O mnie
Patrycja Brzezina – Wirtualna Asystentka, która wspiera przedsiębiorczynie w uporządkowaniu codziennych zadań oraz odzyskaniu cennego czasu. Znana ze swojej sumienności, zaangażowania i empatii. W pracy stawia na relacje, jasną komunikację i elastyczne podejście do potrzeb klienta. W swoim zawodzie ceni sobie możliwość ciągłego rozwoju i chętnie poszerza swoje kompetencje. Z entuzjazmem podejmuje się nowych wyzwań. Prywatnie miłośniczka zwierząt i podróży.
W czym mogę Ci pomóc
Sprawach administracyjnych: zarządzanie kalendarzem i umawianie spotkań, obsługa skrzynki mailowej i kontakt z klientami, tworzenie i edycja dokumentów (raporty, prezentacje, oferty). Social Media: tworzenie i planowanie postów, projektowanie prostych grafik i montaż rolek, moderowanie komentarzy i wiadomości. Newsletterach i e-mail marketingu: tworzeniu i wysyłcka newsletterów, segmentacja bazy subskrybentów, automatyzacja e-maili, tworzeniu pop-upów zachęcających do zapisu.