• 2023-06-13
  • 31
  • 1 Minut Czytania

Ścieżka uruchamiania nowego produktu

Ścieżka uruchamiania nowego produktu

Krzysztof Bartnik – Konferencja GIRLBOSS 2023

Ścieżka uruchamiania nowego produktu, która działa – krok po kroku.

Poznaj teorię, jak powinna wyglądać idealna ścieżka od punktu A do punktu B, aby sprzedaż produktu była skuteczna.

Zapoznaj się z narzędziami, z których warto korzystać podczas wprowadzania nowego produktu.

Przyjrzyj się bliżej wynikom sprzedaży innych twórców prezentowanych w omawianych case study. Zainspiruj się i wprowadź niektóre z tych rozwiązań w swoim biznesie.

 

icon/Bell UWAGA! To prelekcja z Konferencji GIRLBOSSKIE

Wykup dostęp do wszystkich nagrań ze wszystkich konferencji GIRLBOSSKIE.

  • Nagrania prelekcji, paneli dyskusyjnych z konferencji od 2021 roku,
  • 5 edycji konferencji GIRLBOSSKIE w jednym miejscu (140 nagrań / 95 h),
  • Wiedza z dziedziny prowadzenia biznesu, marketingu i online!

setki prelekcji konferencja girlbosskie - Ścieżka uruchamiania nowego produktu


Wykupuję dostęp! Loguję się na swoje konto!

Przeczytaj także

Jak sprzedawać, aby klienci chcieli kupować?

Jak sprzedawać, aby klienci chcieli kupować?

Jak sprzedawać, aby klienci chcieli kupować? – Magda Pydych Magda Pydych, ekspertka miesiąca, na szkoleniu w…
Potęga pre-orderu, czyli jak zweryfikować pomysł na siebie?

Potęga pre-orderu, czyli jak zweryfikować pomysł na siebie?

Warsztat: Krzysztof Bartnik, Imker.pl – Konferencja GIRLBOSS 12.2023 Potęga pre-orderu, czyli jak zweryfikować pomysł na siebie?…
Aktywuj swoje moce!

Aktywuj swoje moce!

Prelekcja Krzysztofa Bartnika – Konferencja GIRLBOSS 12.2023 Aktywuj swoje (super) moce! Aby zarabiać na swojej marce,…

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *