- 2023-06-14
- 81
- 2 minut czytania
Społeczność wokół marki – case study
Ola Gościniak – Konferencja GIRLBOSSKIE 2023
Społeczność wokół marki – case study Interaktywnej Paczki
John Mackey, założyciel Whole Foods, mawiał, że „Korzyści dla wszystkich są kluczem do trwałego sukcesu w biznesie”. Te słowa idealnie oddają znaczenie budowania społeczności wokół marki. Właśnie o tym możesz dowiedzieć się więcej od Oli Gościniak podczas jej prelekcji, która zgłębia, dlaczego warto budować społeczność i jak skutecznie zarządzać nią, aby przynosiła wartość zarówno jej członkom, jak i marce.
Ola dzieli się swoimi doświadczeniami na przykładzie projektu „Paczka Girlbossek” (dawniej „Interaktywna Paczka”), który stał się świetnym przykładem na to, jak można angażować i pielęgnować relacje ze społecznością. Pokazuje, jak istotne jest dostarczanie wartości, które odpowiadają na potrzeby i oczekiwania odbiorców.
Podczas prelekcji dowiesz się, jakie strategie stosuje Ola, aby jej społeczność czuła się doceniona i zaangażowana. Odkryjesz, działania, które możesz wdrożyć w swoim biznesie, aby zbudować solidną, lojalną bazę fanów, którzy nie tylko będą wspierać Twoją markę, ale i przyczynią się do jej rozwoju.
UWAGA! To prelekcja z Konferencji GIRLBOSSKIE
Wykup dostęp do wszystkich nagrań ze wszystkich konferencji GIRLBOSSKIE.
- Nagrania prelekcji, paneli dyskusyjnych z konferencji od 2021 roku,
- 5 edycji konferencji GIRLBOSSKIE w jednym miejscu (140 nagrań / 95 h),
- Wiedza z dziedziny prowadzenia biznesu, marketingu i online!
Wykupuję dostęp! Loguję się na swoje konto!