• 2024-09-27
  • 51
  • 7 minut czytania

Natalia Nietupska

Natalia Nietupska

Jak zatrzymać klientów? Stali klienci jako siła napędowa Twojej marki. - E-book

Natalia Nietupska - Orange West

Jeśli chcesz: ✅ zwiększać zyski o 10-50%, dzięki optymalizacji ścieżki klienta ✅ mieć stałych i powracających klientów ✅ zbierać dobre opinie i rekomendacje ✅ zbudować lojalność i zaufanie klientów To e-book „Jak zatrzymać klientów?” to MUST HAVE dla Ciebie! Co zyskasz? 🍊 ponad 30 wartościowych przykładów innych marek, których strategię możesz wykorzystać u siebie 🍊 szablon ścieżki klienta do samodzielnego wdrożenia 🍊 poznasz strategię, które zwiększają zyski o średnią wartość koszyka nawet o 30/40% 🍊 otrzymasz 2 dodatkowe i pełne wartości bonusy o zachowaniach klientów, ich segmentacji i o tym, jak podejmują decyzje 🤩 Jeśli chcesz zbudować stabilny biznes oparty o stałych i lojalnych klientów to sprawdź go!

Natalia Nietupska

NATALIA NIETUPSKA Specjalistka ds. CX, badaczka, doktorantka WSIiZ Współwłaścicielka firmy zajmującej się doświadczeniami klientów Orange West sp. z o.o.. Od 2016 roku prowadzi działania związane ze światem eventowym oraz marketingowym. Pomaga firmom i markom osobistym w zakresie komunikacji, marketingu oraz projektowania pozytywnych doświadczeń klientów. Organizuje Ecommerce Event. Jest autorką badań nad pozakupowymi doświadczeniami klientów w polskim e-commersie oraz doktorantką z zakresu CX. Wierzy, że Customer Experience to przyszłość e-sklepów. A my – konsumenci – skorzystamy z tej wartościowej zmiany!

http://natalianietupska.pl/e-book-jak-zatrzymac-klientow/

0
Głosy
26
Wyświetlenia
8 Miesięcy
Dodano

Zakończone od 7 dni, 7 godzin i 25 minut.