• 2024-08-07
  • 219
  • 23 minut czytania

Tydzień Wirtualnych Asystentek w Paczce Girlbosskich – wywiady

Tydzień Wirtualnych Asystentek w Paczce Girlbosskich – wywiady

Wirtualne asystentki (WA) to profesjonalistki, które dzięki swojej wszechstronności i elastyczności wspierają przedsiębiorców w codziennych zadaniach, odciążając ich z obowiązków administracyjnych, organizacyjnych i wielu innych.

Postanowiłam wspólnie z kilkoma osobami zorganizować wyjątkową akcję „Tydzień Wirtualnych Asystentek w Paczce Girlbosskich”, której celem jest zaprezentowanie potencjalnym klientom szerokiego wachlarza usług oferowanych przez Wirtualne Asystentki.

W ciągu 5 dni od 5 do 9 sierpnia 2024 roku pokazujemy, jak Wirtualna Asystentka może pomóc Ci rozwijać Twój biznes online.

Zapraszam Cię na wywiad z organizatorkami akcji. Dowiesz się tutaj więcej o idei przedsięwzięcia oraz o tym, jak wygląda współpraca z Wirtualną Asystentką.

Kampanie sprzedażowe i newslettery przy wsparciu Wirtualnej Asystentki

W ramach wydarzenia na temat kampanii sprzedażowej oraz newsletterach sprzedażowych opowiedziały Marta Liebon i Zuzanna Siuda.

Marta, czy według Ciebie Twoja pomoc w kampaniach sprzedażowych Twoich klientek, daje im lepsze wyniki?

Kampania sprzedażowa to ogrom pracy. Twórczynie produktów cyfrowych, czyli moje klientki wykonują gigantyczną pracę: tworzenie tych produktów, przekuwanie swojej wiedzy w e-booki lub kursy, webinary. One nie muszą wiedzieć, jak np. ustawia się sklep na WooCommerce, by ich produkty trafiały do klientów, lub jak zbudować landing page sprzedażowy. Dzięki temu, że mają mnie, mają więcej czasu i mniej stresu, mogą skupić się na budowaniu swojej marki.

Marta, a co Twoi klienci cenią najbardziej w Twoim wsparciu w procesach wokół kampanii sprzedażowych?

Zdecydowanie jest to zaangażowanie. Wykorzystuję swoją wiedzę i proponuję różne rozwiązania. Staram się wspierać moje Klientki nie tylko technicznie, ale też mindsetowo i empatycznie. Wiem, że kampania to roller coaster i staram się, by moje Klientki wiedziały, że to, co robią, jest fantastyczne i trzeba to pokazać światu!

Twoją specjalizacją Zuza są Newslettery, a zwłaszcza te w trakcie kampanii sprzedażowej. Jak z nimi dokładnie wspierasz swoich klientów? Co robisz?

Moje wsparcie zaczyna się przeważnie jeszcze przed samą kampanią. Najczęściej moje klientki tworzą treść maili a ja ubieram je w odpowiednią formę w MailerLite. To oznacza, że moje klientki nie muszą się zastanawiać, co ma być wysłane jako kampania a co powinno znaleźć się w automatyzacji – to ja to wszystko ogarniam 🙂 Dbam o to, by maile trafiały do odpowiednich osób – segmentuję odbiorców na podstawie kliknięć, otwarć maili, itd.

Czy według Ciebie, wsparcie WA w automatyzujących newsletterowych ma realny wpływ na poprawę wyników biznesu?

Zdecydowanie tak, wsparcie doświadczonej WA sprawia, że klient może zająć się tym, na czym zna się najlepiej – swoją specjalizacją i nie traci czasu i nerwów na szukanie rozwiązania, które da oczekiwany efekt. To, co klientowi zajmuje kilka godzin, asystentka może zrobić w 15 minut. Często to nawet nie jest kwestia jakichś wyszukanych rozwiązań technicznych, a po prostu doświadczenia – jeśli na co dzień pracuję z narzędziem do newsletterów, to będę w stanie szybciej stworzyć działającą automatyzację, bo robię to już trochę… automatycznie 😉

Social Media z Wirtualną Asystentką

Prowadząc biznes online założę się, że prowadzisz bardziej, czy mniej aktywnie swoje social media. Tutaj także pomoże Ci Wirtualna Asystentka. W ramach tego tematu w trakcie „Tygodnia Wirtualnych Asystentek w Paczce Girlbossek” opowiadają Milena Zabielska, Basia Hildebrant.

Basiu, cały czas mówimy, “co zrobi WA dla klientów”, a zapytam przewrotnie, czego nie zrobi np. w obrębie Social Mediów?

Jako wirtualna asystentka pomagam w social mediach, ale nie mogę zrobić wszystkiego za Ciebie. Zajmuję się oprawą graficzną, przygotowuję posty, rolki, relacje, a także doradzam, jak prowadzić profil. Jednak Twoje zaangażowanie jest bardzo istotne – social media to platformy relacyjne, więc Twoja aktywność i interakcje są niezbędne, żeby wszystko działało jak należy.

Jak wygląda u Ciebie Basiu współpraca z WA przy prowadzeniu firmowych social mediów?

To zależy 😉 Potrzeby Klientów są tak zróżnicowane, że nie mam jednej uniwersalnej odpowiedzi na to pytanie. Zawsze zaczynamy od rozmowy i zbadania Twoich potrzeb i oczekiwań. Namierzamy cele, jakie działania w SoMe mają zrealizować. Sprawdzamy, co już mamy, a co należy wykonać oraz jaki budżet planujesz przeznaczyć.

Na tej podstawie przygotowuję spersonalizowaną ofertę, która najczęściej bazuje na pakietach projektowych (np. utworzenie i optymalizacja profilu, przygotowanie określonych szablonów, czy ilość postów, rolek i relacji w miesiącu). Bywa czasem tak, że zakres moich obowiązków będzie mocno zróżnicowany lub nieregularny, wtedy możemy ustalić rozliczenie godzinowe.

Osobiście kładę także nacisk na podpisanie umowy przed podjęciem współpracy, która zabezpiecza obie strony (w szczególności przekazanie praw autorskich, poufność informacji, przetwarzanie danych, zakres obowiązków, czy rzetelność wykonanej pracy i sposoby rozliczenia).

Milena, dlaczego warto, Twoim zdaniem, oddać prowadzenie SM w ręce WA?

Bo jest duża szansa, że sama tego nie zrobisz.  A tak serio, jako przedsiębiorczynie mamy mnóstwo obowiązków i … (no nie oszukujmy się) często social media schodzą na dalszy plan, bo zajmujemy się tym co bezpośrednio przynosi nam pieniądze.
I jest to zupełnie normalne.

Dlatego jeśli prowadzenie SM zajmuje ci za dużo czasu lub nie robisz tego wcale, oddając swoje social media w ręce WA, zyskujesz cenne godziny na pracę nad biznesem i merytoryką.

Pomyśl tylko, że w czasie kiedy ktoś inny robi Ci posty i rolki na Instagram, Ty możesz prowadzić konsultacje (jeśli masz w swojej ofercie usługi) albo możesz po prostu odpocząć i nabrać sił na pracę, w której nikt nie może Cię zastąpić.
Nie musisz się bać, że jak oddasz swoje profile społecznościowe w ręce wirtualnej asystentki to stracisz kontakt ze swoją społecznością. WA może przygotować dla Ciebie serię stories na ważne tematy, podrasuje Twoje bio oraz zadba o wyróżnione relacje, a Ty nadal możesz wrzucać spontaniczne kafelki kiedy chcesz się czymś podzielić ze swoimi odbiorcami.

Pamiętaj, że nie musisz nawet oddawać całego prowadzenia Twoich profili, a jedynie poprosić WA o przygotowanie postów, karuzel, relacji czy reels i udostępnienie Ci projektu w Canvie. Zawsze to mniej pracy dla Ciebie, a nadal masz miejsce na spontaniczność w social mediach.

Zrób tak, aby było Ci wygodnie, wirtualna asystentka ma być Twoim wsparciem i pomocą, ale nie musisz oddawać jej zadań, które lubisz wykonywać samodzielnie.

Jak wygląda u Ciebie Milena standardowo proces prowadzenia SM dla klienta?

Hmm, ciężko powiedzieć jak jest standardowo, bo jestem bardzo elastyczna, mam Indywidualizację w pierwszej trójce moich talentów Gallupa i zależy mi zawsze na jak najlepszym dopasowaniu usługi do potrzeb klientki.

Żeby nie zostawiać pytania bez odpowiedzi opowiem jakie są możliwości współpracy z nami Sistentkami. (Mimo, że z moją siostrą- Oliwią zaczynałyśmy osobno działać jako WA, to teraz już prawie wszystkie klientki prowadzimy wspólnie jako Sistentki.)
W naszej ofercie mamy zarówno pełne pakiety prowadzenia social mediów, jak i tradycyjne pakiety godzinowe.

Jeśli chcesz zlecić stworzenie tylko kilku grafik, na przykład, do konkretnej kampanii albo raz na jakiś czas potrzebujesz wsparcia w recyklingu treści, możesz wykupić u nas kilka godzin i rozliczymy się fakturą na podstawie raportów czasu pracy (np. z aplikacji toggl). Możesz też powierzyć nam prowadzenie całego profilu na Instagramie, czy Facebooku i wykupić jeden z naszych pakietów. Wtedy płacisz za ilość postów, rolek i kafelków pojawiających się na Twoich profilach.

Na początek, dla najlepszych rezultatów, zawsze polecamy wybranie pakietu na start czyli optymalizacja profilu. Poprawiamy bio, zdjęcie profilowe, dodajemy linki do Twoich pozostałych miejsc w sieci oraz szykujemy wyróżnione relacje i przypięte posty i rolki. Każdą współpracę na pakietach zaczynamy też od zrobienia moodboardu Twojej marki. Jest to również duże ułatwienie dla nas. Mamy wszystkie Twoje kolory, fonty i elementy ozdobne w jednym miejscu. Dzięki temu jest porządek w pracy i spójność wizualna na Twoich profilach.

Wsparcie Wirtualnej Asystentki przy WordPressie

Czy wiesz, że ponad 42 % stron internetowych jest zbudowana za pomocą WordPressa? Moim zdaniem jest to jeden z prostszych i najbardziej dostępnych systemów do tworzenia stron WWW. W ramach “Tygodnia Wirtualnej Asystentki w Paczce Girlbosskich” opowiada Gabriela Kurowska.

Gabrysiu, co klient zyska, gdy przejmiesz Ty opiekę nad jego stroną WWW na WordPressie?

Uczę swoich klientów jak dbać o własną stronę internetową by służyła jak najdłużej. Bez aktualizacji wtyczek, core WordPressa czy motywów może się okazać, że rozwój tej strony jest po prostu niemożliwy.

Moi klienci wiedzą jak to robić, ale niektórzy np. ci mniej techniczni wolą zlecić taką opiekę mnie, by nie musieć pamiętać o tej profilaktyce. Tak więc z pewnością klieci zyskują czas, który musieliby na to poświęcić oraz spokój jeśli obawiają się samodzielnego klikania.

W podstawowym pakiecie aktualizacyjnym jest też 60 minut czasu na drobne zmiany w obrębie strony, więc w każdej chwili mogą się do mnie zgłosić by zmienić np. godziny otwarcia sklepu, formularz kontaktowy czy dodać wpis na bloga. To bardzo wygodne, bo wystarczy że dadzą znać, że potrzebują pomocy, a ja służę wsparciem technicznym.

Czy tylko nowe strony WWW zrobi dla klienta WA? Co jeszcze?

To zależy od niszy konkretnej wirtualnej asystentki, w czym czuje się najlepiej. Jednak WordPress to nie tylko strony wizytówki. Na WordPressie spokojnie może powstać sklep internetowy, landing page do kursu online, strona z zapisem na newsletter z osadzonym lead magnetem, strona z zapisem na webinar, platforma kursowa, strona typu one-time-offer… Możliwości jest sporo.

Ja uczę dziewczyny tego, że ograniczeniem jest jedynie wyobraźnia (i w niektórych przypadkach technikalia – na WordPressie drugiego Allegro nie stworzymy). Jednak dzięki kreatywności i dociekliwości możliwości jest sporo.

Który Page Builder jest najlepszy? W jakim najlepiej się Ci pracuje?

Zdecydowanie Gutenberg. Jest prosty w obsłudze, lekki i wydajny. Jest natywnym edytorem WordPressa, a co za tym idzie integralną częścią platformy. Nie trzeba go osobno aktualizować, bo jego aktualizacje są zapewniane bezpośrednio z aktualizacją core i a przy tym jest mało awaryjny.

Jest też najbardziej kompatybilny z innymi elementami strony, wtyczkami czy motywami. Nie dodaje zbędnych skryptów czy stylów, więc nie obciąża strony.

Według mnie jest też najłatwiejszy w obsłudze – widzę to po szkoleniach moich klientów, którzy bardzo szybko zaczynają rozumieć zasadę jego działania i mogą samodzielnie wprowadzać własne zmiany na stronie.

Poza tym, po co obciążać stronę dodatkowym oprogramowaniem, gdy mamy już świetne wbudowane narzędzie?

Zadania administracyjne, procesy i automatyzacja z Wirtualną Asystentką

W każdym biznesie pojawia się szereg zadań, które są typowo administracyjnymi. Są też powtarzające się procesy, które wymagają od nas przeklikania szeregu rzeczy, a to wszystko zajmuje czas. W takich zadaniach także pomoże Ci Wirtualna Asystentka, a Ty zyskasz czas. W trakcie “Tygodnia Wirtualnej Asystentki w Paczce Girlbosskich” opowiadają Martyna Szypuła, Kaja Łuczak i Agnieszka Szymczyk Rumian.

Martyna, jak pomagasz swoim klientom poukładać procesy w ich biznesach?

Przebieg uporządkowania procesów w biznesie składa się z kilku ważnych kroków. Pierwszym z nich jest analiza obecnych procesów, podczas której przeprowadzam szczegółową analizę procesów w firmie, aby zrozumieć, jak działają i zidentyfikować ich mocne strony oraz obszary wymagające poprawy. Często okazuje się, że w firmie nie ma procesów i procedur, wszyscy niby wiedzą, co mają robić, ale przez brak procedur niestety często powielają się te same błędy. Następnie obserwując pracę, tworzę procedury z pomocą pracowników, a także na bieżąco wypisujemy problemy i miejsca do poprawy. Często pojawiają się problemy takie jak niedotrzymywanie terminów, pomimo powielania pewnego schematu w projektach ciągle pojawiają się te same błędy, co też ma wpływ na relacje z klientami.

Najważniejszym aspektem jest tak naprawdę zapisanie i uporządkowanie procesów, tak aby każdy wiedział, co ma robić i miał to zapisane. Ważne jest też stworzenie bazy wiedzy, bazy haseł/dostępów, tak aby wszystkie informacje były w jednym miejscu. Proponuję rozwiązania mające na celu usprawnienie procesów, co może obejmować automatyzację, eliminację zbędnych kroków lub usprawnienie komunikacji między pracownikami. Doradzam w zakresie wdrażania odpowiednich technologii i narzędzi IT, które mogą wspierać i automatyzować procesy biznesowe, np. systemy CRM.

Warto też korzystać z automatyzacji, które oferują programy do zarządzania projektami, np. Clickup czy Notion. Przeprowadzam również szkolenia dla pracowników, aby zapewnić, że wszyscy zrozumieją nowe procesy i potrafią je efektywnie realizować. Bardzo ważne jest też ustalenie w firmie celów i regularne monitorowanie tego, czy firma idzie w dobrym kierunku. Niestety często, szczególnie w małych biznesach nie ma czegoś takiego jak cele.

Czasem są, ale niezbyt sprecyzowane i nawet nikt nie sprawdza, czy są realizowane. W małych biznesach panuje chaos, decyzje często podejmowane są pochopnie, a nie w oparciu na dane, co również prowadzi do tego, że wiele firm nie wytrzymuje zbyt długo na rynku. Jednak wprowadzenie procedur, celów i odpowiednich narzędzi, które porządkują nasz biznes, pozwala do zwiększenia wydajności operacyjnej, zadowolenia klientów, a także zwiększenia realnych zysków.

Martyna, czy z WA może być Twoim zdaniem świetny Projekt Managerem?

Oczywiście, Wirtualna Asystentka to tak naprawdę bardzo szerokie pojęcie. Na początku drogi oczywiście każda z nas nazywa się Wirtualną Asystentką, ale z biegiem czasu większość z nas specjalizuje się w konkretnych dziedzinach. Dla mnie bycie WA to takie bezpieczne miejsce, ponieważ mogę spróbować działać na wielu płaszczyznach i w końcu wybrać odpowiednie miejsce dla siebie, aby w końcu stać się specjalistką. Jedną z możliwości specjalizacji jest właśnie bycie Project Managerem/ką.

Ludzie mają różne skojarzenia związane z byciem Project Managerem, najczęściej pewnie kojarzy się z branżą IT, ale to z pewnością niejedyna branża, w której takie stanowisko jest potrzebne. Tak naprawdę Project Managerem jesteśmy wszyscy, bo nasze życie to projekt, nasze firmy, jakieś codzienne wyzwania. Projekt to przedsięwzięcie, gdzie w określonym czasie ma coś zostać zrobione, ma zostać osiągnięty cel lub coś ma zostać wyprodukowane zgodnie z jakimiś założeniami. A więc wszystko może być projektem. Project Managerem może być każdy, ale właśnie kto jest dobrym Project Managerem?

No właśnie Project Manager komunikuje się z interesariuszami i na postawie tego planuje i wyznacza cele, w kolejnym kroku przekazuje te cele zespołowi i zarządza zespołem i zadaniami w taki sposób, aby zmieścić się w określonym przedziale czasowym i budżetowym. Jednak nawet najlepiej zorganizowany projekt może na swojej drodze spotkać przeszkody i wówczas PM musi być gotowy na gaszenie pożarów, zarządzanie ryzykiem itp. I właśnie dla Project Managera procedury są wybawieniem, ponieważ stanowią pewną bazę, której należy się trzymać, ale także każdy kolejny projekt to nowe doświadczenia, wyzwania i problemy, dzięki temu cały czas udoskonalmy procedury i jesteśmy gotowi na wiele stresujących sytuacji, a także na nowych pracowników.

Dla przykładu firmie, która ma dobrze rozpisane procedury, będzie łatwiej wdrożyć nowych pracowników, czy nawet specjalistów, choćby Wirtualne Asystentki w różnych obszarach działania.

Kaja, jak wspierasz klientów w procesach w ich biznesach?

Przede wszystkim wspieram i słucham moich klientów, pomagam w tym, z czym mają największy problem, trudność. Spisuje proste procedury. Najczęściej nasza praca polega an przejściu z chaosu do porządku i działamy na narzędziach do planowania i zarządzania np. Trello, Asana.

Często moi klienci są nietechniczni i nie mają pojęcia o wielu rozwiązaniach, które dla mnie są już oczywiste.

Czy Twoim zdaniem, WA może podpowiedzieć nowe rozwiązania, które zmienią i ulepszą biznes jej klienta?

Oczywiście, że tak. Głównie z tego względu, że wchodzimy w biznes i możemy spojrzeć na niego z boku, zobaczyć coś, co dla klienta jest niezauważalne. Łatwiej nam wcielić się w rolę potencjalnego klienta i spojrzeć na biznes jego oczami.

Klienci często nie są na bieżąco z trendami i nowymi narzędziami, nie mają na to czasu, bo są zajęci rozwojem biznesu, budowaniem swojej pozycji, zdobywaniem i obsługą klienta. Z własnego doświadczenie wiem, że są klienci, którzy mają super pomysły na treści na swoje Social Media, ale kompletnie nie mają czasu na tworzenie postów, rolek. Nie mają także czasu (i często ochoty) na naukę tych narzędzi. W takim przypadku Wirtualna Asystentka może świetnie się sprawdzić, wcielić w życie wizję klienta, bo ma wiedzę i umiejętności.

Uważam, że współpraca Wirtualnej asystentki w zakresie procesów czy zadań administracyjnych i automatyzacji jest ściśle związana ze współpracą z klientem, zrozumieniem jego potrzeb. To może wydawać się na początku trudne, ale z pewnością zaprocentuje w przyszłości.

Agnieszko, Jesteś WA, i tak po części wspierasz swoich klientów, ale Jesteś jednocześnie przykładem wsparcia idealnego dla biznesów zaczynających swoje działania. Jak dokładnie pomagasz startującym biznesom?

Moją misją jest wspieranie i inspirowanie kobiet w zakładaniu i rozwijaniu swoich mikro i małych biznesów, poprzez dostarczanie kompleksowych usług koniecznych, by stawiać stabilne kroki do sukcesu. Co znajdziesz w moich usługach? Tworzenie modelu biznesowego, pozyskiwanie funduszy na start, strategia marki, treści contentowe oraz wykreuje miejsca w sieci. Są to usługi stanowiące fundamenty do stabilnego biznesu.

W swojej pracy moim zdaniem dużo wychodzisz Agnieszko poza ramy standardowej pracy WA. Czy każda osoba chcąca otworzyć swój biznes, w każdej branży i z każdej części Polski może się do Ciebie zgłosić?

Moja oferta jest skierowana do kobiet (choć nie wykluczam całkowicie mężczyzn) chcących założyć własny biznes, ale również do tych, które już działają, ale potrzebują wsparcia.

Często spotykam się, z tym że moi klienci nie mają spisanych podstaw działania ich biznesów, działają „ad hoc” i nie dziwią mnie statystyki, mówiące o tym, że najwięcej firm zamyka się po roku działalności. Chciałabym to zmienić.

Branża i miejsce zamieszkania nie mają znaczenia, jeśli chodzi o dotacje, mam doświadczenie w całej Polsce.

Podsumowanie

Tydzień Wirtualnych Asystentek w Paczce Girlbosskich to wydarzenie, w którym nie tylko dowiesz się, w jakich zadaniach WA może Cię wesprzeć, znaleźć tę odpowiednią dla siebie osobę, ale także uświadomić sobie, ile tak naprawdę realizujesz zadań.

Wcale nie musisz mieć WA na 20, 50 czy 100 godzin w ciągu miesiąca. Czasami na starcie wystarczy Ci 2 czy 5 godzin miesięcznie, aby już działać szybciej, szerzej i rozwijać swój biznes.


Organizatorki Akcji

Agnieszka Pojda – Pomysłodawczyni i Współorganizatorka wydarzenia “Tydzień Wirtualnych Asystentek w Paczce Girlbosskich”

Aga Pojda CEO worqAssist scaled 1 - Tydzień Wirtualnych Asystentek w Paczce Girlbosskich - wywiady

Profesjonalistka z Pasją i Doświadczeniem. Daję więcej czasu & skuteczne rozwiązania wspierające biznesy online. Mam ponad 8 lat doświadczenia w e-marketingu i mediach społecznościowych, jestem ekspertką w dostarczaniu efektywnych strategii, które przynoszą wymierne korzyści dla biznesów online. Specjalizuję się w DIVI – motywie Premium do budowy stron WWW na WordPressie. Jako doradczyni biznesowa w cyfrowym świecie i Profesjonalna Wirtualna Asystentka, łączę zmysły wizjonera, stratega i aktywatora.

Marta Liebon

Marta Alicja Liebon - Tydzień Wirtualnych Asystentek w Paczce Girlbosskich - wywiady Od początku mojej drogi zawodowej zajmowałam się supportem: wpierw na etatowym stanowisku, potem w swojej działalności. Wsparcie jest dla mnie czymś więcej, niż element obowiązków w pracy. To tworzenie relacji, wejście w buty Klientki, przyjrzenie się jej potrzebom, odpowiadanie na nie oraz podrzucanie pomysłów. Wspólnie działamy w kampaniach sprzedażowych, tworzę też strony i sklepy na WordPressie, przejmuję zadania typowo asystenckie.

Zuzanna Siuda

zuza siuda kwadrat2 - Tydzień Wirtualnych Asystentek w Paczce Girlbosskich - wywiady Dzięki mnie właścicielki biznesów online mogą zajmować się tym, na czym się znają, bo dbam o ich biznes od technicznej strony. Wdrażam platformy kursowe, sklepy online, newslettery, landingi. Buduję też strony www od zera i opiekuję się tymi stworzonymi przez innych. Jestem certyfikowaną ekspertką MailerLite.

Milena Zabielska

milena zabielska con la valigia - Tydzień Wirtualnych Asystentek w Paczce Girlbosskich - wywiady Milena Zabielska wirtualna asystentka, copywriterka, filolożka, italianistka, blogerka, nauczycielka języka włoskiego, tłumaczka, ekspertka od włoskości, miłośniczka fotografii, podróży, kawy i ciekawostek etymologicznych, współautorka książki “Chcę WWWięcej- Jak zarabiać online na swojej wiedzy”.

Basia Hildebrant

basia hildebrant - Tydzień Wirtualnych Asystentek w Paczce Girlbosskich - wywiady Pomagam przedsiębiorcom stworzyć wizerunek, który przyciąga i budzi zaufanie. Dbam zarówno o spójną identyfikację wizualną, jak i o zastosowanie jej w praktyce. Każdy projekt, nad którym pracuję, to dla mnie wyjątkowa podróż, pełna pasji i zaangażowania. Współpracując ze mną, możesz liczyć na staranne dopracowanie każdego detalu. Moim celem jest, aby Twoja marka nie tylko przyciągała wzrok, ale także wzbudzała zaufanie i była postrzegana jako profesjonalna i wartościowa.

Gabriela Kurowska

jkocurczarny 7042 - Tydzień Wirtualnych Asystentek w Paczce Girlbosskich - wywiady Gabriela Kurowska działająca pod marką infoblogerka.pl od 2015 roku. Projektantka stron WWW, sklepów internetowych i platform kursowych. Pierwsze zlecenia jako wirtualna asystentka wykonywała już w 2014 roku, choć wtedy nie było takiego zawodu. Blogerka, szkoleniowec w autorskim kursie WordPressPLUS o WordPressie, architekturze informacji i obsłudze klienta dla wirtualnych asystentek i freelancerek chcących zarabiać na tworzeniu funkcjonalnych i skutecznych stron internetowych.

Martyna Szypuła

szypula martyna zdj cv 1 - Tydzień Wirtualnych Asystentek w Paczce Girlbosskich - wywiady Jestem studentką Informatyki, a zawodowo spełniam się jako Wirtualna Asystentka. Moje doświadczenie skupia się na zarządzaniu projektami i procesami oraz Copywritingu. Specjalizuję się w tworzeniu treści marketingowych, projektowaniu stron internetowych oraz oferuję usługi z zakresu zadań administracyjnych, budowania oraz automatyzowania procesów. Po godzinach jestem wolontariuszką w wielu lokalnych i ogólnopolskich projektach społecznych.

Kaja Łuczak

profilowe - Tydzień Wirtualnych Asystentek w Paczce Girlbosskich - wywiady Jestem Wirtualną asystentką i specjalizuję się w technicznym ogarnianiu  biznesów online. Uwalniam czas i podrzucam ciekawe pomysły. Tworzę strony i sklepy online na WordPressie, landingpag’e, strony sprzedażowe. Działam na zapleczu biznesów online, układam, automatyzuje i podpowiadam nowe rozwiązania. Wspieram technicznie w kampaniach sprzedażowych.

Agnieszka Szymczyk-Rumian

IMG 9502 2 2 - Tydzień Wirtualnych Asystentek w Paczce Girlbosskich - wywiady Z pasją i zaangażowaniem pomagam przedsiębiorcom w realizacji ich celów biznesowych. Moją specjalnością jest holistyczne wsparcie początkujących przedsiębiorczyń, szczególnie w zakresie tworzenia modelu biznesowego, pozyskiwania funduszy na start, strategii marki oraz zbudowania miejsca w sieci. Poprowadzę Cię krok po kroku od pomysłu do sukcesu. Specjalistka ds. projektów unijnych, wirtualna asystentka, doradca ds. planowania biznesu, twórczyni marki Otwórz biznes!

Przeczytaj także

Jak wirtualna asysta zmienia rynek pracy?

Jak wirtualna asysta zmienia rynek pracy?

Wirtualna asysta (WA) to nie tylko gorący trend na rynku pracy – to pełnoprawna rewolucja. Przez…
Jak powinna wyglądać obsługa klienta? 4 sprawdzone tipy

Jak powinna wyglądać obsługa klienta? 4 sprawdzone tipy

Jestem Wirtualną Asystentką, a jednym z kluczowych obszarów mojej pracy jest obsługa klienta w sklepach internetowych…
NIE BĄDŹ DAMA NIE MUSISZ robić biznesu SAMA

NIE BĄDŹ DAMA NIE MUSISZ robić biznesu SAMA

Agnieszka Pojda, Magda Steblewska, Dorota Mroczek, Ela Nieradko, Ela Wolińska, Katarzyna Masztaller – Panel dyskusyjny – Konferencja…

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *