• 2024-01-22
  • 196
  • 2 minut czytania

Zrozum i pokochaj sprzedaż. 9 kroków skutecznej sprzedaży.

Zrozum i pokochaj sprzedaż. 9 kroków skutecznej sprzedaży.

Zrozum i pokochaj sprzedaż. 9 kroków do świadomej i skutecznej sprzedaży – Ola Rother

Pomagam przedsiębiorczym i ambitnym kobietom w tym, by mogły skutecznie realizować swoje cele i marzenia. Uwielbiam motywować i inspirować. Odkrywać potencjał u innych i wspierać ich w jego wykorzystaniu.

Moją pasją jest sprzedaż i rozwijanie się na własnych zasadach. Pod marką Mam Drogowskaz, wspieram przedsiębiorcze kobiety w biznesie online, życiu i macierzyństwie, pokazując różnorodne możliwości ułatwiające znalezienie własnej drogi.

Z tego szkolenia dowiesz się, jak polubić sprzedaż i podejść do niej w holistyczny, całościowy sposób, tak abyś mogła prowadzić biznes w zgodzie ze sobą, ze swoimi wartościami i przekonaniami, zarabiając przy tym pieniądze – bo Twój biznes ma być dla Ciebie.

 

 

icon/Bell UWAGA! To szkolenie tylko dla Paczki GIRLBOSSKICH

To szkolenie obejrzysz tylko będąc aktywną członkinią programu Paczka GIRLBOSSKICH.

  • Co tygodniowe szkolenia branżowe, mentoringi i warsztaty,
  • Publikuj własne artykuły i wywiady na portalu GIRLBOSSKIE,
  • Znajdź klientki i nawiązuj relacje w społeczności GIRLBOSSKICH!

paczka poziom - Zrozum i pokochaj sprzedaż. 9 kroków skutecznej sprzedaży.


Dołączam do Paczki! Loguję się na swoje konto!

Przeczytaj także

Jak zacząć mówić językiem korzyści?  Wywiad z Olgą Wilczyńską

Jak zacząć mówić językiem korzyści?  Wywiad z Olgą Wilczyńską

W świecie dynamicznie rozwijającego się biznesu coraz częściej mówimy o „języku korzyści”. Ale czym on właściwie…
Szkolenie online – 5 sprawdzonych strategii na pozyskanie klientów

Szkolenie online – 5 sprawdzonych strategii na pozyskanie klientów

W dzisiejszym świecie przedsiębiorczości, gdzie rynek stale ewoluuje, pozyskiwanie klientów staje się kluczowym wyzwaniem dla wielu…
Przejście klienta z procesu sprzedażowego do działu obsługi klienta:. Dlaczego warto rozdzielać te funkcje w firmie?

Przejście klienta z procesu sprzedażowego do działu obsługi klienta:. Dlaczego warto rozdzielać te funkcje w firmie?

Współczesny rynek jest niezwykle konkurencyjny, a firmy starają się nie tylko przyciągnąć klientów, ale także zatrzymać…

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *