Bycie online miało być wolnością. Dawało niezależność, kontakty, możliwość budowania własnej marki z kanapy. Dziś coraz częściej słyszymy: „jestem zmęczona social mediami”. O tym, jak na nowo poukładać relację z Instagramem i nie stracić siebie w tym, co robimy, opowiada Sylwia Dąbrowska, znana jako Video Teacherka. Oglądaj na YT: Kiedy Instagram przestaje dawać radość… – […]

Sztuczna inteligencja nie jest już ciekawostką. Dziś to jedno z głównych narzędzi, które zmienia sposób, w jaki tworzymy, komunikujemy się i rozwijamy biznes. Ale czy w tym wszystkim nie gubimy autentyczności? O tym, jak mądrze korzystać z AI, rozmawiałyśmy z Gosią Siedlik i Kariną Misztal, współautorkami książki „Jak stworzyć strategię marki z ChatGPT”. Obie na […]

Ola Gościniak: Kluczowe jest, by wideo nie było tylko „ładnym dodatkiem”, ale realnie wpływało na sprzedaż. Wszyscy scrollujemy dziennie tysiące treści. Każdy z nas może zadać sobie pytanie, czy częściej oglądamy grafikę czy video? Karolina Margasińska: Video jest formą wygodną, ciekawą, najbardziej angażującą. Ważne jest jednak, by nie było przypadkowe. Warto zacząć od analizy grupy […]

Podcasty przestały być niszowym formatem. Dziś to jedno z najskuteczniejszych narzędzi budowania marki osobistej, zaufania i społeczności. Ale zanim podcasty trafiły do mainstreamu, ktoś musiał zacząć. W Polsce jednym z pionierów tego medium był Marek Jankowski, autor podcastu Mała Wielka Firma i twórca kursu Podcast Pro, z którego skorzystało już ponad 1800 osób. W rozmowie […]

Przez lata słyszałyśmy, że dobra mama to ta, która jest zawsze w domu. Dziś coraz więcej kobiet udowadnia, że dobra mama to ta, która jest szczęśliwa – niezależnie od tego, gdzie pracuje. Jedną z nich jest Magda Steblewska, twórczyni projektu Social Managerki, która wspiera kobiety w powrocie do pracy zdalnej. W rozmowie z Olą Gościniak […]



