- 2024-10-08
- 56
- 5 minut czytania
Monika Czaplicka – Głosowanie Kursory Roku 2024


Monika Czaplicka - Priders.pl / Wobuzz.com
Kursor Dobra
(ur. 3 października 1987 w Katowicach) – polska socjolożka, zajmująca się marketingiem w mediach społecznościowych. Jest autorką książek: Uwiedź klienta, Zarządzanie kryzysem w social media[oraz jedną ze współautorek II i III tomu Biblii e-biznesu. Czaplicka jest szefową agencji social media Wobuzz oraz mózgiem agencji marketingu inkluzywnegoPriders. Uczestniczka wielu konferencji o marketingu w sieci w Polsce i za granicą. Była wykładowczynią studiów podyplomowych na Politechnice Białostockiej. AGH w Krakowie oraz na kilku kierunkach na WSB. Jest autorką raportów socjologicznych, m.in. o hejcie w sieci, Employer Brandingu i obsłudze klienta[12]. Jej specjalnością są kryzysy (prowadzi fanpage oraz grupę Kryzysy w social media wybuchają w weekendy), hejt oraz inne negatywne zjawiska dotykające marek w social mediach. Mentorka startupów. Tworzy kursy o reklamach na Facebooku[16]. Występowała na scenie bardzo wielu, bo ponad 400konferencji z branży marketingu i nie tylko. Tworzy newsletter o inkluzywności,
Monika nie tylko stale edukuje,ale jest także współorganizatorką pierwsze w Polsce konferencji online poświęconej DEI, czyli FORUM INKLUZYWNOŚCI. Aktywnie wspiera kobiety oraz osoby LGTBQIAP+ w marketingu oraz walczy o ich prawa. Jest także współautorką badania "Pride Month", wydawane co roku podręcznika do marketingu LGBTQIAP+ z poradami i omówieniem kampanii marketingowych.
www.priders.pl