy artykuły eksperckie do takich magazynów, jak: „Forbes Polska”, „ICAN Managment Review”, „E‑commerce & digital marketing”.Laureatka nagrody OSOBOWOŚĆ ROKU 2025 (Certyfikacja Krajowa), otrzymałam diament TYGRYSA BIZNESU 2024 za działalność e‑commerce. Laureatka Polskiej Nagrody Inteligentnego Rozwoju – LIDER INTELIGENTNEGO ROZWOJU 2024 za wyróżniającą się działalność związaną z obsługą e‑commerce w branżach fashion, beauty i nowych technologii. Laureatka Polskiej Nagrody Inteligentnego Rozwoju 2023 w kategorii KOBIETA PRZYSZŁOŚCI za łączenie wysokich umiejętności organizacyjnych oraz niekonwencjonalnych rozwiązań dla branży e‑commerce, a także pozytywne podejście do upowszechniania dotychczasowych wyników przedsięwzięć wśród całego społeczeństwa. Nominowana do tytułów: „Lider Inteligentnego Rozwoju 2024”, „Kobieta e‑commerce 2023” w kategorii najlepszy start-up roku i „Kobieta e‑commerce 2022” w kategorii innowacyjność, została „osobowością miesiąca” serwisu wartoznac.pl.Do tej pory o autorce i książkach pisały między innymi takie media jak: Forbes Polska, Grupa Wirtualna Polska, Money.pl, WhitePress®, FashionBiznes, NowyMarketing, Marketer+, Sprzedaż 24, ICAN Institute, My Company Polska, Media Marketing Polska (MMP), E‑commerce w Praktyce , E‑commerce & digital marketing, Avanti, Akademickie Radio Luz, lubimyczytac.pl, sukcespisanyszminka.pl, digitalx.pl, Ecomersy.pl, Ican Managment Review Polska, Harbingers, mobiletrends.pl, commercetrends.pl, szef-sprzedazy.pl, Rzeczpospolita, naszemiasto.pl i wielu innych.
Kammedia
Kamila jest autorką 3 książek dla branży e-commerce fashion and beauty (premiera 4 książki z one press business w 2026 roku). Od zera rozwinięła start upu technologiczny Go2nft, gdzie zbudowała w nim portfolio firm fashion & beauty. Współtworzy brand kosmetyków dla zwierząt pies.czotka. Zbudowała markę Osobowość e-commerce 2025 konkursu, który docenia dyrektorów e-commerce z całej Polski, którą zrealizowała od A do Z. Zebrała do kapituły 32 ekspertów e-commerce, 140 zgłoszeń w 6 kategoriach i grand prix. Zrealizowała konferencję e-commerce Zwiększ Sprzedaż, która łączy ze sobą ludzi e-biznesu. Zbudowała ekosystem dla 100 firm z branży e-commerce. Edukuje rynek poprzez gościnne wykłady na uczelniach (kierunek e-commerce). Współpracuje z Akademią Sztuk Pięknych na kierunku Zarządzanie w sztuce – sprzedaż e-commerce. Obsadza kadrę akademicką. Realizuje spotkania live, webinary i wywiady. Prowadzeni kącik ekspercki ECOM INSPIRATION na NaszeMiasto, gdzie przeprowadza wywiady z ekspertami e-commerce. Jest przewodniczącą kapituły pierwszej i drugiej edycji konkursu Polska Press Grupa ECOM INSPIRATION Awards. Mentor start upow. Strateg i audytor sklepów internetowych. Napisała i wydała książki: www.pieknyecommerce.pl, www.przyszloscecommerce.pl, www.zwiekszecommerce.pl. Zdobyła wiele nagród za działania dla e-commerce.
Marta Halicka
Od 2013 roku tworzy markę mahabi – Biżuteria na Dzień Dobry. Projektuje i wykonuje ręcznie biżuterię sutasz, która powstaje z pasji, uważności i miłości do detalu. Każdy projekt to dla niej mała historia – o kobiecości, sile i odwadze, by być sobą. Mahabi to coś więcej niż biżuteria – to sposób, by dodać sobie pewności, lekkości i koloru w codzienności. Wierzy, że piękno tkwi w autentyczności, a rękodzieło ma moc zmieniania nastroju i energii całego dnia. Tworzy biżuterię, która podkreśla wyjątkowość kobiety na każdym etapie życia – matki, przedsiębiorczyni, przyjaciółki, siostry. Bo każda z nas zasługuje, by czuć się pięknie i wyjątkowo, niezależnie od roli, jaką pełni danego dnia. Markę mahabi buduje samodzielnie, ucząc się wszystkiego krok po kroku – od projektowania i tworzenia, po fotografię, marketing i sprzedaż online. Biżuteria mahabi towarzyszy kobietom w najróżniejszych momentach – na scenie, podczas ważnych spotkań, wigilijnych kolacji czy zwykłych spacerów. To biżuteria, która dodaje odwagi i przypomina o tym, że każda z nas zasługuje, by czuć się wyjątkowo. Dziś z dumą może powiedzieć, że mahabi to nie tylko biżuteria – to codzienna inspiracja, by z odwagą i lekkością powiedzieć sobie: „jestem wystarczająca”, „jestem piękna”, „jestem cudem”. W mahabi łączy elementy starej biżuterii z nowoczesnym sutaszem, tworząc unikatowe broszki, naszyjniki i korony/opaski ozdobne – pełne koloru, energii i charakteru. Dla niej biżuteria to nie ozdoba. To codzienna dawka odwagi i radości, którą zakłada się… na dzień dobry.
mahabi Bizuteria na Dzień Dobry
Markę mahabi i sklep internetowy zbudowała samodzielnie, ucząc się wszystkiego krok po kroku – od projektowania i fotografii, po marketing i techniczne aspekty sprzedaży online. Jej działania wykraczają poza tworzenie. Prowadzi mastermind dla podlaskich rękodzielniczek, organizuje warsztaty kreatywne, kobiece projekty i angażuje się w inicjatywy lokalne takie jak fotograficzne sesje karmienia piersią, akcje „Szanuj Szafę” czy tworzenie biżuterii-pamiątek dla akcji „Karmię miłością”. Jej opaski/korony stały się symbolem młodych mam, które pokazują się swoim nowonarodzonym dzieciom jako królowe – silne, piękne i obecne. Działa aktywnie w Klubie Przedsiębiorczych Mam. Kocha integrować kobiety, które – tak jak ona – łączą pasję, rodzinę i pracę zawodową. Pragnie, aby kolejnym krokiem w rozwoju marki była pomoc kobietom w stylizacji – w doborze ubrań i dodatków tak, aby każda z nas czuła się sobą, nie w przebraniu, a w pełni swojej autentyczności, gdzie wszystko inne staje się tylko pięknym dopełnieniem.
Michalina Plińska
Od lat wspiera marki w budowaniu ich obecności w mediach społecznościowych. Pomaga firmom – szczególnie lokalnym – osiągać realne cele biznesowe, a nie tylko zasięgi czy lajki. Jej strategie skupiają się na konkretnych efektach: wzroście sprzedaży, lojalnej społeczności klientów i rozpoznawalności marki. Celem Michaliny jest nie tylko rozwój firm, ale także ludzi – dzięki jej szkoleniom i mentoringowi wiele kobiet rozpoczęło nową ścieżkę zawodową jako Insta Managerki i dziś współpracują z uznanymi markami w całej Polsce.
@czescmichalina
Od kilku lat wspiera przedsiębiorców w skutecznym wykorzystywaniu potencjału Instagrama do rozwoju biznesu – od lokalnych firm po ogólnopolskie marki. Jej działania przyczyniły się do realnego wzrostu sprzedaży, budowania silnych społeczności oraz zwiększenia rozpoznawalności wielu marek. Ogromną dumą napawa ją fakt, że dzięki jej wiedzy i wsparciu wiele kobiet rozpoczęło nową karierę jako Insta Managerki, a wiele z nich dziś współpracuje z dużymi firmami w całej Polsce, realizując swoje zawodowe marzenia. Od ponad 10 lat angażuje się również w działalność charytatywną jako współorganizatorka „Biegu Superbohaterów” – inicjatywy, która łączy pomoc potrzebującym z aktywnością i integracją lokalnych społeczności. Jej praca to nie tylko strategia i marketing, to przede wszystkim realny wpływ na życie innych ludzi, ich biznesy i poczucie sprawczości.
Monika Bartnik
Wirtualna Asystentka, Project Manager, Mentorka WA, Szkoleniowiec Monika Bartnik to jedna z pionierek wirtualnej asysty w Polsce, od 2017 roku związana z branżą online. Założycielka firmy „Twoja Sekretarka”, w której od ośmiu lat wspiera przedsiębiorców i marki osobiste w budowaniu widoczności oraz efektywnej komunikacji w sieci. Z czasem wyspecjalizowała się w marketingu i strategii marki osobistej, łącząc biznesową skuteczność z autentycznym, ludzkim podejściem. Jest autorką e-booków, współautorką kursu online poświęconego budowaniu marki osobistej w branży beauty. Od 2020 roku prowadzi autorskie szkolenia i mentoring dla wirtualnych asystentek oraz warsztaty z zakresu social sellingu i kreowania marki osobistej. Jako prelegentka występowała m.in. na Pierwszej Stacjonarnej Konferencji dla Wirtualnych Asystentek, WordCamp Kraków 2024 oraz WordCamp Wrocław 2024, a także uczestniczyła w panelu eksperckim podczas II Konferencji Branżowej dla WA. Jej doświadczenie i profesjonalizm potwierdzają liczne rekomendacje zadowolonych klientek i kursantek, które z sukcesem rozwijają swoje biznesy dzięki jej wsparciu.
Twoja Sekretarka
Od 2017 roku buduje markę osobistą, która dziś jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych w branży wirtualnych asystentek w Polsce. Jej historia pokazuje, że marka to nie logo, ale sposób, w jaki inspirujesz innych. W tym roku została mamą i dwa tygodnie po narodzinach dziecka wróciłam do pracy z pasji i potrzeby serca. Pokazuje kobietom, że można rozwijać się zawodowo, mając dziecko na pokładzie, i że autentyczność zawsze przyciąga właściwych ludzi. Dzieli się swoim doświadczeniem z początkującymi wirtualnymi asystentkami, ucząc je, jak tworzyć markę opartą na wartościach, zaufaniu i spójności. Ma nieposzlakowaną opinię wśród klientów, liczne rekomendacje i zaproszenia na konferencje, gdzie opowiada o tym, jak budować markę, która nie tylko sprzedaje, ale też inspiruje. Jej marka to połączenie odwagi, wiary i determinacji. To dowód, że warto iść swoją drogą, nawet jeśli inni nie wierzą, że się uda.
Ola Bielska
Liderka edukacji „Mniej cukru”, dietetyk i cukiernik. W swoich działaniach łączy wiedzę żywieniową z pasją do pieczenia, pokazując, że zdrowe słodkości mogą być proste i smaczne. W warsztatach „Mniej cukru” wzięło do tej pory blisko 5000 uczestników. Prowadzi prelekcje dla rodziców, seniorów i młodzieży, autorka e-booka „Mniej cukru- 41 przepisów na zdrowe słodkości” , a także organizuje cykliczne warsztaty w domach kultury. Pomysłodawczyni bezpłatnego projektu o zdrowym odżywianiu „Misja: Talerz Zdrowia” dla klas 1-3 szkół podstawowych z całej Polski. Ekspert zdrowego odżywiania w mediach.
Mniej cukru
Liderka edukacji żywieniowej w Polsce. Twórczyni projektu „Mniej cukru”, który łączy dietetykę z praktycznym pieczeniem zdrowych słodkości. Blisko 5000 uczestników warsztatów kulinarnych i edukacyjnych dla dzieci, młodzieży i dorosłych. Autorka bestsellerowego ebooka „Mniej cukru – 41 przepisów na zdrowe słodkości”, który stał się inspiracją dla rodziców i nauczycieli do wprowadzania zdrowszych alternatyw do codziennej diety. Prelegentka i edukatorka – prowadzi wykłady i spotkania dla rodziców, seniorów, młodzieży, szerząc wiedzę o ograniczeniu cukru w diecie. Organizatorka cyklicznych warsztatów w domach kultury, gdzie dzieci i młodzież uczą się zdrowego gotowania i pieczenia. Pomysłodawczyni ogólnopolskiego, bezpłatnego projektu edukacyjnego „Misja: Talerz Zdrowia”, skierowanego do uczniów klas 1–3 szkół podstawowych w całej Polsce. Finalistka programu TV „Bake Off – Ale Ciacho”, co zwiększyło jej rozpoznawalność i wiarygodność ekspercką. Ekspert w mediach (Pytanie na Śniadanie, www.poranny.pl, www.współczesna.pl, Radio Białystok).
Paulina Marwińska
Właścicielka Agencji Reklamowej „Paulina Marwińska – Press. Events. Design” (wcześniej Agencja Maarwin). Członkini Europejskiego Klubu Kobiet Biznesu oraz uznawana za jedną z najdynamiczniejszych postaci w branży PR i marketingu. Od ponad dekady z pasją zgłębia tajniki public relations, marketingu, reklamy i sprzedaży. Jest dziennikarką i miłośniczką podróży, która nie tylko obserwuje świat, ale także tworzy inspirujące historie za równo firm jak również osób, stojących na ich czele. Uczestniczka licznych szkoleń i konferencji z zakresu marketingu, sprzedaży, brandingu i networkingu, co pozwala jej na stały rozwój i doskonalenie umiejętności. W 2019 roku znalazła się w prestiżowym gronie TOP 100 Kobiet Biznesu według Pulsu Biznesu, wyróżniając się jako najmłodsza osoba w historii tego rankingu. W 2020 roku pełniła rolę eksperta podczas panelu dyskusyjnego na pomorskiej edycji Forum Firm Rodzinnych Forbes, co podkreśliło jej uznanie w branży. Jej osiągnięcia nie kończą się na tym. Zajęłam III miejsce w plebiscycie „Osobowość Roku 2019″ według Dziennika Bałtyckiego oraz II miejsce w tej samej kategorii w 2020 roku. Była również jedną z dziesięciu kobiet wyróżnionych w cyklu „Kobieta z pasją” w ogólnopolskim miesięczniku Imperium Kobiet. W 2022 roku zdobyłam prestiżowe statuetki: „Lider w kreowaniu pozytywnego wizerunku firm” oraz „Globalne działania Marketing&PR” w konkursie Polish Businesswoman Awards organizowanym przez magazyn „Businesswoman&Life”. W 2023 roku otrzymałam tytuł „Liderka Roku Trójmiasto” w Województwie Pomorskim od Grupy Inwestycyjnej ARCHE oraz statuetki „Kobieta Sukcesu 2023” i „Marka Osobista Roku 2023” od Europejskiego Klubu Kobiet Biznesu.
Press.Events.Design
Jej osiągnięcia uwieńczone zostały statuetką „Diament aktywności 2024″ w tym samym klubie. Jako panelistka podczas II FORUM KOBIET, podzieliła się swoją wiedzą i doświadczeniem, inspirując innych do działania. Jako marketer i strateg komunikacji marki, łączy umiejętności graphic designu z głębokim zrozumieniem potrzeb klientów. Zorganizowała już ponad 600 wydarzeń i przeprowadziła około 500 wywiadów. Agencja Pauliny – wcześniej Maarwin, a obecnie w trakcie rebrandingu na „Paulina Marwińska – Press. Events. Design”, skupia się na współpracy ze stałymi klientami, dla których nieustannie monitoruje postrzeganie ich marki w docelowych grupach. Działa nie tylko w sytuacjach kryzysowych, ale także kształtuje opinię publiczną poprzez różnorodne, kreatywne akcje. Współpracuje z markami z sektora Premium oraz firmami produkcyjnymi, których promocja często bywa wyzwaniem. Skutecznie ociepla ich wizerunek, kreuje nowe trendy sprzedażowe i dociera do odpowiednich grup docelowych, wykorzystując media tradycyjne oraz nowoczesne formy promocji, które wspierają budowanie pozytywnego PR-u.
Jak zbudować silną markę osobistą?
Finaliści konkursu Kursory Roku w kategorii Marka Osobista Roku to dowód, że w dzisiejszym świecie nie potrzebujesz wielkich korporacji, ogromnych budżetów ani szczęścia. Dzisiaj stoją tu, jako inspiracja dla tysięcy przedsiębiorców i twórców w całej Polsce. Zbudowali rozpoznawalne marki, które generują przychody, zmieniają życie innych ludzi i wyznaczają standardy w swoich branżach. Wszyscy oni pokazują to, że potrzebujesz jedynie odwagi, determinacji i niezłomnej wiary w to, co robisz, aby odnieść sukces. Oni pokazują nam, że granice istnieją tylko w naszych głowach.
Do zobaczenia 8 grudnia w Poznaniu na uroczystej Gali Kursory Roku, gdzie poznamy zwyciężcę lub zwyciężczynię kategorii Marka Osobista Roku!
Nie możesz być z nami na miejscu? Dołącz do transmisji online i przekonaj się, jak wygląda prawdziwa moc marki osobistej!Bądź częścią tego wydarzenia. Szczegóły na girlbosskie.pl










