• 2025-03-14
  • 274
  • 4 minut czytania

Wiosenna edycja konferencji I ​​❤ Marketing & Technology w nowej odsłonie

Wiosenna edycja konferencji I ​​❤ Marketing & Technology w nowej odsłonie

W dniach 810 kwietnia Warszawa ponownie stanie się centrum wiedzy i inspiracji dla marketerów, przedsiębiorców i pasjonatów marketingu. 19. edycja największej konferencji branżowej w Polsce powraca w odświeżonej wersji, która nie tylko będzie najbardziej obszerną z dotychczasowych, ale także ma zadowolić nawet tych najbardziej wymagających.

I ​​❤ Marketing & Technology to wydarzenie, które zdecydowanie zasługuje na uwagę potencjalnych odbiorców. Wydarzenie zgromadzi około 2000 uczestników, którzy w ciągu trzech dni konferencji będą mieli okazję wybierać spośród aż siedmiu ścieżek tematycznych! Bogaty program prelekcji został podzielony na rekordową liczbę wystąpień. 

W agendzie znalazły się znane i lubiane klasyki, takie jak I ❤ AI, I ❤ marketing i  I ❤ social media, ale nie zabrakło też miejsca na powiew świeżości. Dla bardziej zaawansowanych marketerów odbędą ścieżki PRO, czyli nowość w programie wydarzenia. Ze względu na ich poziom ekspercki, prezentacje zostaną wydłużone do 40 minut, a zadaniem prelegentów będzie kompleksowe podejście do realizowanego tematu, czyli analiza problemu, jak i przedstawienie jego rozwiązania. 

Podział ścieżek na poszczególne dni eventu prezentuje się następująco:

  • 8 kwietnia: I AI, I PRO ads&analytics
  • 9 kwietnia: I marketing, I PRO seo&content
  • 10 kwietnia: I social media, I PRO e-mail marketing

Uczestnicy mają do wyboru tzw. bilety pojedyncze, uprawniające ich do uczestnictwa w danej ścieżce tematycznej lub pakiety, w ramach których mogą wybrać się na kilka dni konferencji. Dzięki temu mają szansę na dopasowanie tematyki wystąpień do swoich potrzeb i preferencji.

A co z wymianą doświadczeń? Osoby liczące na żywy networking na pewno nie poczują się zawiedzione. Zaletą konferencji jest również to, że spotykają się na niej przedstawiciele zarówno korporacji, MŚP, jak i agencji marketingowych, dzięki czemu wiele spotkań biznesowych można odbyć w czasie samego wydarzenia.

Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie wydarzenia: ilovemkt.pl.

 

KTÓRA OKŁADKA NAJLEPSZA? (kliknij na okładkę i powiększ)

Pokaż wyniki

Loading ... Loading ...

Trzeci sezon podcastu Oli Gościniak dla przedsiębiorczyń!

ola gosciniak dla przedsiebiorczyn podcast - Wiosenna edycja konferencji I ​​❤ Marketing & Technology w nowej odsłonie

Gdzie słuchać podcastu Ola GOŚCINIAK dla przedsiębiorczyń?

  • Na blogu – lista wszystkich podkastów
  • Android – słuchaj na Androidzie w swojej aplikacji
  • Spotify – kliknij lub skorzystaj z lupki i frazy „Ola Gościniak”
  • Spotify for Creators – słuchaj w Spotify for Creators
  • iTunes – słuchaj podcastu na urządzeniach od Apple
  • Spreaker – korzystaj z aplikacji lub na stronie
  • YouTube – playlista z podcastami
  • Kanał RSS – skopiuj adres RSS i wklej go w aplikacji, której używasz

Przeczytaj także

Dialog, który zmienia. XVI edycja Dialogu Możliwości – tym razem 320 metrów pod ziemią

Dialog, który zmienia. XVI edycja Dialogu Możliwości – tym razem 320 metrów pod ziemią

W świecie nieustannego szumu i przyspieszenia coraz trudniej o prawdziwą rozmowę. Coraz częściej mówimy, rzadziej słuchamy,…
Autentyczność, algorytmy i oświadczyny na scenie. O tym, co naprawdę działa w social mediach – relacja z I Love Social Media

Autentyczność, algorytmy i oświadczyny na scenie. O tym, co naprawdę działa w social mediach – relacja z I Love Social Media

Na konferencji, która z założenia miała być o narzędziach, algorytmach i trendach w social mediach, najwięcej…
Poznaj siebie. Relacja z konferencji „Nowoczesny Biznes”

Poznaj siebie. Relacja z konferencji „Nowoczesny Biznes”

Podczas konferencji „Nowoczesny Biznes” zorganizowaną przez Ilonę Adamską, prelegenci z różnych sektorów – prawa, nieruchomości, psychologii,…

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *