• 2024-06-13
  • 363
  • 2 minut czytania

Jak tworzyć i sprzedawać swoje produkty

Jak tworzyć i sprzedawać swoje produkty

Anna Skura – [Wywiad] – Konferencja GIRLBOSSKIE ’24

Jak tworzyć i sprzedawać swoje produkty

Zastanawiasz się, jak tworzyć i sprzedawać swoje produkty, by osiągnąć sukces? Wywiad, który Ola Gościniak przeprowadziła z Anną Skurą, jest pełen praktycznych wskazówek, inspirujących historii i cennych doświadczeń. Ania, znana ze swojej autentyczności i pasji, podzieliła się swoją drogą, od pierwszego produktu do zbudowania swojej marki.

W tym wywiadzie dowiesz się, jak Ania rozpoczęła swoją przygodę z tworzeniem produktów online. Jej pierwszy produkt, video book z ćwiczeniami dla kobiet po ciąży, okazał się strzałem w dziesiątkę, ponieważ odpowiadał na realne potrzeby jej odbiorczyń. Ania podkreśla, jak ważne jest, aby słuchać swojej społeczności i dostosowywać produkty do ich potrzeb.

Ania opowiada również o swoich kolejnych produktach, takich jak e-book kulinarny czy warsztaty, i dzieli się swoimi sukcesami, ale także porażkami. Dzięki temu wywiadowi zrozumiesz, że kluczem do sukcesu jest nie tylko pomysł na produkt, ale także jego przemyślane wycenienie, promocja i zrozumienie potrzeb klientek.

Najlepsze cytaty Ani, które musisz zapamiętać:

  1. „To nie jest to, co Ciebie interesuje, co Ty robisz, ale to, co potrzebują Twoi odbiorcy.”
  2. „Moja szkoła jest taka, że najpierw budowanie marki osobistej, autorytetu i później monetizowanie tego, wprowadzanie swoich produktów.”
  3. „Jeśli coś się sprawdza, to zawsze się to powtarza i zawsze się to robi.”

 

Anna Skura – inspirująca kobieta sukcesu, która od lat dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem z innymi przedsiębiorczymi kobietami. Jest założycielką marki What Anna Wears oraz Nusta, autorką licznych e-booków i kursów online. Ania z pasją pomaga innym osiągać ich cele, udowadniając, że autentyczność i zaangażowanie są kluczami do sukcesu w biznesie.

 

 

icon/Bell UWAGA! To prelekcja z Konferencji GIRLBOSSKIE

Wykup dostęp do wszystkich nagrań ze wszystkich konferencji GIRLBOSSKIE.

  • Nagrania prelekcji, paneli dyskusyjnych z konferencji od 2021 roku,
  • 5 edycji konferencji GIRLBOSSKIE w jednym miejscu (140 nagrań / 95 h),
  • Wiedza z dziedziny prowadzenia biznesu, marketingu i online!

setki prelekcji konferencja girlbosskie - Jak tworzyć i sprzedawać swoje produkty


Wykupuję dostęp! Loguję się na swoje konto!

Przeczytaj także

Sprzedaż i promocja e-booków online

Sprzedaż i promocja e-booków online

[Panel dyskusyjny] Anna Skura, Joanna Rutkowska, Eliza Wydrych, Ewelina Salwuk-Marko, Eliza Galon, Ola Gościniak – Konferencja…

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *