• 2024-10-10
  • 34
  • 8 minut czytania

Daniel Kędzierski – Głosowanie Kursory Roku 2024

Daniel Kędzierski – Głosowanie Kursory Roku 2024

Daniel Kędzierski - FastTony

Innowacja Roku

Daniel Kędzierski - CEO FastTony, Forsant, Przewodniczący Rady Nadzorczej Fitatu, członek rady WellBee i kilku innych spółek. Mentor startupów współpracujący z chińskimi funduszami VC, przedsiębiorca z dwudziestoletnim doświadczeniem. Tworzył strategie biznesowe i marketingowe dla wielu firm i organizacji, a z jego rozwiązań technologicznych korzystały takie firmy jak T-Mobile, DDB Tribal, McDonald’s, Starcom. Prelegent na największych krajowych i międzynarodowych konferencjach. Autor stałej rubryki o technologii reklamowej w ekosystemie Facebooka w magazynie Online Marketing. Jego artykuły ukazują się również w takich czasopismach branżowych jak Marketer+, Mensis i innych. Jest także szkoleniowcem i wykładowcą. Poza pracą prowadzi zajęcia na Uniwersytecie Morskim w Gdyni, Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie oraz Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu, gdzie dzieli się wiedzą z przyszłymi przedsiębiorcami i menedżerami.Od 2019 roku skupia się na budowie ekosystemu aplikacji, które automatyzują marketing dla małych, lokalnych przedsiębiorców, zmuszonych do radzenia sobie z cyfrowym wykluczeniem oraz ograniczonym budżetem reklamowym. W 2019 roku projekt FastTony zdobył prestiżowy status META Business Partner w kategorii technologii reklamowej. Była to pierwsza polska firma, która wprowadziła rodzimą myśl technologiczną do grona kluczowych partnerów Facebooka na globalnej arenie.

Największą innowacją, jaką wprowadził w 2024 roku, jest moduł analizy behawioralnej, który umożliwia wskazanie dowolnego miejsca na świecie o promieniu 1km lub więcej i uzyskanie informacji o ludziach żyjących w tym miejscu – ich zainteresowaniach, pragnieniach, celach zawodowych i prywatnych (krótkoterminowych oraz długoterminowych), a także sposobach podejmowania decyzji zakupowych. Narzędzie potrafi również zidentyfikować obiekcje zakupowe klientów, którzy mogliby nabyć dany produkt. To, co kiedyś wymagało pracy centrów badawczych lub dedykowanych grup, teraz w ciągu 10 minut jest realizowane przez sztuczną inteligencję, która dokładnie opisuje klienta i tworzy treści, na które ten klient reaguje. To rozwiązanie skierowane do lokalnych przedsiębiorców zdemokratyzowało dostęp do wiedzy na temat kupujących – wiedzy, która wcześniej była zarezerwowana dla dużych korporacji. Narzędzie nie tylko formułuje wnioski, ale także samodzielnie pisze i publikuje 20 postów na Facebooku, wszystko zgodnie z podejściem 4-2-1 oraz strategią TOFU, MOFU i BOFU. Dzięki temu rozwiązaniu lokalni przedsiębiorcy mogą walczyć o klienta jak równy z równym z sieciówkami oraz korpo oddziałami

FastTony.com

370
Głosy
1,012
Wyświetlenia
7 Miesięcy
Dodano

Zakończone od 235 dni, 21 godzin i 10 minut.