- 2024-10-07
- 184
- 8 minut czytania
Marta Paplaczyk – Głosowanie Kursory Roku 2024


Marta Paplaczyk - Marta Paplaczyk
Webinar / Kurs Roku
Marta Paplaczyk. Trenerka social media freelancerów i doświadczona marketerka. Przez ponad 12 lat zajmowała się marketingiem w branży HoReCa. Pracowała w Nowym Jorku w agencji Brandmana, a następnie w Londynie jako Marketing Manager dla grupy 12 pubów w regionie. W 2016 r. założyła własną agencję marketingową i przez ponad 7 lat współtworzyła największą i najbardziej rozpoznawalną firmę marketingu gastronomicznego w Polsce. Teraz uczy social media freelancerów, jak zarabiać dobre pieniądze na fajne życie jako social media manager oraz dzieli się swoim doświadczeniem, tworząc produkty cyfrowe dla małych lokalnych biznesów. Prywatnie kocha Włochy, wino i czarną kawę w każdej postaci. Pracę zawodową łączy z byciem mamą malutkiej dziewczynki, która nauczyła ją, że czas jest najcenniejszym nieodnawialnym zasobem, którym trzeba mądrze zarządzać.
Kurs "wyciśnij social media lokalnej firmy jak cytrynę" był jednym z pierwszych na rynku kursem o prowadzeniu mediów społecznościowych skierowanym stricte do freelancerów, osób prowadzących marketing lub firmę, która działa lokalnie, stacjonarnie i nie chce (lub nie może) promować się jako marka osobista. Od premiery kursu w maju 2024 roku, z wiedzy zawartej w kursie skorzystało ponad 200 osób (na dzień 7.10 218 sprzedaży). Kurs zbiera bardzo pozytywne recenzje, niektóre z nich można zobaczyć na stronie: https://smlokalne.martapaplaczyk.pl/ i przypięte na moim Instagramie @marta.paplaczyk Po premierowej kampanii sprzedażowej (20-29 maja 2024) przeprowadzonej na instagramie do społeczności ok 10 tys obserwujących, sprzedaż kursu odbywa się głównie przez automatyczne szkolenie w formie webinaru. Od lipca 2024 uczestniczyło w nim ponad 1000 osób. Szkolenie to otrzymuje bardzo wysoki poziom zadowolenia - webinarjam wykazuje ponad 30 opinii 5* (przy jednoczesnym braku negatywnych recenzji webinaru). Kurs "wyciśnij social media lokalnej firmy jak cytrynę" pomaga odnaleźć się w chaosie porad marketingowych na instagramie i w prosty, przejrzysty, zrozumiały dla laika sposób pomaga realnie prowadzić social media lokalnego biznesu. Potrzebowaliśmy tego, my jako grupa, którą wszyscy na IG obchodzą łukiem. Każdy uczy jak budować markę osobistą, a ten kurs skupia się na realiach prowadzenia stacjonarnych biznesów. Plus, ma fajny motyw cytrynki :P
martapaplaczyk.pl