• 2025-04-01
  • 227
  • 28 minut czytania

Kurs Roku 2024 – poznaj TOP10

Kurs Roku 2024 – poznaj TOP10

Kurs Roku 2024

1. Ela Wolińska

Mentorka freelancerek, szczególnie WA. Pomysłodawczyni i organizatorka stacjonarnych Konferencji dla Wirtualnych Asystentek, Integratorka Projektów. Doświadczona przedsiębiorczyni. Prelegentka Konferencji. Trenerka szkoleń biznesowych. Nazywana Matką Wirtualnej Asysty w Polsce wspiera, rozwija i motywuje kobiety w ich procesie zmiany zawodowej i mentalnej. Na co dzień potrójna mama zakochana w ogrodzie pasjonatka rękodzieła i wokalistka.

Organizacja 2 edycji stacjonarnych Konferencji dla Wirtualnych Asystentek zrzeszających freelancerki te początkujące i te doświadczone oraz ich klientów. To wydarzenie to coś więcej niż branżowe spotkanie – to przestrzeń do wzajemnej inspiracji i dzielenia się wiedzą. To miejsce, gdzie teoria łączy się z praktyką, otwierając drzwi do nieograniczonych możliwości rozwoju osobistego i zawodowego. Społeczność jaka tworzy się wokół wydarzenia jest bezcenna: to relacje, networking i masa inspiracji. Od lat też tworzę też kursy online dla freelancerek. W ostatnim roku powstała nowa forma kursu grupowego we współpracy z innymi ekspertami. Właśnie ruszyła 2 edycja. Moje kursantki otrzymują coś więcej niż twardą wiedzę. Oprócz niej dostają 100% mojej uwagi i zaangażowania oraz 200% motywacji tak niezbędnej dla kobiety w procesie zmiany. Dziewczyny nawiązują cudowne i trwałe relacje na lata i bardzo szybko zaczynają zdobywać z sukcesem pierwszych klientów.

Joanna Barska - Kurs Roku 2024 - poznaj TOP10

2. Joanna Barska

Przedsiębiorczyni z 11-letnim stażem, strateżka marki i ekspertka w dziedzinie ekonomii behawioralnej. Pomaga markom osobistym prezentować swój produkt/ usługę tak, by sprzedawać więcej, dostosowując przekaz do tego, jak działa mózg.

W ekonomii behawioralnej to, co robisz nazywa się „nudge” i oznacza subtelne pchnięcie w stronę działania, jak słonica popychająca trąbą swoje słoniątko w stronę wodopoju (za tę koncepcję Richard Thaler dostał Nobla z ekonomii). Tym też zajmuje się m.in. ekonomia behawioralna – pokazuje, jak projektować te „szturchnięcia” we wszystkich miejscach komunikacji marki z Odbiorcą, w których Odbiorca się waha, ma wątpliwości, nie wie, czy to dla niego lub jak to mu pomoże. O takiej sprzedaży – subtelnej, trafiającej w punkt, do umysłu Klienta Idealnego, nieagresywnej, ale takiej, której kosmiczna wręcz skuteczność jest udowadniona naukowo i stosowana przez lovebrandy na całym świecie – jest mój kurs WINDA DO SPRZEDAŻY: 8,5 METODY BEHAWIORALNEJ, KTÓRA ZWIĘKSZY TWOJĄ SPRZEDAŻ (Praktyczny kurs dla tych, co sprzeDAJĄ online). Pomysł tego kursu tak naprawdę powstał z wkurzenia po przeczytaniu raportu „Jesteś ekspertką, uwierz w to!”. Wkurzenia na wypowiadające się tam kobiety – i na siebie. Perfekcjonizm, syndrom oszusta, brak wiary we własne umiejętności, strach przed tym, co powiedzą inni – naprawdę mogłybyśmy sobie przybić piątkę za mistrzostwo w te klocki. To właśnie wpływa na to, że nie chcemy sprzedawać swoich wymuskanych, dopieszczanych miesiącami (przecież musi być perfekcyjnie!) produktów. Rozmawiając ze znajomymi twórczyniami marek, słyszę: „nie chcę wyskakiwać ludziom z lodówki”, „nie chcę się narzucać”, „sprzedawanie jest dla mnie nawalaniem klienta logotypem po twarzy, a ja chcę kreować wizerunek marki premium”. Problem, który widzę jako przedłużenie tego myślenia wypowiadających się w raporcie kobiet definiuję w ten sposób: poświęcasz masę energii i czasu, kosztem wielu wyrzeczeń, żeby stworzyć produkt, który mógłby pomóc wielu osobom, ale potem rezygnujesz z komunikacji sprzedażowej, bo masz opór mentalny. Kiedy słyszę „sprzedaż to nie wszystko, liczy się też satysfakcja” itp. itp., to zastanawiam się, z jakiego powodu ktoś próbuje umniejszać wagę skutecznej sprzedaży. Skuteczna sprzedaż to pieniądze – a to one dają wolność i niezależność, której tak potrzebują kobiety w dzisiejszych czasach. Posiadanie pieniędzy daje możliwość zadecydowania, w którą stronę rozwinąć markę, w jakie akcje się zaangażować, to one pozwalają sfinansować kosztowną operację bliskiej osoby, bezstresową edukację dziecka, komfort pracy i życia, własny rozwój i właśnie tę satysfakcję. Kropka. Kurs „Winda do sprzedaży” stworzyłam dla kobiet sprzedających online – mających świetny produkt, którego sprzedaż kuleje. Dokładnie wiem, jak to jest. Też miałam świetny produkt, ale nie umiałam go sprzedać. Prowadziłam firmę produkującą meble na wymiar, zatrudniałam kilkunastu stolarzy, ale mimo topowej jakości, jaką oferowałam, Klienci wybierali tańsze oferty „garażowych” stolarzy. Dopiero wprowadzając kilka prostych zmian zwiększyłam liczbę podpisanych umów o 43%, choć konkurencja była tańsza, a moja marka mało znana. Wtedy jeszcze nie rozumiałam, dlaczego to działa, ale wiedziałam, że to dobry kierunek. Przełomem był event marketingowy w Londynie, na którym poznałam moich późniejszych mentorów, ekspertów ekonomii behawioralnej – nauki o tym, JAK ludzie podejmują decyzje. Od tego czasu chłonęłam tę wiedzę jak gąbka, ucząc się, jak skutecznie prezentować produkty, by sprzedawać więcej: przeczesywałam bazy naukowe w poszukiwaniu ciekawych badań, uczestniczyłam w szkołach letnich i mentoringach, aż wreszcie zdecydowałam się na studia w ramach certyfikowanego program Applied Behavioral Economics dla przedsiębiorców i osób zarządzających markami, na Uniwersytecie w Teksasie. Podczas tych 2 lat dyskusji nad konkretnymi case’ami, rozkładania metod behawioralnych na czynniki pierwsze, modyfikowania i ciągłego testowania – dogłębnie zrozumiałam mechanizmy projektowania wyborów dla Klienta. Zaczęłam osiągać rezultaty, które wcześniej wydawały mi się niemożliwe, za pomocą mechanizmów zupełnie niezgodnych z logiką, takich, które nie miałyby prawa zadziałać, gdybyśmy jako konsumenci podejmowali racjonalne decyzje. Jedna z moich mentorek, Melina Palmer, napisała w ocenie końcowej: „jestem pod ogromnym wrażeniem ekspertyzy Joanny i wprawy, z jaką łączy ona wiedzę na temat metod behawioralnych z praktyką biznesową”. Więc tak, pamiętam doskonale, jak frustrujące jest, gdy Klient mówi, że jest zainteresowany, a potem przestaje się odzywać i nie kupuje. Ale teraz wiem też, co zrobić, by skutecznie dopiąć sprzedaż. Po latach własnych, kosztownych testów i wdrożeń, jestem gotowa pokazać innym Przedsiębiorczyniom, jak dostosować do Ich marek metody oparte na badaniach nagrodzonych 2 Nagrodami Nobla. To, co oferuję w kursie „Winda do sprzedaży” to starannie wybrane narzędzia sprzedażowe, które uważam za najskuteczniejsze na polskim rynku dla marki produktowej i eksperckiej. Podczas moich studiów miałam okazję współpracować z przedsiębiorcami z różnych branż – od właściciela mieszkań na Airbnb, przez trenerów fitness, psią behawiorystkę, psychoterapeutkę, stylistkę, po osoby zarządzające markami produktowymi. Oferuję więc gotowca: pokazanie, jak te uniwersalne metody przełożyć na małą markę – po stronie jej Twórczyni pozostaje sprawdzenie, które z tych metod zadziałają jak katapulta dla sprzedaży konkretnego produktu/ usługi. Kurs przeznaczony jest dla marek produktowych i eksperckich, dotyczy odpowiedniej prezentacji produktu/ usługi i ich ceny – tak, by ludzie chcieli kupować. Odpowiada na najczęściej padające pytania, typu: • Jak ustalić cenę, żeby przyciągnąć więcej Klientów? • Czy cena powinna kończyć się na 9, 5, 7, a może 0? • Jaki rabat dać, żeby nie stracić? • Jak podnieść ceny, żeby Klienci nie odeszli? • Dlaczego produkt, choć idealnie odpowiada na potrzeby Klienta, nie sprzedaje się tak, jak powinien? • Dlaczego ludzie, po rozmowie z Tobą kupują u konkurencji? • Co właściwie sprawia, że po 20 minutach czyjegoś webinaru jesteś tak podekscytowany omawianym produktem, że nie możesz doczekać się jego zakupu? Większość porad dotyczących sprzedaży i strategii cen pomija najważniejszą kwestię, a mianowicie: jak działa nasz umysł i jak naprawdę podejmujemy decyzje. A nasz umysł CODZIENNIE filtruje od 4 do 10 tys. komunikatów sprzedażowych! Nic dziwnego, że przebicie się z małą marką, bez budżetów, do świadomości Konsumenta jest mega ciężkim zadaniem. Zwłaszcza, jeśli nie dostosowuje się komunikacji do skrótów, jakimi umysł się posługuje. Nasze decyzje rzadko są racjonalne. Podejmujemy je w sposób podświadomy, intuicyjny, a dopiero potem nasz umysł racjonalizuje te wybory. Jeśli osoba budująca markę zacznie rozumieć te mechanizmy, dopasuje swoją komunikację na stronie www, na swoich landing page’ach, w newsletterze, postach, rolkach, stories (i wszędzie tam, gdzie mówi do swojego Odbiorcy) do tego, jak działa umysł Twojego Klienta, może znacząco wpłynąć na sprzedaż. Dlaczego to ważne? Mało kto w Polsce, budując małą markę, zdaje sobie sprawę, że ekonomia behawioralna – czyli nauka o tym, jak NAPRAWDĘ podejmujemy decyzje i dlaczego kupujemy ten, a nie inny produkt – stała się fundamentem strategii największych marek i lovebrandów na świecie. Moi mentorzy, z którymi testowałam te metody w swoich markach, pracują dla takich gigantów jak Google, McDonald’s, Amazon, Samsung, Starbucks czy Adidas. Te firmy już nie zgadują, co działa – tylko testują sprawdzone narzędzia, które pozwalają im projektować zachowania konsumentów. Jest taka to metafora jeźdźca i słonia, po którą sięgam mówiąc o tym, jak powinna wyglądać dobra komunikacja sprzedażowa. Jeździec to nasz świadomy, racjonalny umysł, który doskonale wie, co powinniśmy zrobić, dokąd jedziemy, jaki jest nasz cel i co zrobić, by do niego dotrzeć. Natomiast słoń to nasz podświadomy, emocjonalny umysł. Jeśli wszystko idzie gładko, to pozostaje posłuszny i jedzie tam, gdzie wskaże jeździec. Ale jeśli tylko zauważy coś, co przyciągnie jego uwagę, co mu się spodoba, czemu ulegnie – nie ma takiej możliwości, by jeździec mógł nad nim zapanować. Słoń mówi: „O, jaka pyszna pizza, walić tę dietę! Wrócę do niej w poniedziałek” albo: „Haha, świetne są te filmiki. Za 5 godzin wstaję do pracy? E, nieważne.” W tej rozgrywce jeźdźca i słonia, słoń przeważnie wygrywa. Podejmujemy jakąś decyzję na poziomie podświadomości, pod wpływem emocji, naszego otoczenia, kontekstu, ale gdyby ktoś nas potem o nią zapytał, nasz świadomy umysł natychmiast wymyśliłby jakieś przekonujące i logiczne uzasadnienie. A zatem to, jak zaprojektujemy swoją komunikację, wpłynie na to, jak zareaguje nasz Klient. Dlatego najważniejsze jest, żeby marka mówiła do słonia. Jeśli będzie tworzyła w języku jeźdźca, szybko przepadnie w hałasie tysięcy innych, które coraz agresywniej walczą o naszą uwagę. Podsumowując, jest pięć rzeczy, które stanowi bazę kursu: 1. Większość decyzji Twój Klient podejmuje automatycznie, bez świadomego myślenia. 2. Pytanie Klientów o to, czy lub co kupią, rzadko daje miarodajną odpowiedź; dopóki nie dasz im linka do zakupu, nie dowiesz się, co zrobią; lepiej obserwować ich zachowania. 3. Ograniczona uwaga, czas i siła woli Twojego Klienta powoduje, że Twoje komunikaty muszą być proste i jasne, i w odpowiedni sposób „łapać” tę uwagę. 4. Nasz mózg używa skrótów myślowych (zwanych w ekonomii behawioralnej heurystykami), i one służą do szybkiego podejmowania decyzji. 5. Kontekst ma kluczowe znaczenie – właściwie zaprojektowana strona, newsletter czy oferta ułatwi Twojemu Klientowi decyzję o zakupie. Kiedy tworzy się komunikaty, należy pamiętać, że nie mówi się do racjonalnego, logicznego umysłu, tylko do podświadomości, która działa na automacie, i to ona decyduje, czy Klient zainteresuje się daną ofertą, czy nie. Na całe szczęście, mamy naukę w postaci badań behawioralnych, która ułatwia nam projektowanie sprzedaży. Może to być kliknięcie w konkretny przycisk, wybór konkretnej opcji produktu, zaprezentowanie promocji jako atrakcyjnej, zapisanie się na newsletter albo np. odbiór najdroższego produktu jako atrakcyjnego cenowo. Kurs składa się z 15 lekcji, po których Kursantka od razu wie, co robić dalej i jak to wdrożyć w swojej marce. Nie przeładowuję Jej wiedzą, bo moim celem jest pokazanie, jak można maksymalnie wykorzystać potencjał tych narzędzi w sprzedaży i jak robią to inne marki. Do kursu dołączony jest Workbook, z którym pracuje Kursantka. Znajduje się tam streszczenie najważniejszych informacji z każdej lekcji, miejsce na notatki oraz zadania, które będą kluczowe w procesie budowania komunikatów sprzedażowych. Założeniem tego kursu jest to, że Kursantka kończy go, mając gotowe komunikaty sprzedażowe dla konkretnego produktu lub usługi, skierowane do słonia. Ich funkcją jest zatrzymanie jego uwagi i skłonienie do zakupu. W kursie skupiam się na 8,5 najskuteczniejszej metody behawioralnej. Dlaczego akurat 8,5? Spośród 33 konceptów, które testowałam przez ostatnie 4 lata na 3 własnych markach, na ponad 80 klientach, te właśnie okazały się najefektywniejsze na polskim rynku. Możliwe, że niektóre z nich, jak torowanie, społeczny dowód słuszności, niechęć do straty czy efekt niedoboru, Kursanci już znają i stosują. Jednak jestem przekonana, że wykorzystują tylko niewielki procent ich potencjału, a czasami robią to źle, wykorzystując te metody przeciwko sobie. Przykład? Niedawno natknęłam się na taki komunikat sprzedażowy: „Ponad 75% Polek nie ma wystarczających oszczędności, by przeżyć bez pracy więcej niż miesiąc! A ty? Kup mój kurs i stwórz własną poduszkę finansową”. Ten komunikat ZNIECHĘCA Odbiorcę do zakupu tego kursu. Jego autor właśnie sam zbojkotował sprzedaż produktu, na który zapewne poświęcił ogrom pracy. Autor – świadomie lub nie – wykorzystuje tu naszą tendencję do zachowań stadnych, społeczny dowód słuszności. Tylko że robi to całkowicie na opak. Nasz umysł czyta ten komunikat w ten sposób: „Skoro 75% Polek nie ma oszczędności, to nie jestem wcale w aż tak złej sytuacji. Mogę odłożyć myślenie o oszczędzaniu na później.” Posługiwanie się liczbami i odpowiednią ramą jest potężnym mechanizmem, ale trzeba umieć to robić. Dlatego poprawne stosowanie metod behawioralnych jest kluczowe w skutecznej sprzedaży.

markaimozg.pl

Kasia Zasiadly - Kurs Roku 2024 - poznaj TOP10

3. Kasia Zasiadły

Od 9 lat tworzę swoją markę z opaskami na głowę UL&Ka. Nasze produkty noszą dzieci i kobiety na całym świecie, w Belgii, Włoszech i Japonii. Od roku jestem mentorką biznesu dla małych kobiecych biznesów. Dzielę się swoją praktyczną wiedzą biznesową na swoim profilu na Instagramie. Moją misją jest rozwijanie kobiecych biznesów tak żeby kobiety były niezależne finansowo i robiły to co lubią i sprawia im przyjemność. W tym roku zdobyłam tytuł Bizneswoman Roku w konkursie Sukces Pisany Szminką.

W październiku 2024 ukazał się mój pierwszy kurs Zostań Prywaciarą – Biznes od podstaw. Jest to jedyny taki kurs, który przeprowadza kobiety od początku założenia działalności, przez podstawy biznesu, branding, praktyczny biznes plan, pieniądze w biznesie, analizę rynku i konkurencji, zatrudnienie pracownika i aspekty prawne prowadzenia działalności. Kurs jest kompendium wiedzy dla początkujących przedsiębiorczy lub kobiet, które mają już swój biznes ale utknęły w miejscu, nie zarabiają i nie wiedzą co zrobić żeby ruszyć dalej.

www.kasiazasiadly.pl

Natalia Sheveleva - Kurs Roku 2024 - poznaj TOP10

4. Natalia Sheveleva

Jestem założycielem zawodu Mobile Video Maker oraz Reelsmaker w Polsce. Działam już od 5 lat na Instagramie. Mam ponad 5000 uczniów, którzy ukończyli moje szkolenia, oraz setki osób, które nagrywają filmy i Reelsy za pomocą telefonu komórkowego – w różnych obszarach, od polityki i współpracy z miastem, po pracę z gwiazdami, programami telewizyjnymi i różnymi przedsiębiorcami. Moi uczniowie nie tylko nagrywają materiały, ale także tworzą kreatywne Reelsy dla klientów. Jako nauczyciel, moje zaangażowanie wykracza poza samo sprzedawanie kursów. P.S. Jestem wariatką, która tworzy dla ludzi, z pasją i zaangażowaniem. Dodatkowe , jestem na maxa wykręcona w automasaż twarzy!

Dbam o to, aby moi uczniowie dotarli do końca kursu, dlatego też mogę pochwalić się najwyższym wskaźnikiem ukończenia kursu w Polsce, który wynosi około 80%. Dzięki mojej pracy, wiele osób zaczęło zarabiać na tworzeniu filmów i Reelsów telefonem, a siedzenie w telefonie nie jest już dla nich jedynie hobby, lecz legalnym sposobem na generowanie dochodu. Moje topowe kursy to kurs Mobile Video&Reels, a także kurs Mobile Video PRO. Co roku setki osób są absolwentami kursów. W tym roku oczekiwania wszystkich przeszedł mój kurs „Anatomia Insta Profilu” w którym wzięło udział ponad 600 osób. Jaki był klucz? Kurs kosztował tylko 9,11 złotych. W tym była masa wiedzy, webinary i podpowiedzi Mentorów. Sprawiłam, że Mobile Video przestało nareszcie być zabawą, a porządnym zarobkiem!

https://kursy.nataliauczy.pl/

Klaudia Prusinska - Kurs Roku 2024 - poznaj TOP10

5. Klaudia Prusińska

Nazywam się Klaudia Prusińska. Z wykształcenia jestem krawcową, technologiem przemysłu mody oraz nauczycielem. By wyspecjalizować się w szyciu i konstrukcji bielizny ukończyłam różne szkolenia w tym kierunku, a także szkolenia brafittingowe. Poprzez swoją działalność, chcę inspirować do tworzenia i szycia pięknych, praktycznych i wygodnych rzeczy. Szycie jest dla mnie przygodą dzięki której każdorazowo uczę się czegoś nowego. Od zawsze chciałam stworzyć miejsce, w którym zgromadzę ludzi z pasją do szycia i konstrukcji. Osobiście pasjonuje mnie proces powstawania konstrukcji odzieżowych oraz projektowanie bielizny. Po kilku latach szukania własnej krawieckiej drogi, przekonałam się, że szycie i konstrukcja bielizny to jest to co kocham. Jest to ta dziedzina krawiectwa, którą chcę zgłębiać i uczyć się każdej nowej rzeczy. Krawiectwo to dla mnie ogromna lekcja cierpliwości, pokory i samodyscypliny. Ten zawód daje mi ogromną siłę i wiarę w siebie ponieważ wiem, że jestem w stanie stworzyć coś od pierwszej kreski ołówka, po konstrukcje oraz szycie. Zobaczyć fantastyczny efekt końcowy, to dla mnie ogromna nagroda. Prowadzę pierwszy i jedyny blog w Polsce w całości poświęcony szyciu i konstrukcji bielizny www.klaudiaprusinska.pl, gdzie od 2015 roku dzielę się na nim wiedzą z zakresu krawiectwa. Obecnie wpisy blogowe kontynuuję na obecnej stronie www.szyciebielizny.pl. 2017 rok to nie tylko mocny rozwój bloga, a również rok powstania pierwszej i jedynej jak dotąd grupy wsparcia na Facebooku o szyciu i konstrukcji bielizny. W 2018 roku blog uzyskał pierwsze miejsce w konkursie na Szyciowy Blog Roku w kategorii Osobowość. W 2020 roku stworzyłam pierwszy w Polsce kurs szycia online biustonosza na fiszbinie, który okazał się dużym sukcesem. Natomiast w 2021 roku zostałam finalistką Gali Twórców organizowaną przez Influencers Live Wrocław w kategorii Wnętrzarskie i DIY.

W ciągu ostatnich 12 miesięcy największym sukcesem było dla mnie wypuszczenie kursu obsługi darmowego programu do konstrukcji odzieżowych, który połączył moje dwie pasje – pasje do krawiectwa i wykorzystywania technologii. Dzięki temu projektowi chciałam pokazać, szczególnie osobom zajmującym się szyciem i konstrukcją odzieży, bielizny czy dodatków, że można w bardzo przyjemny sposób usprawnić pracę nad nowymi projektami. Do kursu dołączyły dokładnie 1043 osoby, które otrzymały także dedykowaną grupę wsparcia „Technologia w krawiectwie – dla hobbystów”. Przy tym projekcie realizujemy nie tylko ciekawostki czy wsparcie z zakresu obsługi programu do konstrukcji odzieżowych, ale przemycam wiedzę z zakresu projektowania 3D czy tworzenia na tabletach rysunków żurnalowych.

www.szyciebielizny.pl

Paula Balicka Zanczak - Kurs Roku 2024 - poznaj TOP10

6. Paula Balicka-Zańczak

OGIETTAJ Paula Balicka-Zańczak: ekspertka od reels i automatyzacji na Instagramie. Monetyzuje wyświetlenia rolek i uczy swoich kursantów Biznesu na Insta. Stworzyła pierwsze w Polsce szkolenie z automatyzacji DM na Instagramie i przeszkoliła już ponad 4000 osób!

Biznes na Insta – platforma subskrypcyjna dla Twórców cyfrowych i biznesów online, którzy chcą rozwijać swój biznes na Insta. Platforma to 12 Ekspertów specjalizujących się w takich dziedzinach jak: Instagram, mindset, marka osobista, sprzedaż, skalowanie, reklama, mobile video, chat GPT, prawo, dotacje, Canva, Naffy. Biznes na Insta to nie tylko teoria w postaci szkoleń, a przede wszystkim społeczność, wdrażanie i praktyka podczas wyzwań, transmisji na żywo czy wątków tematycznych.

www.biznesnainsta.com

Miranda Rutczynska - Kurs Roku 2024 - poznaj TOP10

7. Miranda Rutczyńska

Z finansami związana od 2013 roku. Widzę, jak ważne są one w prowadzeniu każdej firmy i chcę tą wiedzą podzielić się z właścicielkami mniejszych biznesów, by podejmowane decyzje były świadome, a osiągane wyniki coraz lepsze. Prywatnie mama 3 letniej Marceli, która jest moim motorem do zmian, chcę na swoim przykładzie pokazać jej, że praca to pasja, a niemożliwe nie istnieje. W przysłowiowych wolnych chwilach spaceruję z psimi członkami rodziny po pobliskim lesie i czytam kryminały.

Kurs stworzyłam już w 2023 roku, ale dopiero w lipcu odważyłam się puścić reklamę na facebooku i instagramie tak na poważnie, z budżetem większym niż kilka złotych. Po Akademii WordPressa stworzyłam też platformę kursową, dzięki której wzmocniłam w sobie pewność, że kurs i całe doświadczenie z perspektywy klienta jest warte ceny. Przez 3 miesiące zyskałam kilka klientek i zbieram pierwsze pozytywne opinie. Kurs to pigułka wiedzy, dzięki której można wprowadzić do swojej firmy podstawy zarządzania finansami. Zawiera też narzędzia googlespreadsheet/excel, dzięki którym od razu można przystąpić do pracy i wdrażać zmiany. Na landingu kursu umieściłam natomiast case study z życia wzięty – jak wdrożenie tego wszystkiego, o czym mówię w kursie postawiło na nogi firmę, w której udziały kupił mój mąż i która 2-krotnie była na skraju bankructwa przez to, że zarządzanie finansami w firmie praktycznie nie istniało.

https://mistrzynifinansow.pl/

Paulina Zywica - Kurs Roku 2024 - poznaj TOP10

8. Paulina Żywica

Jestem nauczycielką angielskiego od prawie 10 lat. Prowadzę kursy online oraz uczę angielskiego na mediach społecznościowych. Staram się, żeby moje kursantki zawsze czuły, że kurs to nie tylko nauka języka, ale też spora dawka motywacji, pracy nad sobą i własną głową, a przede wszystkim furtka do lepszej przyszłości, kariery, zagranicznych podróży, nowych znajomości – krótko mówiąc: do swobody i wolności. 🙂

Sama ciągle walczę z syndromem oszusta u moich podopiecznych, ale teraz, gdy mam napisać coś dobrego o sobie, także odczuwam syndrom oszusta i czuję, że w dalszej części bedę się przechwalać. Dziękuję Ci za to, Ola, bo przełamałam się po otrzymaniu Twoje ostatniego maila. To zaczynamy! Otworzyłam swoją firmę w 2022 roku i w ciągu ostatnich dwóch lat pomogłam ponad 250 osobom, które wzięły udział w moich kursach językowych/programach mentoringowo-językowych, dlatego chciałabym nominować swoje kursy w kategorii Kurs Roku. 🙂 Uczę w sposób prosty oraz przystępny, a do tego dorzucam ogrom empatii i poczucia humoru, żeby zagwarantować moim kursantkom przyjazną atmosferę oraz środowisko sprzyjające rozwojowi osobistemu. Pozwalam im jednak na rozwój we własnym tempie. Podczas kursów konwersacyjnych tworzę dla nich przestrzeń, w której znajdują się tylko i wyłącznie wspierające się wzajemnie kobiety o podobnych celach językowych, ale także wysokiej inteligencji emocjonalnej i ogromnych pokładach empatii. Podchodzę do nich z cierpliwością, życzliwością oraz motywuję na każdym etapie ich przygody z językiem angielskim. Czasem zapewniam im również wsparcie poza kursem, ponieważ zdarza się, że jestem jedyną osobą, która chce ich wysłuchać, okazać współczucie oraz wsparcie i dostrzega w nich wielki potencjał. Mam ADHD, depresję, PTSD oraz nerwicę lękową, więc ogromny nacisk kładę na zdrowie psychiczne, a moje działania skupiają się na tworzeniu kursów dla kobiet neuroróżnorodnych, z zaburzeniami psychicznymi, doświadczających kryzysu psychicznego, które funkcjonują w zupełnie inny sposób na wielu płaszczyznach. Staram się być także bezpieczną przystanią dla społeczności LGBT+, którą wspieram całym swoim sercem. Buduję strukturę kursów w taki sposób, aby były przyjazne dla osób wrażliwych, lękowych, z deficytem uwagi, z trudnościami w kontaktach społecznych, dużą barierą, a nawet traumą językową. Mocno skupiam się na tym, żeby moje kursy pomagały ich uczestniczkom zauważyć swój progres, docenić siebie, dotrzymać danej sobie obietnicy i doprowadzić coś do końca, a w efekcie odzyskać (przynajmniej częściowo) sprawczość nad swoim życiem lub zrobić ku temu pierwszy krok. Często podczas kursów nawiązują się przyjaźnie na dłużej. Uczestniczki spotykają się i motywują wzajemnie do nauki (i nie tylko!) w życiu realnym. 🙂 Czuję, że mam realny wpływ na ich progres oraz polepszenie jakości życia (np. zdobycie lepszej pracy dzięki umiejętnościom językowym), dostaję cudowne feedbacki i często wracają do mnie na kolejne edycje kursów, co stanowi dla mnie chyba największy kompletement i sprawia, że moja praca jest niesamowicie satysfakcjonująca.

ingliszticzera.pl

Jolanta Klima - Kurs Roku 2024 - poznaj TOP10

9. Jolanta Klima

Właścicielka marki Uczę Testowania, testerka oprogramowania, trenerka szkoleń online, wykładowczyni akademicka. Pracuję jako testerka oprogramowania od 2018 roku. Doświadczenie testerskie zdobywałam w polskich firmach, takich jak Comarch, AtomStore, Qodeca czy Alior Bank, pracując przy projektach dla krajowych i międzynarodowych klientów. Od lutego 2023 współpracuję z uczelniami wyższymi, takimi jak: Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu oraz WSB-NLU w Nowym Sączu.

Bazując na swojej wiedzy i doświadczeniu stworzyłam program rozwojowy Test Newbie (w pierwszej edycji miał nazwę: Wirtualny Uni Testerów), który jest połączeniem spotkań live na Google Meet i kursu online. Przeznaczony dla osób, które chcą się przebranżowić na testera oprogramowania. Podczas kursu uczestniczki i uczestnicy zdobywają niezbędną wiedzę i umiejętności na stanowisku Testera Oprogramowania. Małe grupy oraz indywidualne podejście sprawiają, że absolwenci mają możliwość zatrudnienia w najlepszych firmach IT w Polsce i Europie.

https://jolantaklima.pl/

Jolanta Ambrozewicz - Kurs Roku 2024 - poznaj TOP10

10. Jolanta Ambrożewicz

Trenerka biznesu i komunikacji, mentorka marek osobistych i sprzedaży online. Wykładowczyni akademicka i ambasadorka #BiznesuBliżejSiebie – budowanego w zgodzie ze sobą. Promotorka idei SMS – Strategia, Mindset i Self Care, czyli zrównoważonych działań dających zarówno lepsze zyski jak i spełnienie bez randek z wypaleniem. Uczy jak budować i rozwijać firmę wykorzystując stan flow i mocne strony oraz tworząc produkty cyfrowe oparte na unikatowym doświadczeniu i wiedzy. Podpowiada jak promować marki atrakcyjnie, autentycznie i z lekkością. Sprawia, że marketing, docieranie do Klientów oraz sprzedaż są naturalne, nienachalne i stają się przyjemnością.

Otwarte szkolenie online pod hasłem” Jak stworzyć i wykorzystać podcast do pozyskiwania Klientów, budowania eksperckiej marki i zwiększania sprzedaży. Poznaj 5 kroków do własnego podcastu, dzięki któremu będziesz docierać do Klientów codziennie! Nawet gdy śpisz…” Obejrzane dotychczas przez kilkaset osób, otwarte dla kolejnych zainteresowanych 🙂 W jego trakcie Uczestnicy poznają niezbędne narzędzia i kroki, dzięki którym mogą ruszyć z własnym, autorskim kanałem nawet w 2-3 tygodnie. Podczas szkolenia omawiane są też blokady mentalne, które utrudniają start i proste rozwiązania, które pomagają zdjąć presję perfekcjonizmu i ruszyć z miejsca (udowodnione na osobach startujących po 3 latach prób…) Poruszone w nim są też kwestie strategiczne, które pomagają wykorzystać swój kanał wizerunkowo i sprzedażowo także długofalowo, w trosce o własne zasoby (stronę www, newsletter itd.) Polecany dla Przedsiębiorców, Przedsiębiorczyń, Twórców i Twórczyń, które chcą promować markę, inspirować innych i zapraszać Słuchaczy do współpracy z ich firmą. Link do zapisów: https://marketing-interakcyjny.pl/wykorzystaj-podcast-w-budowaniu-marki/


Trzeci sezon podcastu Oli Gościniak dla przedsiębiorczyń!

ola gosciniak dla przedsiebiorczyn podcast - Kurs Roku 2024 - poznaj TOP10

Gdzie słuchać podcastu Ola GOŚCINIAK dla przedsiębiorczyń?

  • Na blogu – lista wszystkich podkastów
  • Android – słuchaj na Androidzie w swojej aplikacji
  • Spotify – kliknij lub skorzystaj z lupki i frazy „Ola Gościniak”
  • Spotify for Creators – słuchaj w Spotify for Creators
  • iTunes – słuchaj podcastu na urządzeniach od Apple
  • Spreaker – korzystaj z aplikacji lub na stronie
  • YouTube – playlista z podcastami
  • Kanał RSS – skopiuj adres RSS i wklej go w aplikacji, której używasz

Przeczytaj także

Koło Życia jako narzędzie samorozwoju – podejście Danuty Jagusz – Podcast #149

Koło Życia jako narzędzie samorozwoju – podejście Danuty Jagusz – Podcast #149

Danuta Jagusz, znana coach i mentorka, podczas Konferencji GB 12.24 dzieliła się swoim doświadczeniem w zakresie…
Jak skutecznie osiągać cele? – rozmowa z Karoliną Karolczak – prowadzi Aneta Jaworska – Podcast #148

Jak skutecznie osiągać cele? – rozmowa z Karoliną Karolczak – prowadzi Aneta Jaworska – Podcast #148

W swojej prezentacji podczas Konferencji GB 12.24, Karolina Karolczak podjęła temat, który jest kluczowy dla każdego,…
Jak osiągnąć sukces dzięki newsletterom? – rozmowa z Krzysztofem Bartnikiem prowadzi Aneta Jaworska – Podcast #147

Jak osiągnąć sukces dzięki newsletterom? – rozmowa z Krzysztofem Bartnikiem prowadzi Aneta Jaworska – Podcast #147

W dzisiejszym cyfrowym świecie, gdzie konkurencja o uwagę odbiorców jest ogromna, newsletter pozostaje jednym z kluczowych…

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *