- 2024-10-08
- 42
- 10 minut czytania
Danka Stawarz, Magda Czekała – Głosowanie Kursory Roku 2024


Danka Stawarz, Magda Czekała - WEBEST Agencja Marketingu Internetowego
Strona WWW Roku
Od ponad 20 lat tworzymy przemyślane strony firmowe wspierające sprzedaż. Prowadzimy stałą opiekę nad WordPress. Dla kogo tworzymy strony firmowe? Realizujemy projekty z przedsiębiorcami, którzy nie posiadają działu marketingu i oczekują nie tylko technicznego wsparcia, ale i szerszej pomocy w zakresie działań online. Najczęściej dla usługodawców, dystrybutorów i firm produkcyjnych sprzedających w modelu B2B. Jak wspieramy w sprzedaży? Ustalamy potrzeby i priorytety. Upewniamy się, że strona firmowa wpisuje się w strategię marketingową jako jej dobrze poukładany fundament. Dbamy o to, żeby nowa strona firmowa jasno komunikowała i prowadziła użytkowników do realizacji założonych celów. Z nowym lub odświeżonym wizerunkiem firma rozwija się dzięki jasnej i spójnej komunikacji, wyróżnieniu się na tle konkurencji i pozyskiwaniu idealnych klientów. Czasem dawka inspiracji jest tak duża, że biznes wskakuje na zupełnie nowe tory. Również podczas stałej opieki abonamentowej nad stronami na WordPress nie ograniczamy się do spraw technicznych, ale dopasowujemy zakres wsparcia tak, aby rozwijać strony firmowe razem z biznesem. Śledzimy nowości w internecie, marketingu i prawie. Z nich opracowujemy użyteczne wskazówki dotyczące pozycjonowania, użyteczności, skuteczności w pozyskiwaniu nowych klientów, unowocześniania i utrzymania w standardach. Największe wyzwanie? Poprowadzenie międzynarodowego projektu dla 24 krajów, pracując dla Lady Gaga i Karla Lagerfelda. W polskich realiach pomogliśmy przekształcić marzenie w realny biznes, tworząc portal i aplikacje dla lekarzy. Więcej o nas na webest.pl
Poznaliśmy lekarkę z piękną misją. Serce rośnie. Ale też kraje, gdy okazuje się, że w dzisiejszych czasach, ma problem z frekwencją na darmowych wydarzeniach, a nawet z edycją swojej strony internetowej. Postawiliśmy sobie ambitne wyzwanie ustalenia fundamentów marki, komunikacji, wdrożenia narzędzi do marketingu i oczywiście postawienia nowej firmowej strony. Najwięcej pracy włożyliśmy w opracowanie i poukładanie zawartości wspierającej nie tylko w sprzedaży, ale też edukacji. Polecamy wszystkim, którzy zmagają się z cukrzycą, zwłaszcza z Poznania/Wielkopolski: https://drMajPodochirurgia.pl Oto jak wspólną pracę oceniła klientka: Dr Magdalena Maj: "Dzięki Wam w ciągu 3 miesięcy udało się uporządkować chaos materiałów, zebrać pomysły, luźne wątki, plany i podporządkować je naszej misji. To była rewolucja! Pozytywna. Dziękuję." Tu fotorelacja z tego jak pracowaliśmy warsztatowo podczas planowania strategicznego przed wdrożeniem strony: https://photos.app.goo.gl/DT1rYBmYgfY8oZLo8 Oto co widać w statystykach - porównanie danych z GSC sprzed i z szóstego miesiąca po modernizacji: 49% więcej wejść z wyszukiwań brandowych w Google 39% więcej wejść z wszystkich zapytań w Google Strona Dr Maj jest pod naszą stałą opieką techniczną i marketingową. Wspólnie mamy wiele pomysłów na rozwój.
Strona WEBEST: https://webest.pl/, Strona klientki: https://drmajpodochirurgia.pl/