• 2024-06-12
  • 181
  • 3 minut czytania

Jak utrzymać relacje i zaangażowanie?

Jak utrzymać relacje i zaangażowanie?

Anna Rudnicka – Konferencja GIRLBOSSKIE ’24

Mam Twój mail i co dalej? – jak utrzymać relacje i zaangażowanie (nie tylko dla introwertyczek)

Droga Przedsiębiorczo, czy kiedykolwiek czułaś, że nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami może być wyzwaniem, zwłaszcza jeśli jesteś introwertyczką? Anna Rudnicka, doświadczona trenerka i przedsiębiorczyni, zaprasza Cię na szkolenie, które odmieni Twoje podejście do komunikacji i budowania zaangażowania w Twojej firmie.

Podczas szkolenia „Mam Twój mail i co dalej?” Anna podzieli się swoim unikalnym podejściem do budowania relacji poprzez e-mail marketing. „Kładę duży nacisk na bazę mailową. Newsletter to była pierwsza rzecz, o jaką się postarałam” – mówi Anna. Dowiesz się, jak skutecznie korzystać z e-maili, aby utrzymać regularny kontakt z klientami, budować ich lojalność i zwiększać konwersje.

Czego się nauczysz?

  • Jak budować i utrzymywać zaangażowanie klientów poprzez e-mail marketing.
  • Jak personalizować treści, aby trafiały prosto w potrzeby Twoich odbiorców.
  • Jak wykorzystać strategię „daj, daj, daj, poproś” w budowaniu relacji i lojalności klientów.
  • Jak tworzyć skuteczne kampanie mailingowe, które nie tylko przynoszą rezultaty, ale też budują autentyczne relacje z klientami.

Dlaczego warto?

Anna Rudnicka, bazując na swoim doświadczeniu w zarządzaniu instytucjami kultury oraz jako przedsiębiorczyni, zrozumiała, że „w kulturze, z której się zawodowo wywodzę, ważne są relacje. Ludzie lubią się angażować, lubią być częścią wydarzenia i być traktowani indywidualnie.” Teraz dzieli się swoją wiedzą i praktycznymi wskazówkami, jak przenieść te wartości do świata biznesu, wykorzystując e-mail marketing jako narzędzie budowania trwałych relacji.

 

Ania Rudnicka – doświadczona trenerka i przedsiębiorczyni, specjalizująca się w zarządzaniu czasem, komunikacji w zespole oraz rozwijaniu oferty kulturalnej. Jest autorką „Planera na czasie”, który pomaga kobietom łączyć aktywne życie zawodowe z prywatnym. Jej firma, Kultura na Czasie, skupia się na mądrym i skutecznym zarządzaniu w kulturze oraz budowaniu zaangażowanej społeczności.

 

 

icon/Bell UWAGA! To prelekcja z Konferencji GIRLBOSSKIE

Wykup dostęp do wszystkich nagrań ze wszystkich konferencji GIRLBOSSKIE.

  • Nagrania prelekcji, paneli dyskusyjnych z konferencji od 2021 roku,
  • 5 edycji konferencji GIRLBOSSKIE w jednym miejscu (140 nagrań / 95 h),
  • Wiedza z dziedziny prowadzenia biznesu, marketingu i online!

setki prelekcji konferencja girlbosskie - Jak utrzymać relacje i zaangażowanie?


Wykupuję dostęp! Loguję się na swoje konto!

Przeczytaj także

Jak skutecznie sprzedawać bez wrażenia, że musisz ciągle to robić

Jak skutecznie sprzedawać bez wrażenia, że musisz ciągle to robić

Ekspert Miesiąca – Krzysztof Bartnik, Imker.pl – Paczka GirlBosskich Jak skutecznie sprzedawać bez wrażenia, że musisz…

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *