• 2024-10-17
  • 24
  • 7 minut czytania

Piotr Kalewski

Piotr Kalewski

Event Marketing jako skuteczne narzędzie budowania społeczności. - Piotr Kalewski

Dzień 1 - Poznaj mnie - Sposoby dotarcia do nowych osób, Dzień 2 - Polub mnie - Budowanie społeczności i zaangażowania - Prelekcja merytoryczna, Prelekcja case study

Chcesz stworzyć społeczność, która sama się napędza? Jak zmienić jednorazowych uczestników w lojalnych ambasadorów marki? Czy warto zainwestować we własne wydarzenie? Na te pytania postaramy się odpowiedzieć na konkretnych case study!

Piotr Kalewski - Event Marketing Institute

Piotr Kalewski - strateg marketingu i praktyk event marketingu CEO Event MArketing Institute Przez 12-lat wyspecjalizowałem się w strategii marketingu oraz marketingu doświadczeń. Jestem przedsiębiorcom, praktykiem, wykładowcom. Tworzę skuteczne interakcje między markami a odbiorcami. Moja droga prowadziła od event managera w agencji przez Head of Marketing po stronie klienta, aż do roli CEO w Instytutu. Specjalizuję się w: Tworzeniu doświadczeń marki Przeprowadzaniu audytów i tworzeniu strategii marketingowych Odświeżaniu marek Projektowaniu doświadczeń przekładających się na wyniki biznesowe Szkoleniach z zakresu Marketingu Doświadczeń dla zespołów i CMO Wierzę, że strategiczne myślenie + projektowanie doświadczeń, buduje silne marki i trwałe relacje biznesowe poprzez event marketing, CSR, EB i PR. Doświadczenie w branżach: FMCG, przemysł, handel, hotelarstwo, agencje marketingowe, HR, rekrutacja, agro, IT, start-upy.

kalewski.com

152
Głosy
432
Wyświetlenia
7 Miesięcy
Dodano

Zakończone od 57 dni, 6 godzin i 39 minut.