- 2023-06-14
- 95
- 2 minut czytania
Wizerunek marki w social mediach
Małgo Kotlonek, Angelika Knop, Aleksandra Frątczak, Agnieszka Werecha, Barbara Lech, Ola Gościniak – Konferencja Girlbosskie 2023
Wizerunek marki w social mediach
Czym dokładnie jest wizerunek marki i jak go skutecznie kształtować?
Wizerunek marki to nie tylko logo czy kolory, które wybierasz. To przede wszystkim sposób, w jaki postrzegają Cię klienci, jak odbierają Twoją markę i co czują, myśląc o Twoich produktach czy usługach. Dopasowanie wizerunku do swojej marki to klucz do budowania silnej i rozpoznawalnej tożsamości.
Zastanawiasz się, czy warto zainwestować w identyfikację wizualną, wyznaczyć cele i zdefiniować grupę docelową? Odpowiedź brzmi: zdecydowanie tak. To podstawa, która pozwoli Ci nie tylko lepiej zrozumieć, kim są Twoi klienci, ale także jak najlepiej do nich przemawiać. Dzięki temu możesz stworzyć spójny i przemyślany obraz, który będzie rezonował z oczekiwaniami i potrzebami odbiorców.
Twoje przekonanie o wartości własnego biznesu jest kluczowe. Bez wiary w to, co robisz, trudno przekonać do tego innych. Twoje nastawienie i zrozumienie celów biznesowych stanowią fundament dla prosperującego przedsiębiorstwa. Dzięki spójnemu wizerunkowi i jasnym celom łatwiej przyciągniesz i zatrzymasz odpowiednią grupę docelową, co przyczyni się do sukcesu Twojej marki.
Posłuchaj fantastycznej, inspirującej rozmowy 6 kobiet, które w biznesie niejedno przeszły i wiedzą, jak budować wizerunek marki, nie tylko w strefie online.
UWAGA! To prelekcja z Konferencji GIRLBOSSKIE
Wykup dostęp do wszystkich nagrań ze wszystkich konferencji GIRLBOSSKIE.
- Nagrania prelekcji, paneli dyskusyjnych z konferencji od 2021 roku,
- 5 edycji konferencji GIRLBOSSKIE w jednym miejscu (140 nagrań / 95 h),
- Wiedza z dziedziny prowadzenia biznesu, marketingu i online!
Wykupuję dostęp! Loguję się na swoje konto!