• 2025-11-22
  • 33
  • 26 minutes read

Top 10 Sklep e-Commerce Roku – poznaj finalistów Kursorów Roku 2025

Top 10 Sklep e-Commerce Roku – poznaj finalistów Kursorów Roku 2025

Sklep internetowy to dziś coś znacznie więcej niż tylko miejsce sprzedaży. To przestrzeń, w której buduje się relacje, tworzy emocje, a każde zamówienie staje się częścią większej historii. W kategorii Sklep e-Commerce Roku konkursu Kursory Roku 2025 znalazło się dziesięcioro wyjątkowych przedsiębiorców, którzy udowadniają, że polski e-commerce może być inspirujący, autentyczny i pełen pasji.

 

Sklep e-Commerce Roku – co wyróżnia finalistów?

Jury konkursu Kursory Roku w składzie: Ewa Majewska-Dudek oraz Ola Gościniak, Ewelina Salwuk-Marko, Katarzyna Masztaller, wyłoniło finałową 10-tkę, kierując się nie tylko liczbami i wynikami sprzedażowymi, ale przede wszystkim innowacyjnością, jakością obsługi klienta, budowaniem społeczności oraz autentycznością marki. Wśród finalistów znaleźli się zarówno właściciele sklepów z produktami fizycznymi, jak i twórcy platform edukacyjnych. Każda z tych osób tworzy wyjątkowe doświadczenia zakupowe i inspiruje tysiące osób w Polsce i za granicą.

 

Od tradycji do nowoczesności. Różnorodność polskiego e-commerce

Finaliści reprezentują najróżniejsze branże: od fermentowanych produktów spożywczych przez biżuterię i odzież sportową, po platformy edukacyjne, kursy online i wzory na szydełko. Łączy ich jedno, pasja, konsekwencja w działaniu i odwaga do tworzenia czegoś wartościowego. To sklepy, które nie tylko sprzedają, ale także edukują, inspirują i budują lojalną społeczność wokół swoich marek.

Poznaj wszystkich finalistów kategorii Sklep e-Commerce Roku i przekonaj się, jak wiele można osiągnąć dzięki pomysłowi, pracy i autentyczności:

Aleksandra Machnicka

Aleksandra Machnicka - finalistka Kursory Roku 2025, Sklep e-Commerce Roku

Robi strony, które działają. Nie tylko wyglądają, ale prowadzą za rękę, wspierają sprzedaż i robią robotę, do której zostały stworzone. Strona to narzędzie – i właśnie tego uczy: jak korzystać z niego mądrze. W kursie pokazuje, jak ogarnąć Google Search Console bez stresu i bełkotu – żeby nie zgadywać, tylko wiedzieć. Bez teorii dla nerdów, za to z kontrolą i spokojem w bonusie.

webear space

Ola zapraszam Cię do udziału w konkursie, ponieważ: Twój sklep jest genialny! Robisz świetną robotę, tłumacząc w Swoich kursach, czy tutorialach jak krowie na rowie o co chodzi, gdzie kliknąć, jak kliknąć. Od wielu twórców kupowałam przeróżne kursy, ale żadne nie były tak spójne, merytoryczne i lekkie jak Twoje.” oto co dostała w zaproszeniu, aby zgłosić się do konkursu Kursory Roku 2025.

 

Aneta Jaworska

Aneta Jaworska - finalistka Kursory Roku 2025, Sklep e-Commerce Roku

Od ponad 20 lat pracuje na styku strategii, marketingu i rozwoju kompetencji. Aktualnie prowadzi dwa komplementarne projekty:

  • 👉 Skuteczni w Turystyce – przestrzeń dla liderów i zespołów branży HoReCa, która łączy gościnność z praktyką zarządzania, psychologią, metodyką DISC i sprzedażą opartą na relacjach.
  • 👉 Zwinny Umysł – laboratorium skuteczności, w którym rozwijamy kompetencje przyszłości: elastyczne myślenie, odporność mentalną i zarządzanie sobą i firmą w świecie nieustannej zmiany. W ramach Zwinnego Umysłu tworzy coraz szerszy ekosystem edukacyjny: platformę szkoleń online, webinary, programy długofalowe dla firm, którym zależy na rozwoju ludzi i biznesu.

Zwinny Umysł

Zwinny Umysł to autorski projekt edukacyjny rozwijający kompetencje poznawcze, emocjonalne i przywódcze z wykorzystaniem nanolearningu – metody krótkich, intensywnych modułów opartych na metodach uczenia się w szybkich, zmiennych czasach. W ciągu ostatniego roku marka przekształciła się z koncepcji szkoleniowej w platformę rozwoju, łączącą praktykę biznesu, narzędzia diagnostyczne DISC i tematykę efektywności. Do kluczowych osiągnięć projektu należą:

  1. Stworzenie autorskiego modelu T.I.P.™ (Troska–Inicjatywa–Praktyka) – narzędzia operacyjnego wspierającego liderów i zespoły w podejmowaniu decyzji, komunikacji i działaniach w warunkach presji. Model stał się punktem odniesienia dla szkoleń i warsztatów prowadzonych dla organizacji z sektora usług, edukacji i turystyki.
  2. Opracowanie ścieżek rozwoju dla liderów i zespołów – łączących DISC, neuronaukę i modele efektywności w formacie możliwym do wdrożenia zarówno w firmach, jak i w indywidualnym procesie rozwojowym.
  3. Rozszerzenie działalności o projekty społeczne i edukacyjne – program Future Skills na start, rozwijający kompetencje poznawcze i emocjonalne wśród młodzieży.
  4. Budowanie standardów nowoczesnego uczenia dorosłych – Zwinny Umysł promuje rozwój oparty na badaniach, łącząc mikronaukę, neuronaukę i doświadczenie menedżerskie w spójną metodologię praktycznego uczenia się.

Projekt jest przykładem, jak od zera zbudować sklep internetowy i platformę edukacyjną, z której korzystają zarówno osoby indywidualne, jak i firmy (ponad setka użytkowników) – oferującą kursy online, szkolenia, webinary i mentoring. Stworzony bez zaplecza korporacyjnego, wyłącznie na bazie wiedzy, praktyki i konsekwentnego działania.

 

Bartosz Jurga

Bartosz Jaruga - finalista Kursorów Roku 2025, Sklep e-Commerce Roku

Historia marki Kiszone Specjały sięga kilku pokoleń. Jej początki związane są z dziadkiem Czesławem, sadownikiem, który kilkadziesiąt lat temu kisił kapustę w beczkach według prostej, tradycyjnej receptury – z marchewką, solą i ogromnym sercem do smaku. W latach 90. rodzinne tradycje kontynuował Andrzej, syn Czesława, który wraz z bratem prowadził hurtownię warzyw w Lesznie. To właśnie tam powstawała kapusta i ogórki kiszone, znane z wyjątkowego smaku i jakości. Z biegiem lat do rodzinnego biznesu dołączyło młodsze pokolenie – Bartek, który po latach pracy w branży technologicznej postanowił połączyć doświadczenie ojca z nowoczesnym podejściem do sprzedaży i marketingu. W 2019 roku, z połączenia pasji, wiedzy i rodzinnej współpracy, powstała marka Kiszone Specjały. Pierwszy magazyn mieścił się w przekształconym garażu domu rodzinnego, a chłodnia – w naczepie ciężarówki. Od tego momentu produkty trafiały nie tylko do lokalnych klientów, ale także do odbiorców z całej Polski. Nie było łatwo. Pękające butelki, mokre kartony, zwroty i straty… Ale były też setki wiadomości: „najlepszy zakwas w życiu”, „uzależniający smak”, „buraczana rozkosz”. To one utwierdziły rodzinę, że warto. Dziś Kiszone Specjały to marka obecna w sklepach w całej Polsce, w tym w Carrefourze. Wciąż produkują ręcznie, tradycyjnie, z sercem i dbałością o każdy szczegół. Andrzej – Projektant Smaku – odpowiada za receptury i produkcję, Kasia – Szefowa Magazynu – czuwa nad organizacją i logistyką, a Bartek zarządza sprzedażą, marketingiem i rozwojem marki. Kiszone Specjały to opowieść o pasji, tradycji i sile rodziny, która udowadnia, że prawdziwy smak – ten, który pamięta się z dzieciństwa – można pielęgnować i rozwijać także w nowoczesnym świecie.

Kiszone Specjały

Od momentu powstania w 2019 roku marka Kiszone Specjały przeszła niezwykłą drogę – od rodzinnego pomysłu i działania w garażu po ogólnopolską firmę, której produkty trafiają do tysięcy klientów w kraju i za granicą. W ciągu kilku lat zbudowano silną, rozpoznawalną markę oraz społeczność liczącą ponad 210 tysięcy zaangażowanych obserwatorów w mediach społecznościowych. Kiszone Specjały stały się symbolem autentyczności, jakości i powrotu do tradycji w nowoczesnym wydaniu. Marka została wielokrotnie doceniona zarówno przez klientów, jak i przez instytucje branżowe oraz państwowe. Kiszone Specjały zostały m.in. nominowane w rządowym programie CHAMPION BIZNESU za istotny wkład w rozwój gospodarczy Polski oraz zdobyły tytuł Wicemistrza Krajowego Agroligi w kategorii „Firma” – wyróżnienie wręczane przez Prezydenta RP w Pałacu Prezydenckim. Założyciel marki, Bartek Jurga, otrzymał odznaczenie „Zasłużony dla rolnictwa polskiego” przyznane przez Ministra Rolnictwa, a jego działalność została doceniona również przez środowisko biznesowe – nominowano go w prestiżowym konkursie Osobowość eCommerce w aż dwóch kategoriach. Kiszone Specjały reprezentowały Polskę na międzynarodowej arenie, biorąc udział w EXPO 2020 w Dubaju jako część oficjalnej delegacji Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu (PAIH). Firma uczestniczyła także w misji gospodarczej do Berlina oraz Rygi, współorganizowanej przez Urząd Marszałkowski, promując polskie produkty i tradycje kiszenia za granicą. Marka może poszczycić się ponad 100 000 zrealizowanych zamówień, stale rosnącą siecią dystrybucji i rekomendacją Instytutu Promocji Zdrowia dr Ewy Dąbrowskiej, co stanowi wyjątkowe potwierdzenie jakości i prozdrowotnych wartości produktów. Kiszone Specjały prowadzą własny sklep internetowy, ale współpracują również z siecią Carrefour, dzięki czemu ich naturalne produkty docierają do coraz szerszego grona świadomych konsumentów. To jednak nie tylko produkcja – to również edukacja i misja. Zespół aktywnie działa na rzecz zwiększania świadomości w zakresie zdrowego stylu życia, naturalnego odżywiania i roli fermentacji w profilaktyce zdrowia. Poprzez media społecznościowe i materiały edukacyjne marka dzieli się wiedzą, inspiruje i zachęca do wprowadzania prostych, zdrowych nawyków do codziennego życia. Dziś Kiszone Specjały to przykład, że z połączenia tradycji, rodzinnych wartości, wiedzy o zdrowiu i nowoczesnego podejścia może powstać marka, która nie tylko smakuje – ale też inspiruje, uczy i buduje świadomość, że dobre rzeczy naprawdę mogą pochodzić z serca.

 

Bogna Zielińska

Bogna Zielińska - finalistka Kursory Roku 2025, Sklep e-Commerce Roku

Trenerka języków obcych, coachka i mentorka komunikacji – w języku angielskim, francuskim i polskim jako obcym. Pomaga dorosłym mówić pewnie, naturalnie i z lekkością, bez stresu i perfekcjonizmu. Tworzy kursy, które łączą naukę języka z pracą nad pewnością siebie i autentycznym wyrażaniem siebie. Wierzy, że komunikacja to nie tylko słowa, ale energia, z jaką je wypowiadamy. Jako networkerka i liderka w Forever Living Products wspiera ludzi w rozwijaniu nie tylko języka, ale też biznesu, zdrowia i odwagi do życia na własnych zasadach.

Lingua studio

Jej sklep powstał z marzenia, by nauka języka była czymś więcej niż tylko zapamiętywaniem słówek – by stała się przestrzenią odwagi, autentyczności i rozwoju osobistego. Zbudowała go krok po kroku, korzystając z kursów Oli Gościniak, które pomogły jej przełożyć pasję i doświadczenie trenerskie na realny, profesjonalny biznes online. Dziś w sklepie dostępne są jej autorskie programy:

  • 💎 B.O.M.B.A. – Buduj Odwagę, Mów Bez Barier po Angielsku – kompleksowy program rozwojowo-językowy, który pomógł już setkom kobiet pokonać barierę mówienia i odzyskać pewność siebie w komunikacji.
  • 🌿 Empowering English – kurs łączący naukę języka z pracą nad mindsetem i emocjami – bo język to nie tylko słowa, ale energia, z jaką je wypowiadamy.
  • ✨ Speak & Shine – program dla kobiet, które chcą błyszczeć w rozmowach po angielsku i z lekkością wyrażać siebie w życiu prywatnym i zawodowym. To tylko niektóre z produktów dostępnych w moim sklepie. Regularnie tworzę nowe kursy i wyzwania, które wspierają moją społeczność w budowaniu pewności siebie, autentycznej komunikacji i odwagi do mówienia – w każdym języku.

 

Justyna Kędzierska

Justyna Kędzierska - finalistka Kursory Roku 2025, Sklep e-Commerce Roku

Ekspertka z zakresu fotografii i stylizacji kulinarnej, wspierająca kobiety w spełnianiu swoich marzeń i rozwijaniu social mediów, dzięki dobrym zdjęciom i wciągającym wideo. Autorka kursów online oraz organizatorka indywidualnych i grupowych szkoleń z zakresu stylizacji jedzenia, z których skorzystało już ponad 2 tysiące osób z całej Polski i zza granicy. Jej kursantki rozwijają swoje marki a także otwierają fotograficzne biznesy. Od lat skutecznie buduje swoją markę osobistą na Instagramie — jej publiczność liczy ponad 37 tysięcy obserwujących. Na swoim profilu edukuje z zakresu fotografii, biznesu i rozwoju osobistego dzieląc się 8 – letnim doświadczeniem w branży i praktycznymi wskazówkami z kreowania sielskich kadrów zarówno aparatem, jak i telefonem. Na co dzień tworzy klimatyczne fotografie i filmy dla znanych marek oraz sklepów internetowych.

Smukłe Widelce

To pierwsza w Polsce platforma szkoleniowa z kursami online z zakresu wideo i fotografii kulinarnej, która umożliwia naukę fotografii przedsiębiorcom, jak i hobbystom. Justyna opracuje i sprzedaje również kursy online z zakresu reels, fotografii i stylizacji kulinarnych oraz obróbki zdjeć. Sprzedała ponad 2500 produktów cyfrowych. Jej przychód wzrósł o 300% w przeciągu roku (198 tys netto w 2024 roku vs. 66 tys. w 2023 roku) oraz otrzymała nagrodę „Złota Płyta” od Magdaleny Pawłowskiej za przekroczenie 100 tys. zł przychodu w 5 miesięcy od startu premiery kursu. Poszerzyła dostępne sposobów płatności, zautomatyzowała zapis na szkolenia indywidualne oraz konsultacje, wprowadziła wygodny i intuicyjny system nauczania dzięki platformie szkoleniowej, z możliwością śledzenia postępu nauki przez kursantów. Stworzyła szkołę fotografii online, a prowadzenie edukacyjnej działalności internetowej zaowocowały zaproszeniem na See Bloggers w roli prelegentki.

 

Justyna Rakoczy

Justyna Rakoczy - finalistka Kursory Roku 2025, Sklep e-Commerce Roku

Przez wiele lat rozwijała swoją karierę w branży technologicznej, ale jej prawdziwą pasją od zawsze było ogrodnictwo i kontakt z naturą. Z miłości do roślin i pięknych przestrzeni stworzyła z życiowym partnerem Butik Ogrodniczy Letnisko – miejsce, w którym każdy może znaleźć inspirację do stworzenia własnego ogrodu jak z bajki. Nieustannie poszukuje najciekawszych i najbardziej wyjątkowych odmian roślin, sprowadzając je z różnych zakątków dla swoich klientów, którzy – tak jak ona – cenią jakość, estetykę i odrobinę magii w ogrodzie.

Butik Ogrodniczy Letnisko

Z pasji do natury i pięknych ogrodów powstał Butik Ogrodniczy Letnisko – miejsce, w którym każda roślina i każdy detal mają znaczenie. Od samego początku przyświecała im idea stworzenia sklepu z najpiękniejszą selekcją produktów do ogrodu – nasion, roślin, cebulek i rzadkich odmian, starannie wybranych od najlepszych europejskich dostawców. Od czerwca 2024 roku zrealizowali już ponad 6000 zamówień, a aż 70% naszych klientów wraca, by ponownie obdarzyć nas zaufaniem. Każde zamówienie pakują z wyjątkową dbałością – jak prezent i ekskluzywny produkt, wykorzystując wyłącznie ekologiczne, przyjazne środowisku opakowania. Wspierają kobiece pasje i biznesy – ich wyjątkowe odmiany roślin trafiają również do właścicielek farm kwiatowych, które dzięki nim mogą rozwijać swój asortyment, tworzyć piękne kompozycje i budować własne marki. Nieustannie dzielą się wiedzą i inspiracjami – w zakładce „Ogrodowe Inspiracje”, poprzez posty i krótkie filmiki pomagają tworzyć ogrody pełne harmonii i koloru. Ich wysiłki zostały docenione przez klientów – wszystkie opinie w serwisie Trustpilot to 5 gwiazdek. A to dopiero początek – przed nimi wiele nowych pomysłów, wyjątkowych roślin i pięknych ogrodniczych historii, które dopiero zaczynamy pisać.

 

Kinga Misiarczyk

Kinga Misiarczyk - finalistka Kursory Roku 2025, Sklep e-Commerce Roku

Od ponad 20 lat pracuje (choć woli określenie „bawi się”) z dziećmi. Jest polonistką z nieco złamanym sercem – na studiach nie miała zbyt wielu okazji, aby pisać, a było to jej marzeniem od zawsze. Nie do końca także widziała siebie przy tablicy wykładającą polską gramatykę czy literaturę, a raczej na dywanie z małymi dziećmi – z gitarą i czytaną książką. Filologię poszerzyła o pedagogikę i kształcenie muzyczno-ruchowe. Ta mieszanka doprawiona doświadczeniem wyzwoliła w niej kolejne marzenie, aby tworzyć jak najpiękniejsze uroczystości przedszkolne i szkolne. To ważne wydarzenia w życiu dzieci, nauczycieli i rodziców, a ona wierzyłam i ciągle wierzy, że słowa wielokrotnie powtarzane (a tak jest na próbach) stają się prawdą. Napisała pierwszy scenariusz, drugi, trzeci… Powstało ich już wiele. Wszystkie je zebrała w sklepie online eduteksty.pl. Stale poszerza ofertę o piosenki, tańce, dekorację, przydatne pliki, aby nauczyciel, który zdecyduje się na zakup u mnie, otrzymał produkty tworzone spójnie, edukacyjnie i od serca, o jak najwyższej wartości merytorycznej. Z lekkim drżeniem, ale już także odwagą, twierdzi: piszę scenariusze z efektem WOW.

Eduteksty

Otworzyła sklep internetowy dla nauczycieli przedszkola i szkoły podstawowej. Pisze scenariusze uroczystości, aby pokazać pedagogom ogromną moc słowa i wychowania przez sztukę. Sprawia, że ślubowanie, jasełka, Dzień Babci i Dziadka, Dzień Rodziny czy zakończenie roku są nie tylko ciekawe, ale i na moment zatrzymują, wzruszają, a nade wszystko cieszą poprzez kontakt ze słowem i sztuką. Jej marzeniem i celem jest, aby często kilkutygodniowe próby były dla dzieci i ich nauczycieli zabawą, ponieważ jest to najbardziej naturalna droga do serca młodego człowieka (a zarazem efektownego występu). Edukację zaś – za Nelsonem Mandelą – traktuje jako najpotężniejszą broń, którą można zmieniać świat.

 

Klaudia Gwóźdź

Klaudia Gwóźdź - finalistka Kursory Roku 2025, Sklep e-Commerce Roku

Od ponad dekady pomaga ludziom osiągać wymarzoną sylwetkę, budować pewność siebie i zdrowe nawyki. W 2020 roku, kiedy wybuchła pandemia i z dnia na dzień straciła możliwość pracy jako trener personalny na poznańskiej siłowni, postawiła wszystko na jedną kartę – założyła własne studio Klaudia Gwóźdź Trener Personalny. Od tamtej pory nieprzerwanie rozwija firmę, w której zatrudnia trenerów i wspólnie pomagają podopiecznym w osiąganiu trwałych efektów. Oferują tradycyjne treningi personalne oraz treningi EMS na nowoczesnych urządzeniach Miha Bodytec. Z pasji do sportu i stylu Klaudia stworzyła również markę odzieży sportowej Klaudia Gwóźdź Sportswear, łączącą funkcjonalność, kobiecy design i wygodę – prowadzi także sklep internetowy z własnymi kolekcjami. Miała przyjemność zorganizować trzy kobiece wyjazdy sportowe na Majorkę, podczas których uczestniczki łączyły trening, relaks i kobiecą energię. Dodatkowo zajmuje się tworzeniem materiałów marketingowych i wideo, głównie dla swoich własnych marek oraz partnerów biznesowych, z którymi współpracuje. Jej studio stało się rozpoznawalnym miejscem na mapie Poznania – przestrzenią, w której kobiety nie tylko trenują, ale też odzyskują wiarę w siebie i swoje możliwości. Nieustannie pogłębia wiedzę z zakresu treningu, dietetyki i marketingu, by dostarczać klientkom kompleksowe wsparcie. W planach ma rozwinięcie działalności o ofertę treningów online, aby docierać do jeszcze szerszego grona kobiet. Jej ogromną pasją są podróże – uwielbia odkrywać świat i ma cichą nadzieję, że łącząc tę pasję z pracą, będzie mogła tworzyć vlogi pokazujące kulturę, życie i codzienność w różnych zakątkach świata, co – jak pokazuje odzew – bardzo inspiruje jej odbiorców.

Klaudia Gwóźdź Trener Personalny

Od momentu założenia firmy w 2020 roku zbudowała stabilnie działające studio treningowe Klaudia Gwóźdź Trener Personalny, które stało się miejscem realnych zmian dla setek kobiet i mężczyzn. Oferując zarówno tradycyjne treningi personalne, jak i nowoczesne treningi EMS, stworzyła przestrzeń, w której ludzie czują się zaopiekowani i zmotywowani do działania. Zespół jej trenerów wspiera podopiecznych na każdym etapie drogi, a ich podejście oparte jest na wiedzy, empatii i indywidualnym podejściu. Z sukcesem rozwinęła również markę Klaudia Gwóźdź Sportswear, łączącą funkcjonalność, jakość i kobiecy styl. Jej kolekcje zyskały grono lojalnych klientek, a sklep internetowy dynamicznie się rozwija — odzież sprzedaje nie tylko w Polsce, ale także za granicą, głównie w Stanach Zjednoczonych i Niemczech. Jej profil w mediach społecznościowych obserwuje już niemal 20 tysięcy osób, co czyni go ważnym kanałem komunikacji, edukacji i inspiracji dla kobiet, które chcą zadbać o siebie. Zorganizowała trzy wyjazdy sportowe na Majorkę, które stały się symbolem połączenia aktywności, kobiecej energii i rozwoju osobistego. Jako przedsiębiorczyni aktywnie współpracuje z lokalnymi markami i firmami, wspierając rozwój społeczności oraz promując zdrowy, aktywny styl życia. Dzięki konsekwencji, autentyczności i pasji udało jej się stworzyć markę, która inspiruje kobiety do działania, odwagi i wiary w siebie – zarówno na sali treningowej, jak i poza nią.

 

Magdalena Wójcik

Magdalena Wójcik - finalistka Kursory Roku 2025, Sklep e-Commerce Roku

Programistka pracującą na etacie, równocześnie tworząca własną markę biżuterii Miosi, w której pokazuje, że można pogodzić stabilną pracę z realizacją swoich marzeń. Sama projektuje kolekcje, tworzy reklamy na TikToku i pakuje każdą paczkę, dzięki czemu każdy detal jej marki ma w sobie część niej samej i jej nieszablonowego podejścia. Tworzy biżuterię piękną, trwałą, przystępną cenowo i w limitowanych kolekcjach, tak aby każda kobieta mogła poczuć się wyjątkowo i dodać sobie odwagi, nie odkładając pieniędzy przez miesiące. Jej kalendarz adwentowy z biżuterią był pierwszym takim produktem w Polsce, zdobył wyróżnienia i pojawił się w telewizji, a marka Miosi ma już za sobą wiele ukończonych kolekcji. Wierzy, że ciężką pracą, konsekwencją i pasją można dojść wszędzie, inspirować kobiety i tworzyć coś, co naprawdę daje radość i pewność siebie, a jednocześnie udowadnia, że sukces w biznesie nie wymaga rezygnacji z etatu ani stabilności.

Miosi

Miosi to sklep e-commerce, który pokazuje, że mała, polska marka może inspirować tysiące kobiet i tworzyć wyjątkowe doświadczenia zakupowe. Sklep stale się rozwija, a każda nowa kolekcja przyciąga coraz więcej klientek. Wśród nich są kolekcje limitowane, które znikają w ekspresowym tempie – jak Talimsan Collection z naturalnymi kamieniami, gdzie każdy kamień jest wyjątkowy i niepowtarzalny, Minimalist Collection, która zdobyła serca Polek prostotą i elegancją, czy zestawy prezentowe na Walentynki i Dzień Matki, które klienci masowo pokochali i wykupili. Jej kalendarz adwentowy z biżuterią, pierwszy taki w Polsce, zdobył drugie miejsce w konkursie Produkt Miesiąca i pojawił się w telewizji, a reklamy na TikToku zdobyły drugie miejsce w TikTok Ad Awards 2024, co dodatkowo podkreśla innowacyjność i skuteczność jej pracy. Sukces Miosi to także bliskie relacje z klientkami – pokazuje na TikToku swoją twarz, robi live’y, gdzie rozmawia o nowych kolekcjach i klientki mają realny wpływ na ich kształt. To wyjątkowe doświadczenie – każda klientka czuje się częścią marki, a Magda może dostarczać biżuterię, która naprawdę odpowiada na potrzeby i oczekiwania kobiet. Każdy zakup w Miosi to doświadczenie – limitowana kolekcja, piękne opakowanie, indywidualne podejście i 2-letnia gwarancja, która daje poczucie bezpieczeństwa i opieki. Miosi wyróżnia się autentycznością, kreatywnością i interakcją – e-commerce nie musi być zimny i masowy, może być inspirujący, osobisty i pełen relacji. Marka daje kobietom biżuterię, która podkreśla ich kobiecość, dodaje pewności siebie i pozwala czuć się wyjątkowo, a jednocześnie jest dostępna cenowo – każdy może sobie na nią pozwolić. Udowadnia, że ciężką pracą, pasją i konsekwencją można osiągnąć sukces, nawet łącząc etat z własnym biznesem, inspirując kobiety, zdobywając nowe klientki i stale rozwijając sklep online, który naprawdę zmienia codzienność Polek na lepsze.

 

Monika Hocaoğlu

Monika Hocaoglu - finalistka Kursory Roku 2025, Sklep e-Commerce Roku

Moniarthandmade

Uwielbia tworzyć zabawki na szydełku. Lubi robić to według pomysłów zamawiajacych, ale jeszcze większą frajdę sprawia jej wymyślanie własnych wzorów, które sprzedaje w swoim sklepie na Etsy. Oprócz ciągłego wymyślania nowych wzorów, prowadzi zajęcia z rękodzieła w Stambule oraz uczestniczy w licznych targach rękodzieła w Turcji.

 

Top 10 Sklep e-Commerce Roku: inspirujące historie polskich przedsiębiorców

Finaliści kategorii Sklep e-Commerce Roku to dowód na to, że polski e-commerce kwitnie i zaskakuje różnorodnością.  Kto zostanie zwycięzcą Wszystkie sklepy internetowe nominowane w tej kategorii łączy jedno: umiejętność tworzenia wyjątkowych doświadczeń zakupowych, budowania lojalnych społeczności i inspirowania innych do działania. Czy zwycięży marka z wieloletnim doświadczeniem, czy może relatywnie młody projekt, który w ekspresowym tempie zdobył serca tysięcy klientów? Przekonamy się już niebawem!

 

Gala Kursory Roku 2025 – bądź z nami 8 grudnia w Poznaniu

Uroczyste ogłoszenie zwycięzcy lub zwyciężczyni w kategorii top 10 Sklep e-Commerce Roku odbędzie się 8 grudnia w Poznaniu podczas Gali Kursory Roku. To wyjątkowe wydarzenie, które łączy inspirujące historie, networking i celebrację sukcesów polskich przedsiębiorców.

Nie możesz być z nami osobiście? Żaden problem! Transmisja online pozwoli Ci śledzić galę na żywo, kibicować swoim faworytom i poznać zwycięzców wszystkich kategorii. Dołącz do nas online i bądź częścią tego wyjątkowego wydarzenia!



Trzeci sezon podcastu Oli Gościniak dla przedsiębiorczyń!



Gdzie słuchać podcastu Ola GOŚCINIAK dla przedsiębiorczyń?

  • Na blogu – lista wszystkich podkastów
  • Android – słuchaj na Androidzie w swojej aplikacji
  • Spotify – kliknij lub skorzystaj z lupki i frazy „Ola Gościniak”
  • Spotify for Creators – słuchaj w Spotify for Creators
  • iTunes – słuchaj podcastu na urządzeniach od Apple
  • Spreaker – korzystaj z aplikacji lub na stronie
  • YouTube – playlista z podcastami
  • Kanał RSS – skopiuj adres RSS i wklej go w aplikacji, której używasz



Reklama

Przeczytaj także

Ecommerce House. Hiszpańska mañana – rewolucją w szkoleniach biznesowych.

Ecommerce House. Hiszpańska mañana – rewolucją w szkoleniach biznesowych.

Wyobraź sobie willę nad samym morzem, gdzie każdy dzień rozpoczyna się od porannej jogi, a kończy…
Ecommerce.pl Event 2024 – czy warto iść, opinie i relacja

Ecommerce.pl Event 2024 – czy warto iść, opinie i relacja

14 marca 2024 roku w sercu Warszawy, w przepięknych przestrzeniach Multikina w Złotych Tarasach, miało miejsce…

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *