- 2024-10-08
- 45
- 9 minut czytania
Ewa Żelaźnicka – Głosowanie Kursory Roku 2024


Ewa Żelaźnicka - Zel-Media
Firma roku
Magister marketingu i nowych mediów z ponad 8-letnim doświadczeniem w branży. Od 2016 roku wspieram firmy w opracowywaniu skutecznych strategii marketingowych, prowadzeniu kampanii reklamowych oraz rozwijaniu działów sprzedaży. Przez kilka lat zarządzałam działem marketingu w firmie deweloperskiej, który zbudowałam od podstaw. W 2021 roku założyłam własną firmę, wspierając małe i średnie przedsiębiorstwa w działaniach marketingowych, głównie w obszarze mediów społecznościowych i kampanii reklamowych. Łączę kompleksową wiedzę z różnych dziedzin marketingu, aby dostarczać przemyślane i efektywne rozwiązania dla moich klientów.
W 2024 roku, po powrocie z urlopu macierzyńskiego, ponownie skoncentrowałam się na prowadzeniu swojej firmy, która specjalizuje się we wspieraniu małych i średnich przedsiębiorstw w działaniach marketingowych. Mimo trudnego początku, wynikającego z mierzenia się z depresją i wyzwaniami związanymi z powrotem na rynek, moi dawni klienci chętnie wrócili do współpracy i polecili mnie innym firmom, co pozwoliło mi na stały napływ nowych klientów. Współpracuję z firmami z branży inwestycyjnej, nieruchomości oraz szkoleniowej i eventowej, zapewniając kompleksową obsługę w zakresie kampanii reklamowych (Meta Ads, LinkedIn Ads, Google Ads) oraz prowadzenia mediów społecznościowych. W mojej pracy wykorzystuję kompleksową wiedzę z obszaru marketingu, co przekłada się na efektywne działania reklamowe i imponujące wyniki. Na przykład, w branży nieruchomości obniżyłam koszty pozyskiwania leadów o 54% w porównaniu do średnich wyników innych reklamodawców z tej samej branży. W branży szkoleń (kursy online) korzystając z opracowanje przeze mnie strategii count down osiągamy ROAS ze sprzedaży kursów na poziomie ponad 2660% Jednym z moich najważniejszych tegorocznych osiągnięć była i jest współpraca z Business Centre Club, gdzie udało mi się przekonać prestiżową organizację przedsiębiorców do wdrożenia nowej strategii marketingowej oraz rozpoczęcia płatnych kampanii reklamowych. Ten długotrwały proces zakończył się sukcesem, a dziś BCC z moim wsparciem realizuje swoje cele marketingowe i sprzedażowe oraz pozyskuje nowych członków. W tym roku moja firma weszła na inny poziom, ponieważ moimi klientami są teraz nie mikro przedsiębiorcy ale średnie i duże firmy o ugruntowanej pozycji na rynku. Ponadto, wdrożyłam do swoich działań narzędzia AI, które pomogły mi zautomatyzować wiele procesów i zaoszczędzić cenny czas. W najbliższej przyszłości planuję wydać ebooka na temat kampanii reklamowych na LinkedIn oraz stworzyć własną platformę szkoleniową.
www.zel-media.com