• 2023-06-13
  • 76
  • 1 Minut Czytania

Ścieżka uruchamiania nowego produktu

Ścieżka uruchamiania nowego produktu

Krzysztof Bartnik – Konferencja GIRLBOSS 2023

Ścieżka uruchamiania nowego produktu, która działa – krok po kroku.

Poznaj teorię, jak powinna wyglądać idealna ścieżka od punktu A do punktu B, aby sprzedaż produktu była skuteczna.

Zapoznaj się z narzędziami, z których warto korzystać podczas wprowadzania nowego produktu.

Przyjrzyj się bliżej wynikom sprzedaży innych twórców prezentowanych w omawianych case study. Zainspiruj się i wprowadź niektóre z tych rozwiązań w swoim biznesie.

 

icon/Bell UWAGA! To prelekcja z Konferencji GIRLBOSSKIE

Wykup dostęp do wszystkich nagrań ze wszystkich konferencji GIRLBOSSKIE.

  • Nagrania prelekcji, paneli dyskusyjnych z konferencji od 2021 roku,
  • 5 edycji konferencji GIRLBOSSKIE w jednym miejscu (140 nagrań / 95 h),
  • Wiedza z dziedziny prowadzenia biznesu, marketingu i online!

setki prelekcji konferencja girlbosskie - Ścieżka uruchamiania nowego produktu


Wykupuję dostęp! Loguję się na swoje konto!

Przeczytaj także

Klienci pokochają zakupy w Twoim sklepie online

Klienci pokochają zakupy w Twoim sklepie online

Ewa Bartnik – Konferencja GIRLBOSSKIE ’24 15 konkretnych porad, dzięki którym klienci pokochają zakupy w Twoim…
Jak sprzedawać, aby klienci chcieli kupować?

Jak sprzedawać, aby klienci chcieli kupować?

Jak sprzedawać, aby klienci chcieli kupować? – Magda Pydych Magda Pydych, ekspertka miesiąca, na szkoleniu w…
Potęga pre-orderu, czyli jak zweryfikować pomysł na siebie?

Potęga pre-orderu, czyli jak zweryfikować pomysł na siebie?

Warsztat: Krzysztof Bartnik, Imker.pl – Konferencja GIRLBOSS 12.2023 Potęga pre-orderu, czyli jak zweryfikować pomysł na siebie?…

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *