• 2024-10-09
  • 37
  • 11 minut czytania

Katarzyna Kłosowska i Kamil Gabrychowicz – Głosowanie Kursory Roku 2024

Katarzyna Kłosowska i Kamil Gabrychowicz – Głosowanie Kursory Roku 2024

Katarzyna Kłosowska i Kamil Gabrychowicz - Gravity Music Lab

Innowacja Roku

Gravity Music Lab, to Kasia i Kamil, czyli duet specjalizujący się w nowoczesnym audiomarketingu. Tworzymy unikalne, spersonalizowane dźwięki oraz teksty, które wzmacniają wizerunek marek i budują emocjonalne więzi z odbiorcami. Dzięki kompleksowemu podejściu, w którym łączymy najwyższą jakość dźwięku z wnikliwym zrozumieniem potrzeb klienta, oferujemy pełne spektrum usług audio: od muzyki do podcastów, kursów i social mediów, po autorskie utwory, oparte na misji oraz wizji marek osobistych i firm. Jesteśmy pasjonatami muzyki i marketingu, którzy widzą w dźwięku ogromny potencjał, jako narzędzie strategiczne w budowaniu tożsamości marki. Każdy projekt realizujemy w oparciu o unikalne potrzeby klientów, z zachowaniem wysokiego standardu jakości. Nasze usługi obejmują kompleksowy proces od analizy, przez kompozycję i produkcję, aż po dostarczenie licencji – dbając o pełne bezpieczeństwo prawne naszych klientów. W Gravity Music Lab stawiamy na dźwięki, które wyróżniają i zapadają w pamięć, pomagając markom być rozpoznawalnymi i budować wyjątkowy, wyrazisty i zapamiętywalny wizerunek. Dzięki naszemu pionierskiemu podejściu do audiomarketingu wiemy, że muzyka ma moc przyciągania uwagi, wzbudzania emocji i budowania niezapomnianych doświadczeń związanych z marką. Dodatkowo odczarowujemy mit, pokazując, że audiomarketing nie jest zarezerwowany tylko dla dużych firm czy koncernów. Wśród naszych klientów są m.in. trenerka mentalna, prawniczka, mistrzyni świata w taekwondo, refleksolog, trenerka jogi twarzy, jak i portal o cudach. Każdy utwór to dla nas niepowtarzalne doświadczenie, a efekt końcowy – to chwila wzruszenia i radości klientów, gdy słyszą dźwięki, które prawdziwie oddają charakter ich marki.

W tym roku postawiliśmy na personalizację na najwyższym poziomie, rozwijając naszą autorską metodę analizy potrzeb klientów. Dzięki niej powstają spersonalizowane dźwięki, utwory muzyczne i piosenki, które wpływają na emocje odbiorców i wzmacniają lojalność wobec marki. Każdy projekt tworzony jest w oparciu o misję, wartości i tożsamość marki. Nasze produkcje są nie tylko spójne z DNA marki, lecz także stanowią emocjonalne punkty kontaktu, budując głęboką więź z odbiorcami. Jako jedni z pierwszych wdrażamy unikalne rozwiązania, które pozwalają klientom wyróżnić się na tle konkurencji, oferując zarówno wyjątkowe (śpiewane) intra do podcastów, jak i przyciągające uwagę utwory promocyjne, tworzone od podstaw. W tym roku po raz pierwszy ten sam motyw muzyczny, skomponowany specjalnie dla jednej z marek, wykorzystaliśmy zarówno w podcaście, muzyce do medytacji, jak i w kursie online. Nasza muzyka, w ciągu ostatnich 12 miesięcy wybrzmiała na 3 konferencjach. Zainicjowaliśmy również projekt "Tak daleko a tak blisko", angażujący polską społeczność w Wielkiej Brytanii, współtworząc unikalną piosenkę świąteczną na przełomie XI i XII 2023 roku. Jako pomysłodawcy i współorganizatorzy tego projektu chcieliśmy połączyć działalność artystyczną z zaangażowaniem społecznym i wsparciem Polonii. Byliśmy odpowiedzialni za komponowanie, aranżację, mix i mastering muzyki oraz zainicjowanie procesu wspólnego pisania tekstu przez grupę kilkunastu osób. Przeprowadziliśmy warsztaty techniczne, w wyniku których 33 wokalistów przesłało swoje nagrania piosenki. Dzięki temu przedsięwzięciu powstał nie tylko utwór muzyczny, lecz także przestrzeń celebracji tożsamości i więzi brytyjskiej Polonii.

https://takpowstajemuza.com/

67
Głosy
208
Wyświetlenia
7 Miesięcy
Dodano

Zakończone od 235 dni, 22 godzin i 10 minut.