• 2025-04-06
  • 24
  • 5 minut czytania

Joanna Maj-Dubińska

Joanna Maj-Dubińska

Emocje w biznesie - dlaczego biznes potrzebuje dojrzałości emocjonalnej - Joanna Maj-Dubińska

Blok 2 - Uczę innych - Prelekcja merytoryczna, Prelekcja case study, Udział w Panelu dyskusyjnym

O działaniach marek i ich liderów pod wpływem emocji. Czy naprawdę lepiej jest budować markę osobistą, czy może markę opartą na strategii?

Joanna Maj-Dubińska - Feel brand vibe

Strateg komunikacji i customer experience. Na co dzień wspiera firmy w tworzeniu pozytywnego środowiska emocjonalnego wokół marki oraz we wprowadzaniu emocji do komunikacji. Jej motto: tylko kiedy między ludźmi jest dobra energia - dzieją się cuda.

https://feelbrandvibe.pl

6
Głosy
42
Wyświetlenia
2 Miesiące
Dodano

Zakończone od 57 dni, 17 godzin i 57 minut.