- 2024-06-13
- 363
- 2 minut czytania
Jak tworzyć i sprzedawać swoje produkty
Anna Skura – [Wywiad] – Konferencja GIRLBOSSKIE ’24
Jak tworzyć i sprzedawać swoje produkty
Zastanawiasz się, jak tworzyć i sprzedawać swoje produkty, by osiągnąć sukces? Wywiad, który Ola Gościniak przeprowadziła z Anną Skurą, jest pełen praktycznych wskazówek, inspirujących historii i cennych doświadczeń. Ania, znana ze swojej autentyczności i pasji, podzieliła się swoją drogą, od pierwszego produktu do zbudowania swojej marki.
W tym wywiadzie dowiesz się, jak Ania rozpoczęła swoją przygodę z tworzeniem produktów online. Jej pierwszy produkt, video book z ćwiczeniami dla kobiet po ciąży, okazał się strzałem w dziesiątkę, ponieważ odpowiadał na realne potrzeby jej odbiorczyń. Ania podkreśla, jak ważne jest, aby słuchać swojej społeczności i dostosowywać produkty do ich potrzeb.
Ania opowiada również o swoich kolejnych produktach, takich jak e-book kulinarny czy warsztaty, i dzieli się swoimi sukcesami, ale także porażkami. Dzięki temu wywiadowi zrozumiesz, że kluczem do sukcesu jest nie tylko pomysł na produkt, ale także jego przemyślane wycenienie, promocja i zrozumienie potrzeb klientek.
Najlepsze cytaty Ani, które musisz zapamiętać:
- „To nie jest to, co Ciebie interesuje, co Ty robisz, ale to, co potrzebują Twoi odbiorcy.”
- „Moja szkoła jest taka, że najpierw budowanie marki osobistej, autorytetu i później monetizowanie tego, wprowadzanie swoich produktów.”
- „Jeśli coś się sprawdza, to zawsze się to powtarza i zawsze się to robi.”
Anna Skura – inspirująca kobieta sukcesu, która od lat dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem z innymi przedsiębiorczymi kobietami. Jest założycielką marki What Anna Wears oraz Nusta, autorką licznych e-booków i kursów online. Ania z pasją pomaga innym osiągać ich cele, udowadniając, że autentyczność i zaangażowanie są kluczami do sukcesu w biznesie.
UWAGA! To prelekcja z Konferencji GIRLBOSSKIE
Wykup dostęp do wszystkich nagrań ze wszystkich konferencji GIRLBOSSKIE.
- Nagrania prelekcji, paneli dyskusyjnych z konferencji od 2021 roku,
- 5 edycji konferencji GIRLBOSSKIE w jednym miejscu (140 nagrań / 95 h),
- Wiedza z dziedziny prowadzenia biznesu, marketingu i online!
Wykupuję dostęp! Loguję się na swoje konto!