• 2025-01-27
  • 46
  • 4 minut czytania

Jak dopasować argumenty do różnych typów klientów

Jak dopasować argumenty do różnych typów klientów

Aleksandra Gładysz – Paczka Girlbosskich

Sprzedaż na wysokich obrotach – jak dopasować argumenty do różnych typów klientów.

Każda z nas zna to uczucie, gdy wydaje się, że mamy w rękawie argument, który rozłoży każdego na łopatki, a tu… cisza. Klient słucha, kiwa głową, ale decyzja o zakupie jakoś nie zapada. Dlaczego tak się dzieje? Bo w sprzedaży, tak jak w relacjach, nie ma rozwiązań uniwersalnych. Klucz leży w dopasowaniu przekazu do sposobu myślenia i działania Twojego klienta.

Aleksandra Gładysz, mentorka biznesów online, przekonuje, że sukces zaczyna się od zrozumienia. To nie Ty, a klient jest bohaterem tej opowieści. Twoim zadaniem jest odkryć, co na niego działa.

 

Różni klienci, różne style decyzyjne

Niektóre klientki potrzebują ciepłego słowa i zapewnienia, że dokonują właściwego wyboru. Inne chcą konkretów i liczb, które jasno pokażą im korzyści. Są też takie, które docenią historię o tym, jak Twój produkt pomógł innej klientce rozwiązać jej problem.

 

Jak działają argumenty?

Aleksandra podkreśla, że argument argumentowi nierówny. To, co dla jednej osoby będzie inspiracją, dla innej może okazać się zwykłą informacją. Dlatego tak ważne jest dopasowanie argumentacji do potrzeb i oczekiwań klienta. Na przykład:

  • Zachęcanie do poznania: Działa najlepiej na osoby, które lubią nowości i eksperymenty.
  • Budowanie zaufania: Kluczowe dla tych, którzy decydują sercem i szukają bezpiecznych rozwiązań.
  • Sprzedaż: To domena konkretów i liczb, idealna dla osób lubujących się w faktach.
  • Polecanie innym: Ważne dla klientów z mocnym poczuciem wspólnoty.

 

Sprzedaż to proces, nie sprint

Nie musisz być mistrzynią przekonywania, żeby osiągać sukcesy. Ważniejsze jest, byś umiała słuchać i rozumieć, co działa na Twoich odbiorców. Aleksandra nauczy Cię, jak tworzyć atrakcyjne pakiety produktów, które będą odpowiedzią na potrzeby każdego z tych typów klientów. Dowiesz się też, jak finalizować sprzedaż w sposób, który pozostawi satysfakcję po obu stronach.

 

Czas na działanie!

Jeśli chcesz podnieść swoje wyniki sprzedaży i przestać tracić czas na argumenty, które nie trafiają do Twoich klientów, koniecznie obejrzyj szkolenie Aleksandry Gładysz w Paczce Girlbosskich. Zmień swoje podejście, zrozum klienta i zobacz, jak bardzo możesz wpłynąć na swoje rezultaty. Rozwój nigdy nie był tak dostępny. Zrozum swojego klienta i odkryj nowe możliwości – do dzieła!

 

 

Aleksandra Gładysz – psycholog, certyfikowany trener FRIS, mentorka biznesów online. Na co dzień tworzy własną markę @pani_od_rozwoju, a od ponad 9 lat pracuje nad budowaniem strategii rozwoju i komunikacji. Pomaga przedsiębiorcom zwiększyć sprzedaż dobierając sposób komunikacji do stylu działania klienta, a markom osobistym znaleźć ich wyróżnik bazując na talentach i stylu działania FRIS.

 

 

icon/Bell UWAGA! To szkolenie tylko dla Paczki GIRLBOSSKICH

To szkolenie obejrzysz tylko będąc aktywną członkinią programu Paczka GIRLBOSSKICH.

  • Co tygodniowe szkolenia branżowe, mentoringi i warsztaty,
  • Publikuj własne artykuły i wywiady na portalu GIRLBOSSKIE,
  • Znajdź klientki i nawiązuj relacje w społeczności GIRLBOSSKICH!

paczka poziom - Jak dopasować argumenty do różnych typów klientów


Dołączam do Paczki! Loguję się na swoje konto!

Przeczytaj także

Kryzys w biznesie – jak się do niego przygotować

Kryzys w biznesie – jak się do niego przygotować

Panel dyskusyjny – Aleksandra Gładysz – Konferencja GIRLBOSSKIE 12.2024 Kryzys w biznesie – jak się do…
5 przekonań, które mogą stopować rozwój Twojej marki. Sprawdź, jak sobie z nimi radzić

5 przekonań, które mogą stopować rozwój Twojej marki. Sprawdź, jak sobie z nimi radzić

Słyszałaś zdanie, że mecz wygrywa się w szatni i nie dotyczy to tylko sportowców? Możesz być…
Dlaczego inni sprzedają a ja się boję?

Dlaczego inni sprzedają a ja się boję?

Dlaczego inni sprzedają, a ja boję się wyjść z ofertą? Pokonaj blokujące Cię przekonania dot. sprzedaży…

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *