Członkinie
  • Aktywne
  • Nowi
  • Online
  • Grupy
  • Aktywne
  • Najnowsze
Dark mode
Zdjęcie profilowe

Gabriela KurowskaOffline

/ 5
0 Ocen

    OSINT – supermoc w rękach przedsiębiorczych kobiet

    W dzisiejszym cyfrowym świecie informacje są walutą cenniejszą niż złoto. Każda z nas zostawia ślady w sieci – świadomie lub nie. OSINT, czyli Open Source Intelligence, pozwala te dane wyszukiwać, analizować i łączyć w praktyczne wnioski. Brzmi jak scenariusz thrillera? Tymczasem jest to jest to całkowicie legalna forma zbierania danych, wykorzystywana zarówno przez osoby prywatne, […]

    Czytaj więcej

    Jakie sekcje i elementy na stronie WWW budują wizerunek eksperta?

    Gabriela Kurowska – Paczka Girlbosskich Jakie sekcje i elementy na stronie WWW budują wizerunek eksperta? Masz stronę internetową, ale jakoś nie czujesz, że działa ona na Twoją korzyść? A może wręcz przeciwnie – czujesz, że Twoja witryna to po prostu ładna wizytówka, która nie przekonuje klientów do współpracy? Jeśli tak, to zdecydowanie nie jesteś sama […]

    Czytaj więcej

    Pierścienie płatnicze – nowy trend w płatnościach bezgotówkowych. Co warto wiedzieć?

    Czy zdarzyło Ci się kiedykolwiek, że wychodząc do sklepu zapomniałaś portfela? Mnie tak. Mając ze sobą telefon, można szybko zadzwonić do bliskiej osoby i poprosić o blika, by móc komfortowo zapłacić za zakupy. Co w sytuacji, gdy telefonu również nie masz? Z pomocą może przyjść nowoczesna biżuteria technologiczna czyli pierścień z wbudowanym modułem NFC umożliwiający […]

    Czytaj więcej

    Film na stronie WWW? 3 opcje gdzie hostować wideo

    Jeśli myślisz o tym, żeby osadzić film na stronie internetowej czy platformie kursowej może Ci przejść przez myśl, by taki film wrzucić bezpośrednio do biblioteki mediów Twojego WordPressa. To nie jest dobry pomysł Dlatego prędzej czy później zadasz sobie to pytanie: gdzie najlepiej hostować filmy? Na YouTube? A może zupełnie gdzieś indziej? No właśnie. Niby […]

    Czytaj więcej

    Czy Google AI Overview naprawdę oznacza koniec kliknięć dla małych firm?

    Google AI Overview to nowy sposób prezentowania wyników wyszukiwania (który na pewno już widziałaś w swojej wyszukiwarce), w którym użytkownik dostaje zwięzłą, wyczerpującą odpowiedź na swoje pytanie. Jest ona wygenerowana przez sztuczną inteligencję na podstawie analizy wielu źródeł, które wcześniej trzeba by było przeszukać ręcznie. Odpowiedzi te pojawiają się nad klasyczną listą linków (którą wciąż […]

    Czytaj więcej
    Please wait...
    Ranking w Paczce
    0 Punkty
    Poziom 1